Hvad har du sidst købt?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27006

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf ajnaM » 20. jan 2019, 16:45

Kom til at misfarve min yndlingsskjorte fra Stories forleden, og jeg håber sådan, at denne har nogenlunde samme farve. :whine:

Billede
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Purple » 21. jan 2019, 10:15

LaMariposa skrev:
Olaf skrev:
LaMariposa skrev:Har benyttet mig af, at vi er uden for sæson og har tanket op med badetøj på udsalg. Den mønstrede badedragt skulle jeg egentlig ikke have, men bliver glad i låget af farverne :D


Hvorfra?


Herfra :) Skal ærlig indrømme, at jeg ikke kender til deres kvalitet og før-priser, men jeg tog chancen.

https://www.veryvoga.com/Badetoj-c202/#/


Den side er noget suspekt syntes jeg.. Masser af stavefejl, og med en adresse i Hongkong :tie:
https://www.veryvoga.com/about/email.php?type=pre_sales


Adresse: RM 701TUNG HIP COMM BLDG244-248DES VOEUX RD CENTRAL HONG KONG
Telefon: 852 81915515
E-mail: service@veryvoga.com


Deres skrivelse her er volapyk :genert:

[i]OM VERYVOGA

VeryVoga blev grundlagt i 2010 og er den globalt førende indkøbscentral for sko, kjoler og tilbehør. Vores kunder kan kigge i vores enorme online udvalg og vælge deres favoritsko og -kjoler nemt og tilfredsstillende. Hos VeryVoga er vi stolte af vores exceptionelle kundeservice, høje kvalitet og rimelige priser.

HVORFOR HANDLE HOS OS?

Lige til din dør, anytime, anywhere

VeryVoga sætter dine prioriteringer først og skibe over hele kloden med såsom DHL eller UPS. Vi leverer fremskyndet forsendelse samt budget bevidste muligheder. Da vi benytter internationalt betroede logistik udbydere, får du ro i sindet at vide, at dine vigtige forsyninger vil være der, når du har brug for dem .

Tillid og sikkerhed mens du shopper

Online shopping kan være skræmmende i vores moderne tidsalder af Internet svig. Men det behøver ikke at være sådan. VeryVoga tilbyder en tryg og sikker shopping miljø for alle kunder. Vi bruger betalingsmetoder systemer, integrere VeriSigns globalt anerkendt betaling teknologi, og acceptere kreditkort, debitkort, PayPal betalinger. Nu har du den bekvemmelighed betale som du kan lide og den tillid, at dine oplysninger er sikre.

Altid på udkig efter dig

Uanset om du har spørgsmål før du bestiller eller efter dine varer er ankommet, har vi oplevet kundeservice fagfolk tilgængelige via live chat eller via hurtig respons billet system. Fra begyndelsen til slutningen af ​​din shopping oplevelse med os, er vi dedikeret til at gøre dig glad
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16941
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf LaMariposa » 21. jan 2019, 10:23

Purple skrev:
LaMariposa skrev:
Olaf skrev:
LaMariposa skrev:Har benyttet mig af, at vi er uden for sæson og har tanket op med badetøj på udsalg. Den mønstrede badedragt skulle jeg egentlig ikke have, men bliver glad i låget af farverne :D


Hvorfra?


Herfra :) Skal ærlig indrømme, at jeg ikke kender til deres kvalitet og før-priser, men jeg tog chancen.

https://www.veryvoga.com/Badetoj-c202/#/


Den side er noget suspekt syntes jeg.. Masser af stavefejl, og med en adresse i Hongkong :tie:
https://www.veryvoga.com/about/email.php?type=pre_sales


Adresse: RM 701TUNG HIP COMM BLDG244-248DES VOEUX RD CENTRAL HONG KONG
Telefon: 852 81915515
E-mail: service@veryvoga.com


Deres skrivelse her er volapyk :genert:

[i]OM VERYVOGA

VeryVoga blev grundlagt i 2010 og er den globalt førende indkøbscentral for sko, kjoler og tilbehør. Vores kunder kan kigge i vores enorme online udvalg og vælge deres favoritsko og -kjoler nemt og tilfredsstillende. Hos VeryVoga er vi stolte af vores exceptionelle kundeservice, høje kvalitet og rimelige priser.

HVORFOR HANDLE HOS OS?

Lige til din dør, anytime, anywhere

VeryVoga sætter dine prioriteringer først og skibe over hele kloden med såsom DHL eller UPS. Vi leverer fremskyndet forsendelse samt budget bevidste muligheder. Da vi benytter internationalt betroede logistik udbydere, får du ro i sindet at vide, at dine vigtige forsyninger vil være der, når du har brug for dem .

