Hvad har du sidst købt?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Marguerit
Indlæg: 55
Tilmeldt: 30. apr 2019, 19:05
Kort karma: 0
Likede indlæg: 54

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Marguerit » 27. maj 2020, 17:06

Jeg beundrer alle de kjoler, der bliver vist i denne tråd. Men får I dem brugt og i hvilken anledning? Jeg spørger, fordi jeg selv er holdt op med at købe kjoler, da jeg erfaringsmæssigt ikke får dem brugt. Til fest føler jeg mere tilpas i nederdel. Til hverdag føler jeg mig for fin med en kjole. Men måske er det bare tilvending?
0
Cosi
Indlæg: 1008
Tilmeldt: 31. jul 2016, 17:33
Kort karma: 150
Likede indlæg: 2238

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Cosi » 27. maj 2020, 17:12

Marguerit skrev:Jeg beundrer alle de kjoler, der bliver vist i denne tråd. Men får I dem brugt og i hvilken anledning? Jeg spørger, fordi jeg selv er holdt op med at købe kjoler, da jeg erfaringsmæssigt ikke får dem brugt. Til fest føler jeg mere tilpas i nederdel. Til hverdag føler jeg mig for fin med en kjole. Men måske er det bare tilvending?


Jeg går altid i enten kjoler eller nederdele. Oftest kjoler. Ejer vidst nok 2 par bukser, som jeg aldrig går med. Jeg har kontorjob, og føler mig klart mest tilpas i kjoler/nederdele.
3
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11594
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18650

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf PaleSeptember » 27. maj 2020, 17:15

Marguerit skrev:Jeg beundrer alle de kjoler, der bliver vist i denne tråd. Men får I dem brugt og i hvilken anledning? Jeg spørger, fordi jeg selv er holdt op med at købe kjoler, da jeg erfaringsmæssigt ikke får dem brugt. Til fest føler jeg mere tilpas i nederdel. Til hverdag føler jeg mig for fin med en kjole. Men måske er det bare tilvending?


Efter jeg har tabt mig, går jeg stort set altid i kjole, for nu synes jeg, at jeg kan bære det. Og har man en dag, hvor man føler sig oppustet eller noget, så strammer de ikke på maven - win win :)
Jeg elsker kjoler, og mine kolleger går også alle sammen meget i kjoler. Jeg er lægesekretær.
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Marguerit
Indlæg: 55
Tilmeldt: 30. apr 2019, 19:05
Kort karma: 0
Likede indlæg: 54

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Marguerit » 27. maj 2020, 17:19

PaleSeptember skrev:
Marguerit skrev:Jeg beundrer alle de kjoler, der bliver vist i denne tråd. Men får I dem brugt og i hvilken anledning? Jeg spørger, fordi jeg selv er holdt op med at købe kjoler, da jeg erfaringsmæssigt ikke får dem brugt. Til fest føler jeg mere tilpas i nederdel. Til hverdag føler jeg mig for fin med en kjole. Men måske er det bare tilvending?


Efter jeg har tabt mig, går jeg stort set altid i kjole, for nu synes jeg, at jeg kan bære det. Og har man en dag, hvor man føler sig oppustet eller noget, så strammer de ikke på maven - win win :)
Jeg elsker kjoler, og mine kolleger går også alle sammen meget i kjoler. Jeg er lægesekretær.


Ja, det handler nok også en del om den kultur, der er på arbejdspladsen, i forhold til hvordan man går klædt,.
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf zembra1986 » 27. maj 2020, 20:47

Marguerit skrev:Jeg beundrer alle de kjoler, der bliver vist i denne tråd. Men får I dem brugt og i hvilken anledning? Jeg spørger, fordi jeg selv er holdt op med at købe kjoler, da jeg erfaringsmæssigt ikke får dem brugt. Til fest føler jeg mere tilpas i nederdel. Til hverdag føler jeg mig for fin med en kjole. Men måske er det bare tilvending?


