Hvad har du sidst købt?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
IrmaPigen
Kort karma: 441
Likede indlæg: 5023

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf IrmaPigen » 23. maj 2018, 14:04

Slettet pga dobbeltpost
Senest rettet af IrmaPigen 23. maj 2018, 14:20, rettet i alt 3 gange.
0
IrmaPigen
Kort karma: 441
Likede indlæg: 5023

Indlægaf IrmaPigen » 23. maj 2018, 14:06

3 sommerkjoler i HM.

Er dog lidt usikker på, om jeg beholder den sidste. "Ærmerne" skal sidde nede på skulderen, og det er jeg egentlig ikke helt pjattet med, men den sidder ret godt på min krop.

Nu behøver jeg vist heller ikke mere til sommergarderoben.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
Frøken Himmelblå
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1733

Indlægaf Frøken Himmelblå » 23. maj 2018, 15:41

En læderjakke på Tradono. 300 kr. Jeg er yderst tilfreds.
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1371
Likede indlæg: 5168

Indlægaf Spjaerten » 23. maj 2018, 15:47

Har returneret ting der blev grimme i vask/brug.
Sker ellers aldrig for mig.
Men har deruder hapset en maxi nederdel fra zalando - fra JDY - den sidder så pænt
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 693
Likede indlæg: 10493

Indlægaf POCKETKITTEN » 23. maj 2018, 16:40

I dag fandt jeg en Zara-kjole i en genbrug og fik et anfald af "jeg laver en Amal Clooney, når jeg skal til bryllup til sommer!"

Den sad ret fint i butikken, men efter et meget let aftensmåltid er der allerede tilstrækkeligt topmave til, at det ville gå lige i svigerfamiliens babybulealarm. :D

Jeg hopper nok alligevel i en bohomaxikjole, men det afhænger af min selvtillid, og om den kan klare Spanx-testen!

Nærbillede: Farven
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
35
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 252
Likede indlæg: 1462

Indlægaf Panton » 23. maj 2018, 17:55

OMG pocket, den er så flot på dig og gul er seriøst en lækker farve :love:
2
Winners never quit
Quitters never win
#Highdrinkingnofood#
Brugeravatar
didas
Kort karma: 344
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 4257

Indlægaf didas » 23. maj 2018, 18:22

Ally skrev:Kunne en af jer, der har købt de fine sløjfe-sneakers fra Puma lokkes til at flashe dem på, når I modtager dem? Tak :)

Her er mine :)
4
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1479
Likede indlæg: 26696

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. maj 2018, 07:52

Jeg er doven, når det gælder tøj.
Jeg har 4-5 H&M-modeller, som jeg køber igen og igen i forskelligt stof. Dejligt let.

Det er sort med sølv. Lyder fint.
nederdel.jpeg
0
- nu med røvlågeugle :lun:
LaMariposa
Kort karma: 444
Likede indlæg: 6901

Indlægaf LaMariposa » 25. maj 2018, 09:08

POCKETKITTEN skrev:I dag fandt jeg en Zara-kjole i en genbrug og fik et anfald af "jeg laver en Amal Clooney, når jeg skal til bryllup til sommer!"

Den sad ret fint i butikken, men efter et meget let aftensmåltid er der allerede tilstrækkeligt topmave til, at det ville gå lige i svigerfamiliens babybulealarm. :D

Jeg hopper nok alligevel i en bohomaxikjole, men det afhænger af min selvtillid, og om den kan klare Spanx-testen!

Du mener da ikke, at det nederste billede kan udløse babybulealarm, vel?
2
:lun:

"I am brave, I am bruised
I am who I'm meant to be, this is me"
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. maj 2018, 09:31

Vira skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg er doven, når det gælder tøj.
Jeg har 4-5 H&M-modeller, som jeg køber igen og igen i forskelligt stof. Dejligt let.

Det er sort med sølv. Lyder fint.
nederdel.jpeg

Har du links til både kjolen og nederdelen?

http://www2.hm.com/da_dk/productpage.0356289065.html
http://www2.hm.com/da_dk/productpage.0651558004.html

Jeg har kjolen i et andet mønster i str. 42, og jeg synes, at den sidder lidt vel stramt. Især i forhold til at jeg normalt er M eller L. Jeg ville helst have haft en str. 44, men de var pludselig væk, så nu prøver jeg en str. 46. Jeg har aldrig haft noget tøj i den størrelse, så måske sidder kjolen helt skørt på mig, men jeg har bare på fornemmelsen, at størrelserne ikke varierer så meget i lige den model.

OBS: Begge modeller er designet lidt lårkorte. Jeg køber dem, fordi de er længere til mig.
Senest rettet af DetSorteCirkus 25. maj 2018, 09:35, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 693
Likede indlæg: 10493

Indlægaf POCKETKITTEN » 25. maj 2018, 09:32

LaMariposa skrev:
POCKETKITTEN skrev:I dag fandt jeg en Zara-kjole i en genbrug og fik et anfald af "jeg laver en Amal Clooney, når jeg skal til bryllup til sommer!"

Det ser ikke slemt ud på billedet overhovedet - men jeg trækker sikkert også maven ind. Det gør jeg helt uvilkårligt, når der kommer et kamera. :D

Men efter sådan et helt bryllupsgilde, kan jeg godt være lidt nervøs for oppustethed.

Tak for alle jeres grønne kort, I er så søde! Men hvad kan man have over armene til sådan en i kirken, mon?
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. maj 2018, 09:39

POCKETKITTEN skrev:Det ser ikke slemt ud på billedet overhovedet - men jeg trækker sikkert også maven ind. Det gør jeg helt uvilkårligt, når der kommer et kamera. :D

Men efter sådan et helt bryllupsgilde, kan jeg godt være lidt nervøs for oppustethed.

Tak for alle jeres grønne kort, I er så søde! Men hvad kan man have over armene til sådan en i kirken, mon?

Til et sommerbryllup ved jeg ikke engang, om du behøver noget over armene i kirken, men ellers synes jeg, at det er meget åbent. Det kan både være en lille jakke i 60er-stil eller et sjal, måske i en helt anden tekstur end kjolen. Under alle omstændigheder ville jeg vælge noget delvist transparent, så silhuetten forbliver synlig.
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 569
Likede indlæg: 9686

Indlægaf Lemonella » 25. maj 2018, 11:04

POCKETKITTEN skrev:
LaMariposa skrev:

Det ser ikke slemt ud på billedet overhovedet - men jeg trækker sikkert også maven ind. Det gør jeg helt uvilkårligt, når der kommer et kamera. :D

Jeg tror nu mest den der “bule”, ses i dit hoved og ikke i virkeligheden. Du ser jo stanglækker ud. :worship:
7
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. maj 2018, 11:06

Lemonella skrev:Jeg tror nu mest den der “bule”, ses i dit hoved og ikke i virkeligheden. Du ser jo stanglækker ud. :worship:

Eller i svigerfamiliens hoveder.
2
LaMariposa
Kort karma: 444
Likede indlæg: 6901

Indlægaf LaMariposa » 25. maj 2018, 11:53

DetSorteCirkus skrev:
Lemonella skrev:Jeg tror nu mest den der “bule”, ses i dit hoved og ikke i virkeligheden. Du ser jo stanglækker ud. :worship:

Eller i svigerfamiliens hoveder.

Præcis. Når man har "den der" alder og er i fast forhold, så kan der være rimelig meget fokus på små ting, der kan signalere graviditet :)
3
:lun:

"I am brave, I am bruised
I am who I'm meant to be, this is me"

Tilbage til "Mode"