Hvad har du sidst købt?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2695
Likede indlæg: 16914

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Wizzze » 12. apr 2018, 15:47

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Nu skal der bare findes plads i bagagen, der er jo ikke som om hun rejste herned nøgen eller noget...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 780
Likede indlæg: 14713

Indlægaf Juki » 13. apr 2018, 01:52

Wizzze skrev:
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Nu skal der bare findes plads i bagagen, der er jo ikke som om hun rejste herned nøgen eller noget...

Eh Wizzze.. Er det pasformen/vinklen der er dårlig på det sidste billede eller er der noget du ikke har fortalt os? :slem:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2695
Likede indlæg: 16914

Indlægaf Wizzze » 13. apr 2018, 05:54

Juki skrev:
Wizzze skrev:
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Eh Wizzze.. Er det pasformen/vinklen der er dårlig på det sidste billede eller er der noget du ikke har fortalt os? :slem:

Vi wish, der er nok mest tale om en tapas baby :D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Minionine
Kort karma: 73
Likede indlæg: 935

Indlægaf Minionine » 13. apr 2018, 06:15

Lidt powershopping efter arbejde i går blev til 5 units bukser til 50% i Companys :banan:
Og blondebluse fra Only.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 509
Likede indlæg: 11047

Indlægaf Flora » 14. apr 2018, 15:39

Billede

Billede
IMG.jpg

IMG2.jpg
1
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1848

Indlægaf Knirkemis » 17. apr 2018, 13:01

T-shirt fra EMP.
7
Brugeravatar
tickle-me-elmo
Kort karma: 14
Likede indlæg: 153

Indlægaf tickle-me-elmo » 17. apr 2018, 13:42

Rosa Espinosa skrev:- Flipcover fra Samsung, så jeg ikke også smadrer den her mobil.
- Bh fra Sloggi. Købte den for 2 uger siden og det er bare sådan et godt køb. Den er præcis så god som alle siger den er. Kan gå med den hele dagen og jeg ligger ikke mærke til den overhovedet. Anbefaler den til alle.
- Bluse fra And other stories. Helt ny, købt i genbrug. Tror de har fået rester fra butikken.

Enig i at bh’en er suuuuper behagelig! Jeg mangler bare at finde ud af hvordan man vasker den, uden at de der indlæg folder sammen og ser underlige ud :gruble:
0
Mariajensen83
Kort karma: 16
Likede indlæg: 134

Indlægaf Mariajensen83 » 17. apr 2018, 19:46

tickle-me-elmo skrev:
Rosa Espinosa skrev:- Flipcover fra Samsung, så jeg ikke også smadrer den her mobil.
- Bh fra Sloggi. Købte den for 2 uger siden og det er bare sådan et godt køb. Den er præcis så god som alle siger den er. Kan gå med den hele dagen og jeg ligger ikke mærke til den overhovedet. Anbefaler den til alle.
- Bluse fra And other stories. Helt ny, købt i genbrug. Tror de har fået rester fra butikken.

Enig i at bh’en er suuuuper behagelig! Jeg mangler bare at finde ud af hvordan man vasker den, uden at de der indlæg folder sammen og ser underlige ud :gruble:

Også mig! Elsker bh’en, men den er irriterende at vaske. Gad vide om det er smart at tage indlæggene ud, inden man vasker den.
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 580
Likede indlæg: 4318

Indlægaf Filipai » 17. apr 2018, 20:06

Mariajensen83 skrev:
tickle-me-elmo skrev:

Også mig! Elsker bh’en, men den er irriterende at vaske. Gad vide om det er smart at tage indlæggene ud, inden man vasker den.

hvordan er størrelsen på den? Jeg kiggede på størrelsesskemaet, og der var ikke en mulighed når man er større end en E skål som jeg husker. Er en 70H og frygter at hvis jeg kan passe den i barmen, så er den for stor i omkredsen. Men den ser virkeligt behagelig ud!
0
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 155
Likede indlæg: 3020

Indlægaf Tilly » 18. apr 2018, 15:24

Jeg har købt disse, som jeg også postede i “jeg overvejer” tråden, så det blev ikke kun ved overvejelsen :genert:

7F314E49-5DA6-4E7E-9FAC-76681B1CC741.png

Inden jeg bestilte dem, så viste jeg dem også til min mor, og hun var så begejstret for dem, at jeg blev beordret til også at bestille et par til hende. Så nu kan min mor og jeg rigtigt komme til at rende rundt i matchende “mor og datter” sko :lol: Vi kunne heldigvis begge passe vores sko. Jeg var lidt usikker på hvordan Reebok er i størrelsen.
12
Mariajensen83
Kort karma: 16
Likede indlæg: 134

Indlægaf Mariajensen83 » 18. apr 2018, 18:59

Filipai skrev:
Mariajensen83 skrev:
tickle-me-elmo skrev:

hvordan er størrelsen på den? Jeg kiggede på størrelsesskemaet, og der var ikke en mulighed når man er større end en E skål som jeg husker. Er en 70H og frygter at hvis jeg kan passe den i barmen, så er den for stor i omkredsen. Men den ser virkeligt behagelig ud!

Jeg har en str M og jeg har ikke særlig store bryster. Er lidt usikker på min str, da jeg kommer lige fra ammebh og mine bryster har ændret sig noget efter amning.
Jeg vil umiddelbart tro at jeg er en 70DD eller 70E.
Ved ikke engang hvor højt sloggi går i str.
Mon du kan prøve den et sted.
Den ER virkelig behagelig. Det er den første bh, jeg ikke har lyst til at flå af, når jeg kommer ind af døren.
1
Brugeravatar
Vixen
Kort karma: 300
Likede indlæg: 2252

Indlægaf Vixen » 19. apr 2018, 12:12

Denne forrygende sommerkjole :love:
(Endnu et stykke fint tøj, som jeg har svært ved at finde anledning til her i barselslivet. Ups)
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Katten
Kort karma: 11
Likede indlæg: 260

Indlægaf Katten » 19. apr 2018, 18:32

Lækre sandaler fra & Other stories bl.a. fordi jeg mangler nogen, der ikke er ruskind.

De har 25% på een vare online lige nu!
3
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 62
Likede indlæg: 893

Indlægaf Prosperity74 » 19. apr 2018, 22:23

:)
2
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 366
Likede indlæg: 3892

Indlægaf lillebjoern » 20. apr 2018, 06:38

Fra envii's udsalg:
Billede

Billede
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Mode"