Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Shamsiya
Indlæg: 11
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:56
Kort karma: 0
Likede indlæg: 21

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Shamsiya » 30. dec 2018, 12:05

er der nogen der kender nogle steder i københavn der køber ens designervarer som enten er i god stand eller helt nye? tænker på second hand shops? Tjener man kun på det hvis tingene bliver solgt eller vil de gerne købe dem?
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 30. dec 2018, 18:59

Shamsiya skrev:er der nogen der kender nogle steder i københavn der køber ens designervarer som enten er i god stand eller helt nye? tænker på second hand shops? Tjener man kun på det hvis tingene bliver solgt eller vil de gerne købe dem?

De fleste steder tager tingene i kommision. Det vil sige, at du først får pengene, når varen er solgt.
Jeg har solgt tasker gennem Magnolia og Bakkekilde. Jeg er stoppet med at bruge Magnolia, fordi jeg synes hun sætter priserne for lavt, i forhold til, hvad hun selv vil have. Bakkekilde er jeg til gengæld rigtig glad for, og får altid en lang hyggensnak med ejeren, når jeg er forbi :) Han tager dog ikke alle mærker ind, da han går efter de meste eksklusive varer.
Der er mange flere steder, men jeg kender kun disse to personligt.
1
MissB
Indlæg: 2328
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 252
Likede indlæg: 2117

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf MissB » 31. dec 2018, 15:00

Shamsiya skrev:er der nogen der kender nogle steder i københavn der køber ens designervarer som enten er i god stand eller helt nye? tænker på second hand shops? Tjener man kun på det hvis tingene bliver solgt eller vil de gerne købe dem?


På Østerbro kan jeg anbefale Second på Østerbrogade og så den i Nordre Frihavnsgade, der tidligere hed Greibe & Kumari.
1
Brugeravatar
Copycat
Indlæg: 31
Tilmeldt: 7. nov 2016, 22:25
Kort karma: 4
Likede indlæg: 15

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Copycat » 31. dec 2018, 22:12

Kan man købe nude microfiberstrømpebukser nogen steder? Jeg kan kun finde sorte i butikkerne :gruble:
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11456
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18450

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf PaleSeptember » 2. jan 2019, 17:34

Jeg har forelsket mig lidt i denne nederdel, som faktisk sad pænt på mine brede hofter. Jeg er dog lidt i stil om, om den er for bling til hverdagsbrug, og hvordan man evt. kan style den? Nogen der kan hjælpe?

https://www.zalando.dk/saint-tropez-ski ... 3-q11.html
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24985
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29986

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Wizzze » 3. jan 2019, 20:53

En ring med sten "på alle fire sider" altså også inde i ringen, kommer man ikke til at skære og rive sig selv meget med sådan fyr? :gruble:

Billede
0
Do as I say! :whip:
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Sof » 3. jan 2019, 21:08

^ hvis fatningerne er lavet ordentligt, så nej.

Personligt kan jeg dog overhovedet ikke se formålet i at “spilde” penge/sten på de indvendige, plus den bliver mere chunky. Jeg har en ring der lidt ligner en lynlås, hvor der også stikker dutter ind mod fingeren, synes hurtigt man glemmer at det ikke er en glat ring
2
Brugeravatar
Copycat
Indlæg: 31
Tilmeldt: 7. nov 2016, 22:25
Kort karma: 4
Likede indlæg: 15

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Copycat » 6. jan 2019, 20:13

Jeg skal til nytårskur næste lørdag (ikke hos dronningen dog :lol: )
Jeg har planer om at tage en knælang sort kjole med lange ærmer på. Og så går jeg lidt i stå fordi det hele bliver sort derfra. Har kun sorte strømpebukser og pga. vejret og jeg skal med bussen, ender jeg nok med lange sorte støvler, men så ligner jeg jo en der skal til begravelse? Jeg er egentligt meget lidt glad for nylon strømpebukser da de altid går i stykker, kan man få nogen der ikke er nylon, men som heller ikke er for tykke i en anden farve og hvilken farve? Microfiber :gruble: Andre ideer er også velkomme :D
Har pt. heller ikke andre kjoler i skabet jeg synes der er gode til formålet, så mulighederne er lidt begrænsede :genert:
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 6. jan 2019, 21:15

Copycat skrev:Jeg skal til nytårskur næste lørdag (ikke hos dronningen dog :lol: )
Jeg har planer om at tage en knælang sort kjole med lange ærmer på. Og så går jeg lidt i stå fordi det hele bliver sort derfra. Har kun sorte strømpebukser og pga. vejret og jeg skal med bussen, ender jeg nok med lange sorte støvler, men så ligner jeg jo en der skal til begravelse? Jeg er egentligt meget lidt glad for nylon strømpebukser da de altid går i stykker, kan man få nogen der ikke er nylon, men som heller ikke er for tykke i en anden farve og hvilken farve? Microfiber :gruble: Andre ideer er også velkomme :D
Har pt. heller ikke andre kjoler i skabet jeg synes der er gode til formålet, så mulighederne er lidt begrænsede :genert:

Jeg ville vælge strømper med blonde eller noget grafisk halløj som fx en del af dem fra caroline Fleming. Så bryder de det sorte lidt :)
2
Brugeravatar
Copycat
Indlæg: 31
Tilmeldt: 7. nov 2016, 22:25
Kort karma: 4
Likede indlæg: 15

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Copycat » 6. jan 2019, 21:26

HappyPaww skrev:
Copycat skrev:Jeg skal til nytårskur næste lørdag (ikke hos dronningen dog :lol: )
Jeg har planer om at tage en knælang sort kjole med lange ærmer på. Og så går jeg lidt i stå fordi det hele bliver sort derfra. Har kun sorte strømpebukser og pga. vejret og jeg skal med bussen, ender jeg nok med lange sorte støvler, men så ligner jeg jo en der skal til begravelse? Jeg er egentligt meget lidt glad for nylon strømpebukser da de altid går i stykker, kan man få nogen der ikke er nylon, men som heller ikke er for tykke i en anden farve og hvilken farve? Microfiber :gruble: Andre ideer er også velkomme :D
Har pt. heller ikke andre kjoler i skabet jeg synes der er gode til formålet, så mulighederne er lidt begrænsede :genert:

Jeg ville vælge strømper med blonde eller noget grafisk halløj som fx en del af dem fra caroline Fleming. Så bryder de det sorte lidt :)

Det var faktisk en god ide tak :)
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 24. jan 2019, 18:11

Jeg har kig på et par stilletter med slingback. Jeg har aldrig ejet eller så meget som prøvet sådan et par på, fordi jeg forestiller mig at de glider ned. Især hvis man ikke har bare fødder i dem. Hvad er jeres erfaringer med den type sko? Er de til at gå i?
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 25. jan 2019, 10:26

Knirkemis skrev:Jeg har kig på et par stilletter med slingback. Jeg har aldrig ejet eller så meget som prøvet sådan et par på, fordi jeg forestiller mig at de glider ned. Især hvis man ikke har bare fødder i dem. Hvad er jeres erfaringer med den type sko? Er de til at gå i?

Der bliver efterspurgt billeder eller link :) det er disse https://www.asos.com/asos-design/asos-d ... d/10797744?
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5062
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 497
Likede indlæg: 9797

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Tilly » 25. jan 2019, 17:53

Knirkemis skrev:Jeg har kig på et par stilletter med slingback. Jeg har aldrig ejet eller så meget som prøvet sådan et par på, fordi jeg forestiller mig at de glider ned. Især hvis man ikke har bare fødder i dem. Hvad er jeres erfaringer med den type sko? Er de til at gå i?

Jeg har haft et par slingbacks, og jeg havde ingen problemer med at de gled, heller ikke med bare fødder. Jeg tænker det handler om at få tilpasset stroppen :gruble:

De er i øvrigt vildt fine dem du linker til :love2: Jeg bliver helt fristet, men de er desværre udsolgt i min størrelse.
1
Muscari
Indlæg: 88
Tilmeldt: 11. sep 2016, 18:01
Kort karma: 3
Likede indlæg: 55

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Muscari » 31. jan 2019, 23:01

Knirkemis skrev:
Knirkemis skrev:Jeg har kig på et par stilletter med slingback. Jeg har aldrig ejet eller så meget som prøvet sådan et par på, fordi jeg forestiller mig at de glider ned. Især hvis man ikke har bare fødder i dem. Hvad er jeres erfaringer med den type sko? Er de til at gå i?

Der bliver efterspurgt billeder eller link :) det er disse https://www.asos.com/asos-design/asos-d ... d/10797744?


Jeg har haft et par stykker, og det har ikke været er problem. Jeg kan se der er spænde på, så du kan justere, så de kommer til at sidde til. Og når der er hæl på skoen, vipper din hæl også lidt mere tilbage og ud af, så den ikke glider ned. Giver det mening? :gruble:
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20890

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Misantropen » 31. jan 2019, 23:16

Knirkemis skrev:
Knirkemis skrev:Jeg har kig på et par stilletter med slingback. Jeg har aldrig ejet eller så meget som prøvet sådan et par på, fordi jeg forestiller mig at de glider ned. Især hvis man ikke har bare fødder i dem. Hvad er jeres erfaringer med den type sko? Er de til at gå i?

Der bliver efterspurgt billeder eller link :) det er disse https://www.asos.com/asos-design/asos-d ... d/10797744?

Den type sko fungerer ikke til min hæl. Hælhøjde, bare fødder, placeringen af stroppen og materialet gør ingen forskel. Jeg har samme problem med stroppen uanset typen af sko. Den glider ned eller sidder ikke ordentligt til.

Brede stroppe i fx skind fungerer bedst for mig, men ikke nok til at jeg vil kunne bruge dem i længere tid af gangen uden at skulle hive stroppen op.
1

Tilbage til "Mode"