Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Katten
Indlæg: 270
Tilmeldt: 12. sep 2015, 13:15
Kort karma: 31
Likede indlæg: 651

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Katten » 13. sep 2018, 20:08

Jeg lurer på Anni lus in character halskæder/vedhæng, men vil gerne kombinere flere kæder. Er der nogen af jer, der har erfaring med, hvilke længder der ser godt ud sammen? De kæder jeg kigger på har længderne 45 og 55 cm.. ser det godt ud sammen, eller vil de bare blive viklet totalt ind i hinanden? Kan simpelthen ikke bedømme det.. :gruble:
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Filipai » 13. sep 2018, 20:39

Katten skrev:Jeg lurer på Anni lus in character halskæder/vedhæng, men vil gerne kombinere flere kæder. Er der nogen af jer, der har erfaring med, hvilke længder der ser godt ud sammen? De kæder jeg kigger på har længderne 45 og 55 cm.. ser det godt ud sammen, eller vil de bare blive viklet totalt ind i hinanden? Kan simpelthen ikke bedømme det.. :gruble:


Personligt er jeg ikke så meget til kæde på 55 cm. Jeg er ret storbarmet og den sidder lige og ender enten nede i barmen, eller er udenpå hvor det ser forkert ud. Jeg er mere til 42 og 47 eller 42 og 50 cm. Så sidder den ene forholdsvis tæt på halsen. Min erfaring siger at så længe man har mere end 5 cm til forskel i kæde, så dur kæderne sammen. Det er mere vedhængene man så skal tage højde for. Kender ikke lige den specifikke kæde du nævner.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23203

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Mani » 14. sep 2018, 08:35

Uldstrømpebukser til lange ben? Kan man få det andre steder end hos Falke og Wolford? For jeg synes jo det er lidt smådyrt med den løsning. Jeg har e par fra Falke, som jeg er virkelig glad for, men ville gerne om jeg kunne finde brugbare i prislejet omkring 150 kr istedet for 300 kr.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Katten
Indlæg: 270
Tilmeldt: 12. sep 2015, 13:15
Kort karma: 31
Likede indlæg: 651

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Katten » 15. sep 2018, 11:03

Filipai skrev:
Katten skrev:Jeg lurer på Anni lus in character halskæder/vedhæng, men vil gerne kombinere flere kæder. Er der nogen af jer, der har erfaring med, hvilke længder der ser godt ud sammen? De kæder jeg kigger på har længderne 45 og 55 cm.. ser det godt ud sammen, eller vil de bare blive viklet totalt ind i hinanden? Kan simpelthen ikke bedømme det.. :gruble:


Personligt er jeg ikke så meget til kæde på 55 cm. Jeg er ret storbarmet og den sidder lige og ender enten nede i barmen, eller er udenpå hvor det ser forkert ud. Jeg er mere til 42 og 47 eller 42 og 50 cm. Så sidder den ene forholdsvis tæt på halsen. Min erfaring siger at så længe man har mere end 5 cm til forskel i kæde, så dur kæderne sammen. Det er mere vedhængene man så skal tage højde for. Kender ikke lige den specifikke kæde du nævner.


Yay, tusind tak for hjælpen.. så leder jeg videre efter kæder :kys:
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Wizzze » 15. sep 2018, 18:53

Alle herovre, om de er 13 eller 33, løber rundt med sådan nogle muslinge kæder om anklen, frk W spørger om en eller anden kendt har startet en trend hun totalt har misset
Eller er det bare amerikanerne der er mærkelige igen?
0
Do as I say! :whip:
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Lykke » 18. sep 2018, 19:48

Støvler som er lidt for store. Kan en sål hjælpe, eller er det bare ærgerligt?
0
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Sof » 1. okt 2018, 17:24

Hvordan prissætter i brugt, eller ubrugt med mærke, tøj på fx Tradono og Trendsales?

Jeg har lige lavet en annonce på en ubrugt, stadig med mærke, kjole fra Stine Goya. Nypris 1500 og har sat den til 500. Får så et bud på 150.... altså ved jo godt der altid vil være nogen der skambyder, men hvad ville en realistisk pris være? De 500 er taget lidt ud fra at det skulle være under halv pris :gruble:
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf achillaxedprune » 1. okt 2018, 22:00

Sof skrev:Hvordan prissætter i brugt, eller ubrugt med mærke, tøj på fx Tradono og Trendsales?

Jeg har lige lavet en annonce på en ubrugt, stadig med mærke, kjole fra Stine Goya. Nypris 1500 og har sat den til 500. Får så et bud på 150.... altså ved jo godt der altid vil være nogen der skambyder, men hvad ville en realistisk pris være? De 500 er taget lidt ud fra at det skulle være under halv pris :gruble:


Du har sat prisen helt rigtigt. Et bud på 150 er jo helt off... Jeg ville nok selv smide et bud på 450 kr., inkl. porto, hvis jeg skulle byde.
...Og hvad er det for en Goya? :slem:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf sigge » 2. okt 2018, 12:17

Er der nogen, der har set en crossbody taske i klar plastik med max. mål 30x30x15 cm i en fysisk butik i Århus? Budget max. 300 kr.

