Shoppestop 2017?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Grissebassen » 7. jan 2017, 12:58

Jeg forsøger også at begrænse min shopning, da jeg er ved at spare sammen til et par nye møbler. Derudover er det eneste jeg må købe et par sommerbukser, da der umiddelbart ikke er noget sommertøj i mit klædeskab, der er passende til min nye arbejdsplads. Og så mangler jeg en dims til køkkenet, som jeg går og tager lidt tilløb til at få anskaffet.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf girl_beat » 9. jan 2017, 08:24

girl_beat skrev:Jeg vil gerne være med - omend det måske bliver en smule... ehh, halvhjertet?! Jeg har nemlig shoppet MEGET begrænset i 2016, og nu har der sneget sig et par få, men dyre ting ind på ønskelisten for den kommende tid.

Nå, fuck it, jeg vil gerne være med :D

I Q1 må jeg kun købe nyt undertøj, en ny taske og en lampe til hjemmet :engel:

Jeg erhvervede mit taske-crush forleden, så den er ude af regnskabet. Der må derfor kun købes 1-2 sæt undertøj og en lampe :D
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Filipai » 10. jan 2017, 02:24

Angående udsalgsshoping med ting man ikke har brug for, har det virket for mig, kun at må købe ting som jeg kraftigt overvejede at købe til fuld pris. Indtil videre har jeg købt 2 nederdele og en bluse til sammenlagt 240 kr, som ellers kostede omkring de 700 kr. Men jeg stater jo også først stoppestop fra 1.2 når jeg kommer hjem fra ferie.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf girl_beat » 21. jan 2017, 20:29

Lathyrus skrev:Hvordan går det med jeres stop?

Jeg har købt et nyt cover til min mobil idag - jeg har ikke købt noget siden jul og det gamle cover var knækket, så det var helt nødvendigt med et nyt.
Men ingen tøj, sko eller accessories :gogo:

Jeg holder stadig planen :engel: Købte to sæt undertøj på udsalg (som var på tilladt-listen) og har ikke rigtigt været i butikker eller lignende, der kunne friste :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Tilly » 22. jan 2017, 09:25

Jeg vil også gerne være med. Er gået i gang med et vægttab, og jeg har 3-4 par bukser til at ligge i skabet som jeg er er vokset ud af i løbet af de sidste par år, så efterhånden som jeg taber mig, så kan jeg tage de bukser i brug igen. Så mit mål er at jeg ikke må købe nye bukser før jeg har tabt mindst 15 kilo. Håber på et samlet vægttab mellem 25-30 kilo, så er måske nødt til at købe lidt tøj undervejs, men det skal være meget begrænset, for vil jo hellere vente til jeg har nået min idealvægt :)
1
Brugeravatar
mindrekreativtnavn
Indlæg: 204
Tilmeldt: 21. sep 2016, 07:38
Kort karma: 14
Likede indlæg: 158

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf mindrekreativtnavn » 24. jan 2017, 21:22

Har indtil videre ikke købt en eneste ting i januar måned og jeg er dæleme stolt :D Har endda været på tur med min mor og været fristet til at købe flere ting, men har modstået fristelsen :D Det kan endda allerede ses på kontoen, hvilket næsten er skræmmende, når man tænker på at der er en uge tilbage af måneden endnu. :lol2:
0
I always carry a knife in my purse, just in case we're having cake. :gris:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Spjaerten » 24. jan 2017, 23:07

Jeg er slet ikke tilmeldt tråden. Men mp ikke shoppe og har også kun købt 1 kjole meget billigt i h&m, faktisk fik jeg 180kr retur fordi jeg returnerede en kjole og købte den her på total udsalg.


Men nej jeg må overhovedet ikke shoppe noget. Der er total sparekurs og tænker den skal holde til 1/7.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Filipai » 12. feb 2017, 21:01

Jeg er faldet i med en enkelt ting. En kjole jeg har haft kig på længe, men som kostede 650, så da den røg ned på 170 kr slog jeg til. Ellers har jeg ikke brugt det. Meget godt klaret i forhold til at jeg keder mig, og plejer at internetshoppe tøj.
Har fået shoppet "lovlige" ting som ting til brylluppet. Men det tæller heldigvis ikke :D

Den måned i Thailand var faktisk heller ikke slem, tror jeg brugte 800 kr sammenlagt på tøj og tilbehør :)
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf girl_beat » 14. feb 2017, 09:52

girl_beat skrev:Jeg vil gerne være med - omend det måske bliver en smule... ehh, halvhjertet?! Jeg har nemlig shoppet MEGET begrænset i 2016, og nu har der sneget sig et par få, men dyre ting ind på ønskelisten for den kommende tid.

