Helt highwaistede skinny jeans?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 97
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 863

Helt highwaistede skinny jeans?

Indlægaf Santopia » 14. nov 2016, 13:07

Jeg mangler et par nye skinny jeans i washed black/mørkegrå. Jeg går nu her i Oki fra Monki, men nu hvor lynlåsen er busted, skal jeg ud og købe nye... Nogle bud på gode highwaistede skinnies jeg lige skal tage et kig på inden jeg køber? :) Jeg kan godt lide, at de går op til/over navlen
0
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 360
Likede indlæg: 4457

Re: Helt highwaistede skinny jeans?

Indlægaf Æble » 14. nov 2016, 17:53

HMs skinny High er gode og billige.
1
Brugeravatar
didas
Kort karma: 338
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 4129

Indlægaf didas » 15. nov 2016, 14:29

Jeg tænkte også umiddelbart H&M. Har et par derfra, der går et godt stykke over navlen på mig.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Guldfuglen
Kort karma: 31
Likede indlæg: 428

Indlægaf Guldfuglen » 16. nov 2016, 18:35

Mine darlings er:

Dr. Denim soliatire (billige, elastiske og meget højtaljede)
H&M shaping skinny high (lidt tykkere end de andre og lækkert, elatisk stof)
Lee skyler (mine yndlings - syet lidt bedre end de andre, fx med dobbelt syning langs inderlårene)

Og jeg har prøvet mange :blush:
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 657
Likede indlæg: 10061

Indlægaf POCKETKITTEN » 16. nov 2016, 18:42

Jeg er også glad for H&Ms shaping skinny high. :)
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1322
Likede indlæg: 4898

Indlægaf Spjaerten » 16. nov 2016, 18:54

Er det bare mig der er røvdårlig til at vaske?
Alle mine h&m squin High eller High shaping mister farve ret hurtigt. Virkelig træt af at ha grå jeans.
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Guldfuglen
Kort karma: 31
Likede indlæg: 428

Indlægaf Guldfuglen » 17. nov 2016, 11:57

Jeg er måske lidt klam på det punkt, men vasker meget sjældent mine jeans... Fjerner pletter i hånden og hvis de begynder at lugte, bliver de luftet på en tørresnor. Så holder farve jo i hvert fald bedre :D
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8949

Indlægaf ManicNinja » 2. dec 2016, 18:40

Dream Skinny fra MAC (ikke de samme som makeup-producenten ;) )

Bukserne er normalt liiidt pebrede og koster en tudse. Men fx Magasin sætter dem jævnligt 25 procent ned. De holder både farve og facon rigtig flot og er bare SÅ lækre at have på. Det er de eneste bukser, hvor jeg ikke - heller ikke i mine "velmagtsdage - bare havde lyst til at springe ud af dem, så snart jeg kom hjem. De er så lækre at have på. Og man BLIVER virkelig "dream skinny" at se på.

For mig er det også en ekstra finesse, at de rent faktisk ligner jeans og ikke jeggings.

Jeg har desuden et par gange været heldig at finde noget højtaljet, slankt (og billigt) i Vero Moda. Men hvad modellen lige hed, kan jeg sgu ikke huske.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 290
Likede indlæg: 5913

Indlægaf DenSyngendeLussing » 15. feb 2017, 21:56

Jeg kom i tanke om denne her tråd, fordi jeg lige har købt nye skinny jeans fra ONLY. Modellen hedder Pearl High Waist Skinny Fit og er ret lækker, synes jeg. De ligner rigtige jeans, har en god pasform og er elastiske, så knæene ikke poser, så snart man har siddet ned i dem. De er i øvrigt også en smule billigere end H&M Shaping Skinny og fås i tre farver. Jeg tror, jeg bliver nødt til at have et par mere i sort. :)
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 15. feb 2017, 22:00

Spjaerten skrev:Er det bare mig der er røvdårlig til at vaske?
Alle mine h&m squin High eller High shaping mister farve ret hurtigt. Virkelig træt af at ha grå jeans.

Har du overvejet at farve dem? Jeg farver mit sorte tøj med Dylon maskinfarve, når det bliver gråt. Works like a charm og det er nemmere end nogensinde med de nyeste farver, du kyler bare pulveret i tromlen og så ind med tøjet - det er nærmest sortere, end da man købte det, når det kommer ud igen.
Senest rettet af DenSyngendeLussing 15. feb 2017, 22:02, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1322
Likede indlæg: 4898

Indlægaf Spjaerten » 15. feb 2017, 22:02

DenSyngendeLussing skrev:

Har du forresten overvejet at farve dem? Jeg farver mit sorte tøj med Dylon maskinfarve, når det bliver gråt. Works like a charm og det er nemmere end nogensinde med de nyeste farver, du kyler bare pulveret i tromlen og så ind med tøjet - det er nærmest sortere, end da man købte det, når det kommer ud igen.

Det må prøves - pt har jeg kun 1 par forvakede og en masse meget sorte.

Er de nye mere skånsomme ifht at farve i maskinen osv?
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 15. feb 2017, 22:07

Spjaerten skrev:
DenSyngendeLussing skrev:

Har du forresten overvejet at farve dem? Jeg farver mit sorte tøj med Dylon maskinfarve, når det bliver gråt. Works like a charm og det er nemmere end nogensinde med de nyeste farver, du kyler bare pulveret i tromlen og så ind med tøjet - det er nærmest sortere, end da man købte det, når det kommer ud igen.

Det må prøves - pt har jeg kun 1 par forvakede og en masse meget sorte.

Er de nye mere skånsomme ifht at farve i maskinen osv?

Jeg har ingen problemer oplevet med det, i hvert fald. Du kører bare en tom vask bagefter for at fjerne farverester, og så plejer jeg lige at gå efter med en våd klud i lågen, der kan godt sidde lidt. Jeg har før vasket hvidt efter en farvning, uden det har taget det mindste skade.

Det er den her i poseform, jeg normalt bruger. Den er så nem, fordi du ikke engang selv skal tilsætte salt. Den kan købes flere steder, blandt andet i Normal, hvor jeg også har fundet den billigst.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 15. feb 2017, 22:16

Men ja, ellers prøver jeg at skåne mine jeans ved ikke at vaske dem for ofte. Et godt trick er at hænge dem ud på badeværelset, når man er i bad, dampen renser dem lidt og fjerner evt. lugt. Når jeg vasker dem, vender jeg vrangen ud på dem og vasker ved laveste temperatur, så holder de også lidt længere i farven. :)
1
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 646
Likede indlæg: 6735

Indlægaf Pandesteg » 16. feb 2017, 09:11

Dr. Denim Solitaire eller Lexy! Solitaire er lidt mere tynde i stoffet, Lexy er mere i rigtigt jeansstof. Men begge er lækre at have på.
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
Afskylia
Kort karma: 11
Likede indlæg: 297

Indlægaf Afskylia » 16. feb 2017, 09:36

Hvor kan man købe dr. denim? Foruden på nettet.
0

Tilbage til "Mode"