Ja, meget specifikt spørgsmål, men jeg har lige opdaget, at der er meget strenge krav til, hvilke tasker man må have med ind på NFL-stadions i USA, og vi skal ind og se en kamp i New York i næste uge. Jeg kan sikkert finde noget derovre, men jeg kan godt lide at være forberedt, så jeg slipper for at stresse over det, når vi først er afsted. Og så må den måske godt være lidt pænere end dem, jeg kan finde på nettet med NFL-logoer på, da jeg kommer til at vade rundt med den i NY en hel dag.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 2. okt 2018, 18:18

sigge skrev:Er der nogen, der har set en crossbody taske i klar plastik med max. mål 30x30x15 cm i en fysisk butik i Århus? Budget max. 300 kr.

Ja, meget specifikt spørgsmål, men jeg har lige opdaget, at der er meget strenge krav til, hvilke tasker man må have med ind på NFL-stadions i USA, og vi skal ind og se en kamp i New York i næste uge. Jeg kan sikkert finde noget derovre, men jeg kan godt lide at være forberedt, så jeg slipper for at stresse over det, når vi først er afsted. Og så må den måske godt være lidt pænere end dem, jeg kan finde på nettet med NFL-logoer på, da jeg kommer til at vade rundt med den i NY en hel dag.

Køn er den ikke dog - men måske den kan bruges? https://m.asos.com/asos-design/asos-des ... lstyles=13
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf sigge » 2. okt 2018, 19:36

HappyPaww skrev:
sigge skrev:Er der nogen, der har set en crossbody taske i klar plastik med max. mål 30x30x15 cm i en fysisk butik i Århus? Budget max. 300 kr.

Ja, meget specifikt spørgsmål, men jeg har lige opdaget, at der er meget strenge krav til, hvilke tasker man må have med ind på NFL-stadions i USA, og vi skal ind og se en kamp i New York i næste uge. Jeg kan sikkert finde noget derovre, men jeg kan godt lide at være forberedt, så jeg slipper for at stresse over det, når vi først er afsted. Og så må den måske godt være lidt pænere end dem, jeg kan finde på nettet med NFL-logoer på, da jeg kommer til at vade rundt med den i NY en hel dag.

Køn er den ikke dog - men måske den kan bruges? https://m.asos.com/asos-design/asos-des ... lstyles=13


Altså, jeg synes ikke rigtigt, jeg har kunnet finde nogen plastiktasker, som for alvor er pæne. :genert: Så den der er ikke den værste. Det er også derfor, jeg ikke vil bruge en formue på det, for jeg tror ikke, jeg kommer til at bruge den igen.
Jeg er bare i tvivl om, om jeg kan nå at netshoppe, for vi rejser på søndag.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf sigge » 2. okt 2018, 19:37

DenSyngendeLussing skrev:Jeg så nogle klare plastiktasker i Sallings taskeafdeling den anden dag. Jeg lagde dog hverken mærke til pris, eller om der var en crossbody blandt udvalget, men måske er det et kig værd? :)

EDIT: Nu, jeg tænker over det, kan det også have været i Magasin. Men det var én af de to, i hvert fald.


Tak, jeg prøver at kigge de to steder.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf lillebjoern » 3. okt 2018, 07:12

Jeg har købt en taske hos Neye til 1199,-. Den var nedsat med 20%, og havde derfor en nypris på 1999,-. Jeg skulle lige ind og finde et billede af den i går, og kan nu se, at den står til 999,-. Jeg har ikke taget mærket af tasken - har dog taget fyldet ud - og har både kvittering, garantibevis, dustbag, m.m. Kan jeg godt gå ind i en Neye-butik og sige, at jeg gerne vil returnere min taske og købe den igen til 999,-? Og ikke mindst... er det lidt for nærigt? Vil de rynke på næsen af mig? :genert:
Senest rettet af lillebjoern 3. okt 2018, 07:13, rettet i alt 1 gang.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf lillebjoern » 3. okt 2018, 07:13

sigge skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Jeg så nogle klare plastiktasker i Sallings taskeafdeling den anden dag. Jeg lagde dog hverken mærke til pris, eller om der var en crossbody blandt udvalget, men måske er det et kig værd? :)

EDIT: Nu, jeg tænker over det, kan det også have været i Magasin. Men det var én af de to, i hvert fald.


Tak, jeg prøver at kigge de to steder.


Jeg kunne godt forestille mig, at enten Monki eller Topshop kunne sælge sådan en taske. :)
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FormerlyKnownAs » 3. okt 2018, 07:22

lillebjoern skrev:Jeg har købt en taske hos Neye til 1199,-. Den var nedsat med 20%, og havde derfor en nypris på 1999,-. Jeg skulle lige ind og finde et billede af den i går, og kan nu se, at den står til 999,-. Jeg har ikke taget mærket af tasken - har dog taget fyldet ud - og har både kvittering, garantibevis, dustbag, m.m. Kan jeg godt gå ind i en Neye-butik og sige, at jeg gerne vil returnere min taske og købe den igen til 999,-? Og ikke mindst... er det lidt for nærigt? Vil de rynke på næsen af mig? :genert:


Jeg ville nok aldrig selv gøre det, men forstår godt at man gerne vil det og også gør det :lol: Du er sikker på at det ikke kun er en website pris ik? Det er jo ikke altid at butik og net har samme priser.
0

Tilbage til "Mode"