Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf ina » 14. jun 2019, 19:09

Misantropen skrev:
Bella skrev:Er der nogen der har set denne grønne kjole fra h&m for nylig? Synes ikke jeg kan finde den på hjemmesiden og er helt syg efter den!!

Er du sikker på den er fra i år?

Jeg synes de havde en kjole sidste år der ligner denne :gruble:


Bloggeren der har den på på billedet skrev at den var gammel.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Misantropen » 14. jun 2019, 19:12

ina skrev:
Misantropen skrev:
Bella skrev:Er der nogen der har set denne grønne kjole fra h&m for nylig? Synes ikke jeg kan finde den på hjemmesiden og er helt syg efter den!!

Er du sikker på den er fra i år?

Jeg synes de havde en kjole sidste år der ligner denne :gruble:


Bloggeren der har den på på billedet skrev at den var gammel.

Kender ikke vedkommende, men se evt. mit indlæg efter de citerede :D
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 15. jun 2019, 20:26

Trappestige skrev:Hvor kan man købe helt plain onesies til billige penge? Har kigget H&M, Zalando osv. Der er tonsvis på eBay og Wish, men der kan vi ikke nå at bestille fra. Det skal være med lynlås. Synes kun jeg kan se nogle der ligner enhjørninger, bamser osv. på nettet. Er der evt. nogle der har set nogle i Bilka/Føtex?

Altså mener du bodyer til babyer? Der er da masser brede i H&M og så også fx i bilka :)
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 16. jun 2019, 06:29

Trappestige skrev:
HappyPaww skrev:
Trappestige skrev:Hvor kan man købe helt plain onesies til billige penge? Har kigget H&M, Zalando osv. Der er tonsvis på eBay og Wish, men der kan vi ikke nå at bestille fra. Det skal være med lynlås. Synes kun jeg kan se nogle der ligner enhjørninger, bamser osv. på nettet. Er der evt. nogle der har set nogle i Bilka/Føtex?

Altså mener du bodyer til babyer? Der er da masser brede i H&M og så også fx i bilka :)

Nej til tweens/voksne. :ninja: Men krisen er afværget, ældsten kan stadig passe sin og den yngste er der helt sikkert noget til nede i byen.

Haha det giver mening :lol:
0
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6931

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf MrMister » 16. jun 2019, 07:22

Spørgsmål: Amazon uk. Risikerer man varen kommer fra USA og der derfor er told, eller er det safe?

Og er watch outs før man smider et par tusind den vej?
0
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Misantropen » 16. jun 2019, 07:27

MrMister skrev:Spørgsmål: Amazon uk. Risikerer man varen kommer fra USA og der derfor er told, eller er det safe?

Og er watch outs før man smider et par tusind den vej?

Ja, du kan risikere varerne kommer fra hele verden.

Jeg synes ikke altid det er til at se hvor varene bliver sendt fra, hvis ikke sæger har oplyst det. Det er ret irriterende, men du kan sende en besked til sælger og håbe på et svar. Jeg kender ikke til watch outs.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf sigge » 17. jun 2019, 09:25

MrMister skrev:Spørgsmål: Amazon uk. Risikerer man varen kommer fra USA og der derfor er told, eller er det safe?

Og er watch outs før man smider et par tusind den vej?


Jeg har aldrig været ude for, at det sendes fra USA (eller et andet land udenfor EU), når jeg bestiller på UK-siden. Der er dog en del, der ikke sender til DK, så det har jeg oplevet som det største problem. Nogle gange kan man så være heldig at finde det samme på amazon.de, hvor de gerne vil sende til Danmark. Og der har jeg heller ikke været ude for, at det sendes fra andre lande.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Misantropen » 17. jun 2019, 09:51

sigge skrev:
MrMister skrev:Spørgsmål: Amazon uk. Risikerer man varen kommer fra USA og der derfor er told, eller er det safe?

Og er watch outs før man smider et par tusind den vej?


Jeg har aldrig været ude for, at det sendes fra USA (eller et andet land udenfor EU), når jeg bestiller på UK-siden. Der er dog en del, der ikke sender til DK, så det har jeg oplevet som det største problem. Nogle gange kan man så være heldig at finde det samme på amazon.de, hvor de gerne vil sende til Danmark. Og der har jeg heller ikke været ude for, at det sendes fra andre lande.

Jeg blev opkrævet importmoms for nylig.

Jeg havde bestilt to ting, men fordi jeg ikke kunne se hvor det blev sendt fra eller fik svar bestilte jeg tingene i to separate ordre. Af samme årsag var jeg opmærksom på ikke at overstige grænsen for told og moms og havde sågar lavet en toldberegning for at være sikker. Jeg vidste nemlig mange sælgere på UK siden ikke er lokaliseret indenfor EU.

Jeg fik opkrævningen fordi sælger havde sendt tingene sammen(og sparet forsendelsesomkostningerne for den ene :sarkasme:) Der var heldigvis ikke nogen problemer med at få pakken udleveret uden at betale. Skat kunne jo se at jeg havde handlet i god tro da de fik dokumentation, men man er ikke sikker fordi det er den engelske udgave. På det punkt adskiller Amazon sig ikke fra den engelske ebay.
0
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6931

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf MrMister » 17. jun 2019, 18:45

Misantropen skrev:
sigge skrev:
MrMister skrev:Spørgsmål: Amazon uk. Risikerer man varen kommer fra USA og der derfor er told, eller er det safe?