Jeg kan slet ikke se hvorfor en kjole skulle være for fin til hverdag. Det kommer helt an på designet. Der findes rigtig mange kjoler der er hverdags venlige. Jeg har altid været meget i kjole til hverdag, og ser da mange ude i samfundet, som også har kjole på til hverdag. Det ér bare en vanesag, så hvis du har lyst, så slå dig endelig løs med kjolerne til hverdag :)
3
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf ajnaM » 27. maj 2020, 20:53

Marguerit skrev:Jeg beundrer alle de kjoler, der bliver vist i denne tråd. Men får I dem brugt og i hvilken anledning? Jeg spørger, fordi jeg selv er holdt op med at købe kjoler, da jeg erfaringsmæssigt ikke får dem brugt. Til fest føler jeg mere tilpas i nederdel. Til hverdag føler jeg mig for fin med en kjole. Men måske er det bare tilvending?


Jeg bruger så godt som hele min festgarderobe til hverdag. Der er enkelte pailletkjoler, der kun ryger på til regulære fester, men ellers har jeg det hele på på helt almindelige arbejdsdage. Især om sommeren bliver det festligt, for jeg har mange kjoler, som jeg kun har lyst til at have på med bare ben. Om vinteren er jeg nærmest kun i sort/beige/grå...

Jeg får tit kommentarer for mit tøj, især her i overgangsperioden hvor folk pludselig ser mig i farverige kjoler, haha - og jeg tror også, jeg har nogle kollegaer, som synes, jeg går vældigt outreret klædt. Men heldigvis plejer folk at nøjes med at dele de positive tanker. :P
7
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf achillaxedprune » 28. maj 2020, 16:32

Årh, jeg har forkælet mig selv... :lun:
Jeg har købt den mest fantastiske silkekjole fra Tone Barker, der er en dansk designer. Det er første gang jeg har købt noget fra hende, men WOW en pasform og lækker, lækker silke! Den sad bare lige i skabet, så selvom den var lidt dyr, kom den med hjem. Jeg plejer at købe så dyre kjoler brugt eller på udsalg. Men jeg udviste samfundssind og støttede en rigtig god lokal butik.
Og så røg der en silke og victose-top fra PBO med hjem også med 30% rabat. :banan2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Ally » 29. maj 2020, 18:57

Nederdel fra Lollys Laundry og jeans fra Minus :love:
Billede Billede
7
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf achillaxedprune » 30. maj 2020, 07:44

Hvad jeg ikke sparede på min Tone Barker-kjole, må jeg sige, at have sparet på denne Stine Goya. Jeg har gjort et regulært KUP!! Modellen hedder Brittnay, printet hedder Hortensia og kjolen er i 100% silke. Fundet på Trendsales, hvor sælger har brugt den én gang til et bryllup.
Nypris 3600 kr. og fik den for 500 kr., plus porto. :gisp: :banan2:

...Og nej, jeg mangler på ingen måde silkekjoler. Men....de er jo så fine. Og dejlige at have på. Og....sommer! :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5419
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13981

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf RavenClaw » 30. maj 2020, 15:10

Jeg har nuppet de her med 51 % rabat :D

Nike har -30 % på alt inkl. nedsatte varer med koden NIKE30
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7374

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Neenah » 30. maj 2020, 19:06

Et par teva-sandaler og to Sophie schnoorkjoler til 480 kr :-D
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Spjaerten » 30. maj 2020, 21:14

En kurvetaske til et tæppe, en bog o.lign.

Fra giftshoppen på ARoS
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Lone
Indlæg: 1156
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:25
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1005

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Lone » 1. jun 2020, 09:23

Har bestilt denne hjem fra Zalando. Hvis den er fin irl, skal den på til min kærestes lillesøsters bryllup

Billede
4
Lilly007
Indlæg: 100
Tilmeldt: 3. feb 2016, 19:36
Kort karma: 9
Likede indlæg: 299

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Lilly007 » 1. jun 2020, 18:13

No1 skrev:Michael Kors camera bag. 50 % off.
MK.jpg


:savl:
Hvor?
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. jun 2020, 19:55

Jeg vil gerne have skygge til ansigtet, men IKKE stof på hovedet, så nu forsøger jeg mig med sådan en her.

Screenshot 2020-06-01 at 21.53.23.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4

Tilbage til "Mode"