Tillid og sikkerhed mens du shopper

Online shopping kan være skræmmende i vores moderne tidsalder af Internet svig. Men det behøver ikke at være sådan. VeryVoga tilbyder en tryg og sikker shopping miljø for alle kunder. Vi bruger betalingsmetoder systemer, integrere VeriSigns globalt anerkendt betaling teknologi, og acceptere kreditkort, debitkort, PayPal betalinger. Nu har du den bekvemmelighed betale som du kan lide og den tillid, at dine oplysninger er sikre.

Altid på udkig efter dig

Uanset om du har spørgsmål før du bestiller eller efter dine varer er ankommet, har vi oplevet kundeservice fagfolk tilgængelige via live chat eller via hurtig respons billet system. Fra begyndelsen til slutningen af ​​din shopping oplevelse med os, er vi dedikeret til at gøre dig glad


Jeg studsede over den, men tænkte, at det nok "bare" var en dårlig oversættelse. Vi får se, når jeg har modtaget varerne :)
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5390
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13850

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf RavenClaw » 22. jan 2019, 14:46

Min lokale Sportmaster har ophørsudsalg. Så jeg har fået disse labre løbesko til 190 Kr. (Normalpris: 650) :gisp:

Snapchat-1293533201.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6643
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18791

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Æble » 22. jan 2019, 17:29

De her kondier De lyserøde er :love: og lidt upraktiske. Men kærlighed ved første blik :genert: De findes også i sorte med sølv men dem kan jeg desværre ikke finde i min str nogen steder :whine: så måtte “nøjes” med de andre lidt mere kedelige, men det jeg har brug for.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
Pawnee_Waffle
Indlæg: 158
Tilmeldt: 26. mar 2018, 22:03
Kort karma: 56
Likede indlæg: 546

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Pawnee_Waffle » 25. jan 2019, 06:26

Something old (mig), something new (løbejakken fra Nike), something borrowed (mit overskud), something blue (guddommelig YAS blusekjole)

Jeg trænger virkelig til forår :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
One person's annoying is another's inspiring and heroic.
didaa
Indlæg: 1691
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2328

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf didaa » 25. jan 2019, 11:50

Purple skrev:
LaMariposa skrev:
Olaf skrev:
LaMariposa skrev:Har benyttet mig af, at vi er uden for sæson og har tanket op med badetøj på udsalg. Den mønstrede badedragt skulle jeg egentlig ikke have, men bliver glad i låget af farverne :D


Hvorfra?


Herfra :) Skal ærlig indrømme, at jeg ikke kender til deres kvalitet og før-priser, men jeg tog chancen.

https://www.veryvoga.com/Badetoj-c202/#/


Den side er noget suspekt syntes jeg.. Masser af stavefejl, og med en adresse i Hongkong :tie:
https://www.veryvoga.com/about/email.php?type=pre_sales


Adresse: RM 701TUNG HIP COMM BLDG244-248DES VOEUX RD CENTRAL HONG KONG
Telefon: 852 81915515
E-mail: service@veryvoga.com


Deres skrivelse her er volapyk :genert:

[i]OM VERYVOGA

VeryVoga blev grundlagt i 2010 og er den globalt førende indkøbscentral for sko, kjoler og tilbehør. Vores kunder kan kigge i vores enorme online udvalg og vælge deres favoritsko og -kjoler nemt og tilfredsstillende. Hos VeryVoga er vi stolte af vores exceptionelle kundeservice, høje kvalitet og rimelige priser.

HVORFOR HANDLE HOS OS?

Lige til din dør, anytime, anywhere

VeryVoga sætter dine prioriteringer først og skibe over hele kloden med såsom DHL eller UPS. Vi leverer fremskyndet forsendelse samt budget bevidste muligheder. Da vi benytter internationalt betroede logistik udbydere, får du ro i sindet at vide, at dine vigtige forsyninger vil være der, når du har brug for dem .

Tillid og sikkerhed mens du shopper

Online shopping kan være skræmmende i vores moderne tidsalder af Internet svig. Men det behøver ikke at være sådan. VeryVoga tilbyder en tryg og sikker shopping miljø for alle kunder. Vi bruger betalingsmetoder systemer, integrere VeriSigns globalt anerkendt betaling teknologi, og acceptere kreditkort, debitkort, PayPal betalinger. Nu har du den bekvemmelighed betale som du kan lide og den tillid, at dine oplysninger er sikre.