Nå, fuck it, jeg vil gerne være med :D

I Q1 må jeg kun købe nyt undertøj, en ny taske og en lampe til hjemmet :engel:


Jeg er nok ikke den bedste kandidat i gruppen... Sorry :blush:

Startede fint ud med kun at købe tasken og to sæt undertøj - begge dele med rabat. So far so good. Men så røg der to kjoler i kurven (til arbejde og en del større fester i sommerhalvåret) og nu også en fiiiiin og dyr frakke, som ikke lige var planlagt. NU er der så heller ikke udsigt til flere indkøb de næste mange uger...
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14444

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Mangoness » 14. feb 2017, 18:29

Jeg har opdaget, at jeg får ondt i nakke og skuldre, når jeg sidder ned en hel dag ved computeren. Og da mit fremtidige arbejde kommer til at være foran en skærm, så er det et kæmpe problem.

Så jeg har købt en (meget dyr) bh, som tvinger en til at sidde med ret ryg. :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Knirkemis » 15. feb 2017, 08:53

Jeg tror, jeg vover mig med i tråden. Jeg skal betale forsikringer i næste måned, og det er en ordentlig udskrivning. Så fra 1/3 er der shoppestop i forhold til tøj, sko og accessories til mig selv. Jeg må godt købe til min datter, men skal prøve at begrænse det. Jeg må også godt (og bliver nødt til) gå til frisør om en måneds tid.
Første skridt er, at slette ASOS og Zalando fra telefonen, for det er tit der, det går galt når jeg keder mig.
Selvom jeg har været slem til at shoppe det sidste år, har jeg et voksende overskud på kontoen, og det er motiverende. Jeg plejer at få en del penge tilbage i skat, men det gør jeg ikke i år, så nu skal jeg selv se at få sparet lidt op. Ikke til noget bestemt, men det er nu rart nok med en økonomisk buffer.
0
cpap
Indlæg: 1
Tilmeldt: 13. feb 2017, 11:40
Kort karma: 0

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf cpap » 21. feb 2017, 00:03

Jeg vil også gerne være med. Skulle gerne bruge så få penge som muligt de næste 5 år eller mere, så deltager gerne i et shoppestop. Indrømmer gerne at jeg er totalt shopaholic i en ret voldsomt grad :nerve: Så nu må det være slut! Har ikke råd til den slags længere!
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Knirkemis » 21. feb 2017, 09:39

Ballademager skrev:
Knirkemis skrev:Jeg tror, jeg vover mig med i tråden. Jeg skal betale forsikringer i næste måned, og det er en ordentlig udskrivning. Så fra 1/3 er der shoppestop i forhold til tøj, sko og accessories til mig selv. Jeg må godt købe til min datter, men skal prøve at begrænse det. Jeg må også godt (og bliver nødt til) gå til frisør om en måneds tid.
Første skridt er, at slette ASOS og Zalando fra telefonen, for det er tit der, det går galt når jeg keder mig.
Selvom jeg har været slem til at shoppe det sidste år, har jeg et voksende overskud på kontoen, og det er motiverende. Jeg plejer at få en del penge tilbage i skat, men det gør jeg ikke i år, så nu skal jeg selv se at få sparet lidt op. Ikke til noget bestemt, men det er nu rart nok med en økonomisk buffer.


Det der netshopping er noget værre noget :nerve:

Det er alt for nemt! Især med PayPal, hvor man ikke engang skal finde sit kort frem. Men jeg kan mærke, at det hjalp at slette de app's jeg har brugt. For jeg gider sjældent tænde min computer.
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Ally » 28. feb 2017, 09:53

Jeg tror, at jeg melder mig... I et forsøg på at vise mig selv - og ikke mindst manden - jeg kan begrænse shopperiet og i særdeleshed de impulsive shoppeture. Men sandelig også for at blive bedre til at bruge det, jeg har hængende i skabet, hvilket inkluderer en masse nederdele og kjoler samt ét par jeans efter jeg foretog en større oprydning i tøjet.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Shoppestop 2017?

Indlægaf Filipai » 28. feb 2017, 10:45

Ally skrev:Jeg tror, at jeg melder mig... I et forsøg på at vise mig selv - og ikke mindst manden - jeg kan begrænse shopperiet og i særdeleshed de impulsive shoppeture. Men sandelig også for at blive bedre til at bruge det, jeg har hængende i skabet, hvilket inkluderer en masse nederdele og kjoler samt ét par jeans efter jeg foretog en større oprydning i tøjet.


You can do it!


_________________________

Her holder shoppestoppet også. Imponerende at jeg på udsalget kun har købt 1 enkelt genstand. Det plejer at være en del anderledes.
Der er flere penge på kontoen, trods jeg har fået lavet nogle dyrere smykke og make-up indkøb. Men det er mere en investering. Og det er det samme jeg skal med gøre med tøjet, når jeg har tabt mig, så skal der købes en lækker basis garderobe, med nogle lækre holdbare items.
2

Tilbage til "Mode"