Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 1. jun 2016, 07:20

Jeg mangler arbejdstøj til sommervarmen! Arbejder på kontor med lejlighedsvis klientkontakt, så det skal være pænt, dog er der ikke formel dresscode.

Jeg bryder mig ikke om at vise for meget lår, men vil gerne kunne have bare ben - så knælang eller lige over knæet kjolelængde er bedst.
Jeg er en str. 42, med mavedelle (:rulle:), og lidt for tykke overarme, som jeg helst dækker nogenlunde. Er ikke god til for stærke farver (jeg skejer ud hvis jeg har blå eller bordeaux på :D), mønstre, blomster osv... Det må ikke være for nysseligt, og jeg er ikke til sådan nogle flowy romantiske ting...

Pt. klarer jeg mig igennem med jeans med lille opsmøg, og en eller anden bluse/top, og mine korte kjoler/nederdele med de forhadte leggings under (de kjoler jeg normalt bruger med strømpebukser), men jeg SVEDER, og er træt af tøjkrise hver morgen... :D

Nogle gode forslag?
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Chachacha » 1. jun 2016, 07:32

HappyPaww skrev:Jeg mangler arbejdstøj til sommervarmen! Arbejder på kontor med lejlighedsvis klientkontakt, så det skal være pænt, dog er der ikke formel dresscode.

Jeg bryder mig ikke om at vise for meget lår, men vil gerne kunne have bare ben - så knælang eller lige over knæet kjolelængde er bedst.
Jeg er en str. 42, med mavedelle (:rulle:), og lidt for tykke overarme, som jeg helst dækker nogenlunde. Er ikke god til for stærke farver (jeg skejer ud hvis jeg har blå eller bordeaux på :D), mønstre, blomster osv... Det må ikke være for nysseligt, og jeg er ikke til sådan nogle flowy romantiske ting...

Pt. klarer jeg mig igennem med jeans med lille opsmøg, og en eller anden bluse/top, og mine korte kjoler/nederdele med de forhadte leggings under (de kjoler jeg normalt bruger med strømpebukser), men jeg SVEDER, og er træt af tøjkrise hver morgen... :D

Nogle gode forslag?

Jeg ville kigge på kjoler fra Lolly's Laundry. De er lette i stoffet og bestemt ikke korte og en del er i meget neutrale farver/mønstre. Priserne er vist sådan 5-900.

Jeg har selv denne (i et andet print), som jeg bruger meget på arbejdet http://www.miinto.dk/p-1158998-lollys-l ... jole-ollie
2
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf girl_beat » 1. jun 2016, 20:40

Jailbird skrev:Kan I anbefale nogle basis tanktoppe som er lange (numselængde) og har "brede" (alm.) stropper? Føtex stoppede jo med at producere mine yndlingstoppe til 40kr/stykket og det begynder at blive et problem nu :rulle: Enten i bomuld eller bomuldsblanding.

Prøv evt. at søge på Ichi Jena top. Jeg har selv købt et par stykker på udsalg til 80 kr., og de fungerer fint :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Guldfuglen
Indlæg: 165
Tilmeldt: 8. sep 2015, 20:45
Kort karma: 31
Likede indlæg: 425

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Guldfuglen » 1. jun 2016, 20:43

EFTERLYSER

Jeg er dybt forelsket i disse sko fra Topshop og leder efter dem i en str. 40.

Kan ikke opstøve dem på nettet, så mit håb er lidt at nogle af jer tilfældigvis har set dem i en fysisk Topshop i butik....? Jeg er bosat i Odense, hvor der desværre ikke er nogen Topshop :(
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf sigge » 3. jun 2016, 13:18

Jeg har købt et par ballerinaer i sort skind, foreløbig har jeg kun prøvet dem på i kortere tid af gangen derhjemme, men de smitter virkelig meget af på mine fødder. Er der nogen, der har en god idé til, hvad man kan gøre ved det?
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf sigge » 3. jun 2016, 13:25

Lemonella skrev:
sigge skrev:Jeg har købt et par ballerinaer i sort skind, foreløbig har jeg kun prøvet dem på i kortere tid af gangen derhjemme, men de smitter virkelig meget af på mine fødder. Er der nogen, der har en god idé til, hvad man kan gøre ved det?