Altid på udkig efter dig

Uanset om du har spørgsmål før du bestiller eller efter dine varer er ankommet, har vi oplevet kundeservice fagfolk tilgængelige via live chat eller via hurtig respons billet system. Fra begyndelsen til slutningen af ​​din shopping oplevelse med os, er vi dedikeret til at gøre dig glad



Altid på udkig efter dig ret sjovt oversat, med al den snak der er om Kina og overvågning :D

Det var virkelig ikke en side jeg ville benytte mig af og indtaste mine betalingsoplysninger, den lever op til alle advarsler.
2
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf didas » 25. jan 2019, 13:13

Vest fra Buch Copenhagen sat 70% ned fra 6000kr til 1800kr :love:

3158A618-6710-41D5-83F3-0A7C5813EBA3.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Stitch » 27. jan 2019, 11:34

Lidt Hummel.


Screenshot_20190127-121102_Chrome.jpg
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Cbas
Indlæg: 518
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:41
Kort karma: 14
Likede indlæg: 195

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Cbas » 30. jan 2019, 03:05

Pawnee_Waffle skrev:Something old (mig), something new (løbejakken fra Nike), something borrowed (mit overskud), something blue (guddommelig YAS blusekjole)

Jeg trænger virkelig til forår :genert:


Hvor er kjolen købt? Den er virkelig fin
0
Brugeravatar
Pawnee_Waffle
Indlæg: 158
Tilmeldt: 26. mar 2018, 22:03
Kort karma: 56
Likede indlæg: 546

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Pawnee_Waffle » 30. jan 2019, 06:35

Cbas skrev:
Pawnee_Waffle skrev:Something old (mig), something new (løbejakken fra Nike), something borrowed (mit overskud), something blue (guddommelig YAS blusekjole)

Jeg trænger virkelig til forår :genert:


Hvor er kjolen købt? Den er virkelig fin


Lige her: https://www.zalando.dk/yas-hverdagskjol ... r-a11.html

Den sidder helt håbløst på modellen, den er rigtig flot i virkeligheden :)
0
One person's annoying is another's inspiring and heroic.
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Purple » 30. jan 2019, 15:35

Et Omega vintage ur - som i bund og grund minder mig om min mormor, og ligeledes er købt de penge, som jeg af min mor - efter min mormors død - fik efterfølgende i arv. Ønskede at bruge pengene på noget, som gav mening - og det fandt jeg her :lun:

Tidslinje for mine tanker om uret:

- 1968 - uret er lavet og et logo for Bofors er indskrevet i urskiven (svensk industrivirksomhed og våbenproducent)

- Virksomheden havde Alfred Nobel som hovedejer i 1894–1896, han var hovedejer frem til hans død.

- Alfred Nobel var dynamittens opfinder.

- 1888 - Alfred Nobel læser ved en fejl sin nekrolog i en fransk avis. Hans overbevisning om dynamitten var, at stærkere våben ville virke afskrækkende for krigsparter og i sidste ende forebygge krig - men nekrologen har en helt anden vinkel på dét:
Den havde overskriften ”Le marchand de la mort est mort” – ”Dødens købmand er død” – og i den lød blandt andet:

" - Dr. Alfred Nobel, som blev rig ved at finde nye måder at slå folk ihjel hurtigere end nogensinde, døde i går"

Nobel blev angiveligt forfærdet over artiklen, og blev derefter kendt som pacifist på sine sidste år. Et år før sin død i 1896 underskrev den barnløse Alfred Nobel sit testamente og efterlod et beløb på 31 millioner svenske kroner (svarende til knap 1,6 milliard i dag) til at etablere Nobel-priserne. Blandt dem var en pris, der skulle gives til den person, der ”havde gjort mest eller det bedste arbejde for nationernes forbrødring og reduktion af militærstyrker samt for gennemførelse af fredskongresser".
Prisen kendes i dag som Nobels Fredspris.

I 1968 kom den sidste Nobelpris: "Nobelpris i økonomi" til Alfred Nobels minde, samme år som mit ur er lavet
- og der kommer ikke flere priser til.

Når jeg kigger på uret og logoet for det firma, som Alfred Nobel var hovedejer af frem til hans død, så mindes jeg om:

"Jeg behøver ikke være perfekt - for at kunne gøre noget godt!" :blush2:

- og det er helt i min mormors ånd og de ord hun altid sagde til mig: "Du er altid sådan en gæv pige" :love2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11454
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18448

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf PaleSeptember » 30. jan 2019, 16:04

Purple skrev:Et Omega vintage ur - som i bund og grund minder mig om min mormor, og ligeledes er købt de penge, som jeg af min mor - efter min mormors død - fik efterfølgende i arv. Ønskede at bruge pengene på noget, som gav mening - og det fandt jeg her :lun:


Sikke et fint ur og fine tanker, du har gjort dig!
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf FrøkenM » 30. jan 2019, 17:16

Mit seneste køb er denne fra Liberte til den nette sum af 240 :dåne:
Billede
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf zembra1986 » 30. jan 2019, 18:08

^^Så fin! Hvorfra? :)
0

Tilbage til "Mode"