Hjælp til at finde North Face jakke på bud

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hjælp til at finde North Face jakke på bud

Indlægaf vibbsen » 16. okt 2015, 09:09

Panton skrev:
Tiger skrev:
Panton skrev:Ok, dumt og jeg ved ikke hvorfor men da jeg endte i kassen og skulle godkende det hele var et steget 300 til 2640 ca.. Så sparer jeg nærmest ikke rigtigt noget. Jeg forstår ikke hvorfor, for fragt var 6.99 mener jeg... Men jeg køber den ikke der så. øv


Arj hvor skummelt. Fragt plejer ikke at være særligt dyrt internationalt. Hør dem ad over chat?


Men jeg undre mig mere over hvordan prisen endte så højt, om de tager et sindssygt vekselgebyr eller om de overtaksere pundet. Jeg var så tæt på at trykke godkend inden jeg lige fik set nye danske pris :wacko:


Jeg er ret sikker på at du kan vælge at betale i GBP....Så vil det ikke være den kurs som står under "Pay in DKK" men kreditkort selskabets kurs.
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Hjælp til at finde North Face jakke på bud

Indlægaf Tiger » 16. okt 2015, 09:21

vibbsen skrev:
Panton skrev:
Tiger skrev:
Panton skrev:Ok, dumt og jeg ved ikke hvorfor men da jeg endte i kassen og skulle godkende det hele var et steget 300 til 2640 ca.. Så sparer jeg nærmest ikke rigtigt noget. Jeg forstår ikke hvorfor, for fragt var 6.99 mener jeg... Men jeg køber den ikke der så. øv


Arj hvor skummelt. Fragt plejer ikke at være særligt dyrt internationalt. Hør dem ad over chat?


Men jeg undre mig mere over hvordan prisen endte så højt, om de tager et sindssygt vekselgebyr eller om de overtaksere pundet. Jeg var så tæt på at trykke godkend inden jeg lige fik set nye danske pris :wacko:


Jeg er ret sikker på at du kan vælge at betale i GBP....Så vil det ikke være den kurs som står under "Pay in DKK" men kreditkort selskabets kurs.


Ja men det lignede at de også tog "fees" for at sælge for firmaet. Så det er ikke sikkert det hjælper.
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hjælp til at finde North Face jakke på bud

Indlægaf Panton » 16. okt 2015, 10:06

Jeg prøvde forskellige og det hjælp ikke... De tog nemlig også fees for at sælge. Jeg har købt det via en dansk side, for gad ikke vente og hele tiden være obs på pris.. Jeg valgte den nemme, men dyre løsning, men så har jeg også fået min jakke og kan sætte flueben på min to do liste:)

tak for hjælpen
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win

Tilbage til "Mode"