Hvad har du sidst købt?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
StripesAddict
Kort karma: 99
Likede indlæg: 795

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf StripesAddict » 28. aug 2018, 15:53

Wizzze skrev:Vi skal snart ud at rejse, så skal der jo nyt i garderoben, er ikke helt sikker på jeg forstår logikken, måske gør i? :gruble:

Og så har jeg åbenbart købt de her to, og se det kan jeg slet ikke huske, men jeg er også blevet gammel og glemsom ;) :-D

Dem er jeg sikker på at du vil se godt ud i ;)
2
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2798
Likede indlæg: 17804

Indlægaf Wizzze » 28. aug 2018, 16:00

StripesAddict skrev:
Wizzze skrev:Vi skal snart ud at rejse, så skal der jo nyt i garderoben, er ikke helt sikker på jeg forstår logikken, måske gør i? :gruble:

Og så har jeg åbenbart købt de her to, og se det kan jeg slet ikke huske, men jeg er også blevet gammel og glemsom ;) :-D

Dem er jeg sikker på at du vil se godt ud i ;)

Jeg vil tillade mig at tvivle :lol:

Men på den her måde bliver det godt nok nemt at få overstået julegave indkøbene :klap: :santa2:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 591
Likede indlæg: 4242

Indlægaf achillaxedprune » 28. aug 2018, 16:09

StripesAddict skrev:Fuldstændig enig og ser du mere af det, så sig gerne til! Formen på den var dog desværre ikke god til mig, så den ryger retur i morgen.

Der er godt nok ikke måner på, men masser af stjerner. Fra Stine Goya med 50% rabat via deres hjemmeside lige nu. :)
Billede
4
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
StripesAddict

Indlægaf StripesAddict » 29. aug 2018, 04:10

achillaxedprune skrev:
StripesAddict skrev:Fuldstændig enig og ser du mere af det, så sig gerne til! Formen på den var dog desværre ikke god til mig, så den ryger retur i morgen.

Der er godt nok ikke måner på, men masser af stjerner. Fra Stine Goya med 50% rabat via deres hjemmeside lige nu. :)
Billede

Tak, den har jeg overvejet, men tror simpelthen jeg kommer til at drukne i den med min ringe højde :kys:
0
Brugeravatar
Coumarin
Kort karma: 1
Likede indlæg: 45

Indlægaf Coumarin » 29. aug 2018, 14:05

StripesAddict skrev:
achillaxedprune skrev:

Billede

Tak, den har jeg overvejet, men tror simpelthen jeg kommer til at drukne i den med min ringe højde :kys:

Hvis du er 167 cm eller derunder, så gør du. Har prøvet den :whine:
Jeg håber at VM kjolen er bedre, men det er altid et long shot med lange kjoler, i min relativt lave verden :rulle:
0
“What a great opportunity for a ton of bad decisions”
StripesAddict

Indlægaf StripesAddict » 29. aug 2018, 14:29

Coumarin skrev:
StripesAddict skrev:
achillaxedprune skrev:

Billede

Hvis du er 167 cm eller derunder, så gør du. Har prøvet den :whine:
Jeg håber at VM kjolen er bedre, men det er altid et long shot med lange kjoler, i min relativt lave verden :rulle:

Den var gulvlang på mine 165 cm. (Altså veromoda kjolen). Til gengæld sad taljen under brysterne, selvom jeg har en kort overkrop. Verdens mærkeligste pasform.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 517
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 3401

Indlægaf FrøkenM » 31. aug 2018, 07:19

Når nu Salling lokkede med 20% på tasker der nærmest aldrig er på tilbud, måtte jeg give mig selv en fødselsdagsgave på forskud :blush:

Nunoo Mille i ruskind :dåne: :love:

Billede
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1956

Indlægaf Knirkemis » 31. aug 2018, 08:23

:ninja: Balenciaga pom pon og shopper.
Shopperen ryger dog nok i fejlkøbstråden, da den er lige stor nok til mit behov.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
MissB
Kort karma: 27
Likede indlæg: 251

Indlægaf MissB » 31. aug 2018, 14:45

Knirkemis skrev::ninja: Balenciaga pom pon og shopper.
Shopperen ryger dog nok i fejlkøbstråden, da den er lige stor nok til mit behov.

Hedder modellen shopper? Synes ikke at jeg kan finde den på google.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1956

Indlægaf Knirkemis » 31. aug 2018, 18:02

MissB skrev:

Jeg måtte også google serienummeret og nåede frem til dette på TPF. https://forum.purseblog.com/threads/aut ... 5/page-413
Det er en udgået model.
Taskerne var et samlet køb, og jeg var egentlig mest interesseret i den pink.
1
MissB
Kort karma: 27
Likede indlæg: 251

Indlægaf MissB » 31. aug 2018, 19:15

Knirkemis skrev:
MissB skrev:

Jeg måtte også google serienummeret og nåede frem til dette på TPF. https://forum.purseblog.com/threads/aut ... 5/page-413
Det er en udgået model.
Taskerne var et samlet køb, og jeg var egentlig mest interesseret i den pink.

Tak :) havde håbet på længere stropper. Den er smuk. Og Pom Pom også :)
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 591
Likede indlæg: 4242

Indlægaf achillaxedprune » 31. aug 2018, 19:28

Jeg er totalt happy! Jeg har klikket det fineste par sko hjem. Eneste ulempe er, at de er købt i halv størrelse større end min normale størrelse, så jeg ved ikke om de bliver for store. Men åbenbart bliver denne model kun solgt via Foot Locker? Jeg har i hvert fald brugt godt en time på at prøve at finde dem et andet sted, og det lykkedes ikke. De var udsolgt i størrelse 40 og der var kun én tilbage i 40,5, så jeg tog chancen! Årh, hvor er de flotte!
...Jeg har virkelig optur på over dem! :lol:
https://www.footlocker.dk/en/p/puma-hea ... 5348632902

Billede
Billede

Og så har jeg også lige klikket et par høretelefoner hjem. Farven var nedsat med halv pris, så skidt pyt om det ligner jeg render rundt med røde ører. :lol:

Billede

Oooog så har jeg lige gjort et gigantisk megaKUP på Trendsales! The Problem Bomber fra Stine Goyas samarbejde med John Kørner til 500 kr, inkl. porto! :panik: Ai, men jeg forstår slet ikke hvor heldig jeg har været med min shopping her til aften. Whoooohooo!!! :banan2:
613F7905-65BA-4882-80BF-67F92A4EC0EF.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af achillaxedprune 31. aug 2018, 21:02, rettet i alt 1 gang.
8
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 269
Likede indlæg: 5459

Indlægaf DenSyngendeLussing » 31. aug 2018, 20:33

Et ur fra Olivia Burton. :)
2
Katten
Kort karma: 14
Likede indlæg: 336

Indlægaf Katten » 1. sep 2018, 06:39

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Hvor er lædernederdelen bare lækker!! Hvorfra? :blush2:
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 648
Likede indlæg: 9884

Indlægaf POCKETKITTEN » 1. sep 2018, 16:42

Kimono fra Lollys Laundry
5
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.

Tilbage til "Mode"