Og er watch outs før man smider et par tusind den vej?


Jeg har aldrig været ude for, at det sendes fra USA (eller et andet land udenfor EU), når jeg bestiller på UK-siden. Der er dog en del, der ikke sender til DK, så det har jeg oplevet som det største problem. Nogle gange kan man så være heldig at finde det samme på amazon.de, hvor de gerne vil sende til Danmark. Og der har jeg heller ikke været ude for, at det sendes fra andre lande.

Jeg blev opkrævet importmoms for nylig.

Jeg havde bestilt to ting, men fordi jeg ikke kunne se hvor det blev sendt fra eller fik svar bestilte jeg tingene i to separate ordre. Af samme årsag var jeg opmærksom på ikke at overstige grænsen for told og moms og havde sågar lavet en toldberegning for at være sikker. Jeg vidste nemlig mange sælgere på UK siden ikke er lokaliseret indenfor EU.

Jeg fik opkrævningen fordi sælger havde sendt tingene sammen(og sparet forsendelsesomkostningerne for den ene :sarkasme:) Der var heldigvis ikke nogen problemer med at få pakken udleveret uden at betale. Skat kunne jo se at jeg havde handlet i god tro da de fik dokumentation, men man er ikke sikker fordi det er den engelske udgave. På det punkt adskiller Amazon sig ikke fra den engelske ebay.


Kan man slippe ved at bruge en parcel forwarder?

https://ship.skypax.com/?country=Denmar ... UPEALw_wcB
0
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Misantropen » 17. jun 2019, 18:55

MrMister skrev:
Misantropen skrev:
sigge skrev:
MrMister skrev:Spørgsmål: Amazon uk. Risikerer man varen kommer fra USA og der derfor er told, eller er det safe?

Og er watch outs før man smider et par tusind den vej?


Jeg har aldrig været ude for, at det sendes fra USA (eller et andet land udenfor EU), når jeg bestiller på UK-siden. Der er dog en del, der ikke sender til DK, så det har jeg oplevet som det største problem. Nogle gange kan man så være heldig at finde det samme på amazon.de, hvor de gerne vil sende til Danmark. Og der har jeg heller ikke været ude for, at det sendes fra andre lande.

Jeg blev opkrævet importmoms for nylig.

Jeg havde bestilt to ting, men fordi jeg ikke kunne se hvor det blev sendt fra eller fik svar bestilte jeg tingene i to separate ordre. Af samme årsag var jeg opmærksom på ikke at overstige grænsen for told og moms og havde sågar lavet en toldberegning for at være sikker. Jeg vidste nemlig mange sælgere på UK siden ikke er lokaliseret indenfor EU.

Jeg fik opkrævningen fordi sælger havde sendt tingene sammen(og sparet forsendelsesomkostningerne for den ene :sarkasme:) Der var heldigvis ikke nogen problemer med at få pakken udleveret uden at betale. Skat kunne jo se at jeg havde handlet i god tro da de fik dokumentation, men man er ikke sikker fordi det er den engelske udgave. På det punkt adskiller Amazon sig ikke fra den engelske ebay.


Kan man slippe ved at bruge en parcel forwarder?

https://ship.skypax.com/?country=Denmar ... UPEALw_wcB

Det ved jeg desværre ikke :)
0
klaus
Indlæg: 462
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 380

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf klaus » 18. jun 2019, 05:11

Jeg har læst om flere der har bestilt enten fra amazon.de eller uk som er blevet opkrævet moms/gebyr. De har alle fået dækket beløbet fra amazon fordi der ikke har stået at der blev sendt fra et ikke eu land
1
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Neenah » 22. jun 2019, 05:35

Jeg kommer nok aldrig tilbage til bøjle-bh efter halvandet år i ammebh :genert: Er der nogen der kan anbefale en bh uden bøjle (men gerne vatteret) og med godt hold? Jeg er nok en 85C eller noget i den stil.
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 22. jun 2019, 09:14

Neenah skrev:Jeg kommer nok aldrig tilbage til bøjle-bh efter halvandet år i ammebh :genert: Er der nogen der kan anbefale en bh uden bøjle (men gerne vatteret) og med godt hold? Jeg er nok en 85C eller noget i den stil.


Triumph lulu eller sloggi zero feel.
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14687

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 22. jun 2019, 09:51

Neenah skrev:Jeg kommer nok aldrig tilbage til bøjle-bh efter halvandet år i ammebh :genert: Er der nogen der kan anbefale en bh uden bøjle (men gerne vatteret) og med godt hold? Jeg er nok en 85C eller noget i den stil.


Victoria’s Secrets t-shirt bh uden bøjle.
Den er noget nær den mest komfortable bh jeg nogensinde har ejet og jeg sværger ellers til bøjle bh’er. Mener de er på udsalg lige pt. Til omkring £14.50 på den internationale hjemmeside.
2
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Chachacha » 22. jun 2019, 20:17

Er der nogen, der har prøvet at få en pakke fortoldet hos PostDK? Hvordan var forløbet og hvor lang tid tog det?

Jeg har bestilt en kjole fra Australien, som skal bruges om 3 uger. Hjemmesiden lover at den er her inden for en uge, men så kommer der jo sandsynligvis afgifter på, hvis den bliver snuppet. Så jeg er ret nervøs om den når frem :gruble:
0

Tilbage til "Mode"