Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Wizzze » 30. jul 2018, 21:42

Daflo skrev:
Wizzze skrev:Frk W har set en ung dame med hvad der forfra ligner en kort slå om nederdel, men set bagfra er det virkelig et par shorts. Hun har nu brugt aftenen på at søge men kan ikke finde den nogen steder. Farven var meget små sorte og hvide tern, så den nærmest så grå ud.
Får dette en klokke til at ringe for nogen???


Jeg har disse fra Esprit, kan det være dem?
https://www.esprit.dk/ternede-shorts-me ... 028ET1C001


Typen er spot on, men dem hun så var mørkere og shorts delen lidt anderledes, men dem fra linket er ihvertfald gode nok til at de nu er på vej mod Østerbro :D Så masser af :kys: fra frk W :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Fillie » 1. aug 2018, 11:19

Wizzze skrev:
Daflo skrev:
Wizzze skrev:Frk W har set en ung dame med hvad der forfra ligner en kort slå om nederdel, men set bagfra er det virkelig et par shorts. Hun har nu brugt aftenen på at søge men kan ikke finde den nogen steder. Farven var meget små sorte og hvide tern, så den nærmest så grå ud.
Får dette en klokke til at ringe for nogen???


Jeg har disse fra Esprit, kan det være dem?
https://www.esprit.dk/ternede-shorts-me ... 028ET1C001


Typen er spot on, men dem hun så var mørkere og shorts delen lidt anderledes, men dem fra linket er ihvertfald gode nok til at de nu er på vej mod Østerbro :D Så masser af :kys: fra frk W :D


Jeg har bestilt den samme model og er meget spændt på, hvordan den er. :D
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FrøkenM » 3. aug 2018, 05:48

Jeg skal starte i praktik til september og får i den forbindelse brug for en arbejdstaske til madpakke, dims, nogle dage computer og skiftetøj de dage jeg skal til fys inden jeg møder.

Jeg er forelsket i Mille modellen fra Nunoo

Billede

Men 1500 er også en slags penge når man også har andre ting der skal købes inden praktikkens start :)


Jeg er faldet over denne fra Pieces (700 kroner) som jeg umiddelbart også synes lever fint op til mine kriterier. Måske endda mere fordi den er blød og der dermed ville være plads til et par andre bukser og en frisk skjorte, til når jeg har været til fys. Man møder ikke lige op i praktikken iført joggingtøj ;)

Billede

Nogen der kender de nævnte modeller eller har andre forslag til tasker, jeg bør overveje. Jeg har mest små tasker og en North Face rygsæk, Big Shopper fra Decadent samt em Hobo fra Marc Jacobs, så selvom jeg - teknisk set - nok ikke mangler, ville det alligevel være rart med en lidt voksen taske til arbejde :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 8. aug 2018, 09:37

DenSyngendeLussing skrev:Er jeg den eneste, der har svært ved at finde nye hverdagskjoler for tiden? Jeg er virkelig ikke pjattet med den dér blomsterprint/wrapkjole/flæse/blondemode, der er ALLE steder i butikkerne, og jeg synes, det er rigtig svært at finde et alternativ til enten dét eller sort-i-sort kontordame. :(


Jeg synes både h&m og bestseller har haft masse henover sæsonen der ikke var blomstret eller pussenussede.
0
Tryk på * :slem:
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27059

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf ajnaM » 9. aug 2018, 17:49

DenSyngendeLussing skrev:Er jeg den eneste, der har svært ved at finde nye hverdagskjoler for tiden? Jeg er virkelig ikke pjattet med den dér blomsterprint/wrapkjole/flæse/blondemode, der er ALLE steder i butikkerne, og jeg synes, det er rigtig svært at finde et alternativ til enten dét eller sort-i-sort kontordame. :(


Hvad kan du godt lide? :D

Jeg synes, der har været ret meget fint den seneste tid. Jeg er heller ikke til blomster, men synes der har været mange fine print, egentlig, og også mange gode farver. Men ellers er jeg altid stor fan af klassiske silkekjoler, og nærmest halvdelen af min kjole-garderobe er herfra: https://www.kokoon.dk/collections/dresses-kokoon
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27059

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf ajnaM » 9. aug 2018, 18:37

DenSyngendeLussing skrev:
ajnaM skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Er jeg den eneste, der har svært ved at finde nye hverdagskjoler for tiden? Jeg er virkelig ikke pjattet med den dér blomsterprint/wrapkjole/flæse/blondemode, der er ALLE steder i butikkerne, og jeg synes, det er rigtig svært at finde et alternativ til enten dét eller sort-i-sort kontordame. :(


Hvad kan du godt lide? :D

Jeg synes, der har været ret meget fint den seneste tid. Jeg er heller ikke til blomster, men synes der har været mange fine print, egentlig, og også mange gode farver. Men ellers er jeg altid stor fan af klassiske silkekjoler, og nærmest halvdelen af min kjole-garderobe er herfra: https://www.kokoon.dk/collections/dresses-kokoon


Jamen det er muligvis bare mig, der er vanskelig. Jeg synes bare, at alle kjoler i butikkerne for tiden enten er variationer over noget blomstret og flæset, gerne i wrap-stil, eller også er de, ja, enten for spraglede (f.eks. Stine Goya), for eksperimenterende, for konservativt eller formløst til min smag. :genert:

Jeg synes, det er ligegyldigt, om jeg kigger på high street mærker eller lidt dyrere brands, jeg har virkelig svært ved at finde noget, som jeg kan lide - det plejer jeg ellers ikke at bøvle ret meget med. Jeg kan ellers godt lide feminine silhouetter, der fremhæver den kvindelige form, og også farver og gerne prints - dog ikke dyreprints og kun blomsterprint, så længe det ikke er storblomstret. Men den ultra-pigede stil med flæser og blonder og blomster over det hele a la vedhæftede billeder, det er slet ikke mig. Anywaus, det var bare et lille, frustreret suk.


