Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 8. feb 2016, 20:37

girl_beat skrev:[quote="StripesAddict]
Tak for dit svar - jeg kigger også primært på Zalando, netp fordi de har fri fragt og fri retur :) jeg må dog være ualmindeligt kræsen, for jeg synes virkelig der er langt imellem de rigtige par. Måske udvalget bliver lidt bredere som foråret kommer tættere på :)[/quote]
Jeg var heller ikke blown away over udvalget, men nu er jeg heller ikke en sko-pige generelt, så jeg 'nøjes' med dem, der kom tættest på i farven og er til at holde ud at gå i. De var endda i den billige ende (under 500 kr.), så jeg kan bruge lidt flere penge på bling :D[/quote]


Jeg er desværre rigtig meget en skopige, og så har jeg bare et ret bestemt billede af hvordan de skal se ud (= svært) :genert: derudover er vi begge på SU, så jeg har ikke rigtigt lyst til at købe et par sko jeg aldrig får på igen, specielt fordi jeg nok næppe finder nogle til under 500 kr., hvis jeg kender mig selv ret, men det er også svært at finde nogle der er pæne til dagen og som jeg kommer til at bruge efterfølgende :genert: akkeja, det er ikke nemt :b
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 13. feb 2016, 14:25

Jailbird skrev:Jeg søger en helt almindelig sort hue som har en kant (foldes op). Den skal ikke være akryl, den skal ikke kradse, den skal ikke være for lille (jeg kan sagtens finde dem i børnestørrelse) :D

66 North har sådan en :)
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf achillaxedprune » 13. feb 2016, 16:05

Nogen som kan hjælpe mig? Jeg søger denne Zara kjole, der har nogle år på bagen. I en størrelse XL. Jeg ville være SÅ glad, hvis I havde set den/måske ligefrem har en liggende, som der ikke bruges. :)
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 13. feb 2016, 18:36

Jailbird skrev:
HappyPaww skrev:
Jailbird skrev:Jeg søger en helt almindelig sort hue som har en kant (foldes op). Den skal ikke være akryl, den skal ikke kradse, den skal ikke være for lille (jeg kan sagtens finde dem i børnestørrelse) :D

66 North har sådan en :)

Tak, jeg kiggede lige. Men jeg vil have en sort/sort hue, ingen logoer :D

De har også en bare med et lille diskret label - og det kan evt pilles af, da det bare er sat på med enkle sting :)
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 13. feb 2016, 18:41

Fik lige taget billede
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 13. feb 2016, 19:14

Jailbird skrev:
HappyPaww skrev:Fik lige taget billede

Tak. Er din i 100% akryl? :gruble:

Det er kærestens :D Det er 50% uld og 50% akryl..
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Fru Sunshine » 14. feb 2016, 18:07

Er der nogen, der kender til BRAKO-støvlerne både army og de mormor-agtige, der kan fortælle lidt?
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Aima » 16. feb 2016, 02:58

Aima skrev:Jeg leder efter de her bukser. Jeg fandt dem på udsalg, men desværre et nummer for store og jeg har simpelthen ærgret mig hele dagen.

Jeg tænkte, om nogle af jer fra hovedstaden (eller andre byer) gad kigge for mig, hvis I alligevel er i butikker der forhandler mærket? Jeg har søgt nettet tyndt.

Mærke: Samsøe Samsøe.
Style: Stamford pants.
Farve: Forest night (grøn).
Størrelse: Small.
image.jpg


Prisen var oprindeligt 700 kr, men jeg fandt dem på 80% udsalg, altså til omkring 210 kr. Jeg vil gerne give mere end de 210, dog ikke mere end nyprisen, og jeg betaler naturligvis porto og kvitterer med evig taknemmelighed. Alternativt vil jeg bare gerne have butikkens kontaktoplysninger, hvis nogen ser dem et eller andet sted.

Jeg har det ellers bare aldrig sådan med tøj, jeg er normalt hurtigt videre og har glemt alt om hvadend jeg nu ønskede, men ikke kunne få, men de her bliver bare VED med at spøge. Ih, så irriterende!


Jeg tænker stadig på de her, men efter at have gennemsøgt worldwideweb og haft folk til at lede i både Århus og København, har jeg opgivet håbet. Snøft.

Så nu vil jeg bare spørge, om nogen måske har forslag til noget der minder om? Det er særligt farve og snit jeg er vild med.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Peanutbutt
Indlæg: 406
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:10
Kort karma: 44
Likede indlæg: 829

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Peanutbutt » 16. feb 2016, 07:00

Aima skrev:Jeg tænker stadig på de her, men efter at have gennemsøgt worldwideweb og haft folk til at lede i både Århus og København, har jeg opgivet håbet. Snøft.

Så nu vil jeg bare spørge, om nogen måske har forslag til noget der minder om? Det er særligt farve og snit jeg er vild med.