Jeg har hørt, man kan fjerne overskudsfarven forsigtigt med husholdningssprit på en klud. Ellers måske eddike på en klud. Eddiken skulle "forsegle" farven så den ikke smitter af.
Om det virker ved jeg ikke, men det var da et forsøg værd.


Helt klart et forsøg værd. Tak for tippet.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 16. jun 2016, 16:53

Er der mon nogen, som har en ide om, hvor denne striktrøje kan være fra? Billedet er fra IG, og flere spørger i kommentarsporet, men der kommer ikke svar. Den ser ret lækker ud.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 16. jun 2016, 18:01

Knirkemis skrev:Er der mon nogen, som har en ide om, hvor denne striktrøje kan være fra? Billedet er fra IG, og flere spørger i kommentarsporet, men der kommer ikke svar. Den ser ret lækker ud.


Det kunne godt ligne noget aiayu.
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 12177

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf achillaxedprune » 18. jun 2016, 20:58

No1 skrev:Har nogen af jer erfaringer med 2ND day? Hvordan er størrelserne? Jeg kan fx. godt passe en størrelse 42/44 nogle gange i InWears kjoler + nogle af Part twos.

Denne er ret løs og åben, men overvejer stadig om jeg kan klemme mig ned i en størrelse xl.

5712960047579.jpg


Det tror jeg godt du kan... Dog med forbehold for, at den ligner den er lidt smal over brystet... Dvs. jeg tror ikke du skal have alt for store bryster, for at den kommer til at sidde lidt underligt. :gruble:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf flicka » 19. jun 2016, 09:41

Hvornår plejer ASOS at have udsalg her om sommeren? Plejer det ikke at være nu? :gruble:
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 19. jun 2016, 10:20

flicka skrev:Hvornår plejer ASOS at have udsalg her om sommeren? Plejer det ikke at være nu? :gruble:


Tror da de har udsalg pt.? Synes i hvert fald jeg fik en mail om det forleden, ved dog ikke om det bare er "almindelige" nedsættelser, og om det rigtige udsalg kommer senere.
0
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf flicka » 19. jun 2016, 10:24

StripesAddict skrev:
flicka skrev:Hvornår plejer ASOS at have udsalg her om sommeren? Plejer det ikke at være nu? :gruble:


Tror da de har udsalg pt.? Synes i hvert fald jeg fik en mail om det forleden, ved dog ikke om det bare er "almindelige" nedsættelser, og om det rigtige udsalg kommer senere.


Det ligner almindelige nedsættelser - der er ikke de store SALE-bannere osv. på siden. Hvilket irriterer mig lidt, for jeg kunne egentlig godt stocke lidt op inden Roskilde :genert:
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Muspel » 3. jul 2016, 15:45

Jeg har købt denne:

Men kan ikke undvære at have bh under, og den er synlig, fordi stroppene sådan krydser på ryggen til lige under bh kant. - og det ser dumt ud. Ville derfor købe sådan en top, som bare er et rør, til at have under. Men kan ikke finde dem nogle steder (nok fordi jeg ikke ved, hvad de hedder) kan I hjælpe? Eller måske komme med alternativt forslag? Jeg tænker i fx pink?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Marichen12 » 3. jul 2016, 16:10

Lismaens skrev:
Jailbird skrev:Når man skal returnerer varer til en webshop og de skriver 14 dages returret, er det så fra den dag jeg henter pakken i pakkeshoppen, til den dag jeg sender pakken retur, eller er det til de modtager den retur?

Fra du henter til de modtager.


Er det ikke 14 dage fra du modtager til den sendes retur? Det har jeg altid troet :blush:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Kommodedyret » 6. jul 2016, 19:30

Er der nogen der forstår mangos returregler på deres webshop? Jeg synes at det er mudret.
0
Closure, closure, closure closure closure

Tilbage til "Mode"