Lige den der Ganni-stil, der er fremme overalt for tiden, er heller ikke mig. :) Til gengæld kan jeg godt lide Stine Goya - der jo også laver mere afdæmpede ting. Jeg synes, det svinger meget, om det er helt gyseligt eller flot. Der har været meget gyseligt iblandt!
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf achillaxedprune » 9. aug 2018, 20:59

Kan I tale ordenligt om Goya! :sur:

:lol:
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Daine » 15. aug 2018, 18:01

Jeg har købt en overgangsjakke hos H&M der var ret krøllet ved modtagelse. Jeg har vasket den og det har fjernet noget af ‘krøllet’, men der er stadig nogle ret store folder. Hvad kan jeg gøre? Jeg har ikke en dampmaskine, som dem de bruger i butikkerne. Jakken er lavet af alm stof, altså ikke uld eller noget.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Coumarin
Indlæg: 17
Tilmeldt: 10. aug 2018, 08:34
Kort karma: 1
Likede indlæg: 46

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Coumarin » 15. aug 2018, 18:12

Daine skrev:Jeg har købt en overgangsjakke hos H&M der var ret krøllet ved modtagelse. Jeg har vasket den og det har fjernet noget af ‘krøllet’, men der er stadig nogle ret store folder. Hvad kan jeg gøre? Jeg har ikke en dampmaskine, som dem de bruger i butikkerne. Jakken er lavet af alm stof, altså ikke uld eller noget.


Du kan prøve at hænge den ud på badeværelset, imens du tager et varmt bad.
1
“What a great opportunity for a ton of bad decisions”
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Daine » 15. aug 2018, 18:14

Vira skrev:
Daine skrev:Jeg har købt en overgangsjakke hos H&M der var ret krøllet ved modtagelse. Jeg har vasket den og det har fjernet noget af ‘krøllet’, men der er stadig nogle ret store folder. Hvad kan jeg gøre? Jeg har ikke en dampmaskine, som dem de bruger i butikkerne. Jakken er lavet af alm stof, altså ikke uld eller noget.

Et almindeligt strygejern burde kunne tage det :)

Kan jeg stryge direkte eller vil det være bedst med et letfugtet viskestykke imellem? Jeg har altid lært, at jeg skal stryge på bagsiden, og det er ikke muligt her pga foer.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Daine » 15. aug 2018, 18:15

Coumarin skrev:
Daine skrev:Jeg har købt en overgangsjakke hos H&M der var ret krøllet ved modtagelse. Jeg har vasket den og det har fjernet noget af ‘krøllet’, men der er stadig nogle ret store folder. Hvad kan jeg gøre? Jeg har ikke en dampmaskine, som dem de bruger i butikkerne. Jakken er lavet af alm stof, altså ikke uld eller noget.


Du kan prøve at hænge den ud på badeværelset, imens du tager et varmt bad.

Det hjælper ikke, den hænger derude allerede (den har hængt til tørre derude de sidste par dage).
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Daine » 15. aug 2018, 18:17

Vira skrev:
Daine skrev:
Vira skrev:
Daine skrev:Jeg har købt en overgangsjakke hos H&M der var ret krøllet ved modtagelse. Jeg har vasket den og det har fjernet noget af ‘krøllet’, men der er stadig nogle ret store folder. Hvad kan jeg gøre? Jeg har ikke en dampmaskine, som dem de bruger i butikkerne. Jakken er lavet af alm stof, altså ikke uld eller noget.

Et almindeligt strygejern burde kunne tage det :)

Kan jeg stryge direkte eller vil det være bedst med et letfugtet viskestykke imellem? Jeg har altid lært, at jeg skal stryge på bagsiden, og det er ikke muligt her pga foer.

Jeg plejer at stryge mine jakker direkte hvis de krøller, men hvis du er nervøs for det så prøv med et viskestykke først :)

Det gør jeg så ... jakken er ny og fin, jeg vil ski helst ikke starte med at ødelægge den :lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Mirabella
Indlæg: 254
Tilmeldt: 2. nov 2016, 20:30
Kort karma: 18
Likede indlæg: 183

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Mirabella » 15. aug 2018, 20:28

Hvor er det dog pokkers irriterende at man finder noget man synes er så fint, men som man ikke har nogen anelse om hvor kunne anskaffes henne
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FruKuk » 19. aug 2018, 18:47

Nogle anbefalinger på et lækkert halstørklæde? Gerne uld (må dog ikke kradse) og helst ikke for “vildt” i farver og mønstre.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FrøkenM » 19. aug 2018, 19:00

FruKuk skrev:Nogle anbefalinger på et lækkert halstørklæde? Gerne uld (må dog ikke kradse) og helst ikke for “vildt” i farver og mønstre.


Jeg har dette fra mbyM. Mit er dog i mønster med grå og lyserøde farver. Det er virkelig lækkert :love:

Billede
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Mode"