Er de ikke her?: http://www.samsoe.com/shop/shop-woman/p ... est-night/
0
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf MissHindenburg » 18. feb 2016, 10:35

Jeg har prøvet at finde en tråd om emnet, men det er ikke lykkedes.

Det drejer sig om strømpebukser!? :panik:

Sorte, helt tætte og vigtigst: at de ikke glider ned eller på anden vis er møghamrende irriterende. Jeg er 185 høj, så de skal helst også have god længde. Jeg er en str 44 men m. lidt store lår - lige pt. er jeg lidt ligeglad med om de er matte eller skinnende - bare de er tætte og ikke bliver til haremsbukser efter en 1 time.

Jeg har indtil videre forsøgt mig med H&M's 200den - de er okay, men skøjter ned af benene på mig for et godt ord.

Jeg mindes med fryd de der gode microfiber strømpebukser fra Fakta *mimre* - men er de stadig noget ved? Jeg synes at have læst et sted at de er blevet lidt ringe efter at de har fucket med størrelserne.

Så - kort sagt! Er der mon nogen af jer som har fundet den hellige gral m. hensyn til helt sorte og ikke-gennemsigtige strømpebukser
0
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf MissHindenburg » 18. feb 2016, 11:42

Lemonella skrev:^Jeg kan så fortælle, at jeg ikke synes dem fra Fakta er værd, at ofre penge på. Det sidste par, byttede jeg to gange og til sidst fik jeg pengene retur. Begge par havde en længdeforskel på det ene ben på omkring en 15 cm.
Føtex gider jeg ikke mere. De bliver slappe i elastikken efter 2-3 ganges brug.

Jeg har nu prøvet dem fra Rema 1000 og ind til videre er jeg godt tilfreds (har godt nok kun haft det ene par på en enkelt gang). Jeg kender, hverken navn eller hvad de er lavet af. Husker heller ikke prisen. Jeg er 176 høj og købte dem i str. M/l og de passer perfekt. Så mon ikke en str. L/XL vil passe dig.


Tak for svar!
Det lyder helt vildt med de der Fakta-strømpebukser!?

Jeg tror jeg vil prøve med et par fra Rema 1000 - det kan jo ikke skade.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 22. mar 2016, 20:53

Jailbird skrev:En fest hvor temaet er mexicansk fiesta og udklædning er påkrævet. Forslag til så billigt et "kostume" som muligt? :D En hat og et skæg? Kan man mon købe det i Tiger? Eller er der mon noget andet mere interessant som jeg ikke har tænkt på?

Hvad med et look fra den der mexicanske dødefestival, Dia de los Muertos. Sort tøj og så bare døde-makeup :)

Så skiller du dog lidt ud bland Sombrero og ponchoer :)
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Sophies-mor » 22. mar 2016, 20:56

Jeg leder efter DEN 40 stay ups. Helst i en fysisk butik i trekantsområdet.
Men alt jeg finder er enten piv-dyrt eller mat "bomuldsagtigt" look. Jeg så hellere, at de var mere nylonstrømpeagtige og "skinnende" men ikke gennemsigtige. Og ikke superblanke :gruble:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Nesnay
Indlæg: 7595
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:51
Kort karma: 759
Likede indlæg: 21226

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Nesnay » 24. mar 2016, 15:12

MissHindenburg skrev:Jeg har prøvet at finde en tråd om emnet, men det er ikke lykkedes.

Det drejer sig om strømpebukser!? :panik:

Sorte, helt tætte og vigtigst: at de ikke glider ned eller på anden vis er møghamrende irriterende. Jeg er 185 høj, så de skal helst også have god længde. Jeg er en str 44 men m. lidt store lår - lige pt. er jeg lidt ligeglad med om de er matte eller skinnende - bare de er tætte og ikke bliver til haremsbukser efter en 1 time.

Jeg har indtil videre forsøgt mig med H&M's 200den - de er okay, men skøjter ned af benene på mig for et godt ord.

Jeg mindes med fryd de der gode microfiber strømpebukser fra Fakta *mimre* - men er de stadig noget ved? Jeg synes at have læst et sted at de er blevet lidt ringe efter at de har fucket med størrelserne.

Så - kort sagt! Er der mon nogen af jer som har fundet den hellige gral m. hensyn til helt sorte og ikke-gennemsigtige strømpebukser


Før var jeg glad for H&M's alm. 200 den, som du nævner, men de har ændret i modellen, så de nye laver uflatterende "pølser" på benene. Jeg har skiftet til H&M's 200 den controltop - der er ikke meget kontrol over dem, bortset fra at det øverste er lidt svært at få på (ikke noget, man ellers bemærker i løbet af dagen), men de bliver oppe og er tætte. Måske et forsøg værd?
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Wizzze » 24. mar 2016, 19:34

Endnu et strømpebuksespørgsmål. Jeg skulle spørge om nogen har prøvet de strømpebukser som hende tv-baronessen lægger navn til? Er de gode/dårlige, forskelle i modeller? Erfaringer efterlyses.
0
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Mode"