Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 5. nov 2016, 17:15

Akehurst2 skrev:Jeg ville rigtig gerne finde en skjorte, der ligner den her, bortset fra, at den ikke skal være så lang bagpå - og så må den gerne koste mindre end 1400 kr. :genert: http://www.matchesfashion.com/intl/prod ... rt-1039249

Skjorte.PNG


Så altså: Hvid, gerne lidt høj krave/mulighed for at knappe helt op i halsen, taljeret og langærmet. har nogen set noget i den stil?


Der er én der minder om her :) https://www.zalando.dk/jdy-jdywall-blus ... q-a11.html
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Kommodedyret » 5. nov 2016, 18:23

Geographical Norway? Nogle erfaringer?
Ved ikke helt om jeg tør lave en langtidsinvestering i en jakke (1500kr) plejer ikke at give så meget for overtøj, så det føles som en stor udskrivning.
0
Closure, closure, closure closure closure
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf JoyNips » 6. nov 2016, 18:54

Efterlysning: forleden cyklede en pige forbi mig i en quiltet, sort/mørkeblå heldragt/jumpsuit/flyverdragt/skidragt/kedeldragt (ja, jeg har googlet alle muligheder!)
Den var megapæn og ikke voldsomt uformelig. Tror måske, der var elastisk talje, men jeg husker det ikke nøjagtigt. Jeg så den kun et kort øjeblik.

Men jeg er ret sikker på, at jeg må og skal eje den!

Nogen der tilfældigvis lige ved hvor den er fra eller som har mere awesome Google-skillz end jeg har?
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 6. nov 2016, 19:08

JoyNips skrev:Efterlysning: forleden cyklede en pige forbi mig i en quiltet, sort/mørkeblå heldragt/jumpsuit/flyverdragt/skidragt/kedeldragt (ja, jeg har googlet alle muligheder!)
Den var megapæn og ikke voldsomt uformelig. Tror måske, der var elastisk talje, men jeg husker det ikke nøjagtigt. Jeg så den kun et kort øjeblik.

Men jeg er ret sikker på, at jeg må og skal eje den!

Nogen der tilfældigvis lige ved hvor den er fra eller som har mere awesome Google-skillz end jeg har?

Baum und pferdgarten har en denne sæson der matcher din beskrivelse ret godt.
1
Olaf
Indlæg: 493
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:08
Kort karma: 13
Likede indlæg: 380

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Olaf » 6. nov 2016, 19:11

StripesAddict skrev:
JoyNips skrev:Efterlysning: forleden cyklede en pige forbi mig i en quiltet, sort/mørkeblå heldragt/jumpsuit/flyverdragt/skidragt/kedeldragt (ja, jeg har googlet alle muligheder!)
Den var megapæn og ikke voldsomt uformelig. Tror måske, der var elastisk talje, men jeg husker det ikke nøjagtigt. Jeg så den kun et kort øjeblik.

Men jeg er ret sikker på, at jeg må og skal eje den!

Nogen der tilfældigvis lige ved hvor den er fra eller som har mere awesome Google-skillz end jeg har?

Baum und pferdgarten har en denne sæson der matcher din beskrivelse ret godt.


Skulle til at skrive det samme. Modellen hedder Dikita. Jeg har set den i Bahne.

http://www.boozt.com/dk/da/baum-und-pfe ... on=1000000
1
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf JoyNips » 6. nov 2016, 19:17

Olaf skrev:
StripesAddict skrev:
JoyNips skrev:Efterlysning: forleden cyklede en pige forbi mig i en quiltet, sort/mørkeblå heldragt/jumpsuit/flyverdragt/skidragt/kedeldragt (ja, jeg har googlet alle muligheder!)
Den var megapæn og ikke voldsomt uformelig. Tror måske, der var elastisk talje, men jeg husker det ikke nøjagtigt. Jeg så den kun et kort øjeblik.

Men jeg er ret sikker på, at jeg må og skal eje den!

Nogen der tilfældigvis lige ved hvor den er fra eller som har mere awesome Google-skillz end jeg har?

Baum und pferdgarten har en denne sæson der matcher din beskrivelse ret godt.


Skulle til at skrive det samme. Modellen hedder Dikita. Jeg har set den i Bahne.

http://www.boozt.com/dk/da/baum-und-pfe ... on=1000000


Det er sgu et godt bud, den må jeg vist lige få tjekket ud irl. Men æjsch for en pris.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 17. nov 2016, 08:37

Har nogen set en skjorte der minder om den Abigail Spencer har på her?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf POCKETKITTEN » 22. nov 2016, 12:07

H&M's ankle jeans - er de kortere end andre jeans?
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Kommodedyret » 22. nov 2016, 13:12

Nogen der kan huske om zalando og hm kører med nogle gode rabatter til black friday? Evt andre webshops som gør?
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 22. nov 2016, 14:20

POCKETKITTEN skrev:H&M's ankle jeans - er de kortere end andre jeans?


Yes på mine lange ben stumper de og er præcis ankellange.

Men på min mor som er 1.68 svarer de bare til at hun endelig ikke skal lægge bukser op.
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LadyFox » 23. nov 2016, 12:14

Santopia skrev:Jeg kan ikke helt finde ud af, om den her nederdel er en keeper :gruble: Hvad synes I? Det er ikke ægte ruskind, den falder flot, den kan vaskes, der er lommer i..

Medmindre den har været vanvittig dyr så havde jeg beholdt den. :)
Jeg synes den et pæn.
1
...
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FrøkenM » 23. nov 2016, 14:51

Santopia skrev:
LadyFox skrev:
Santopia skrev:Jeg kan ikke helt finde ud af, om den her nederdel er en keeper :gruble: Hvad synes I? Det er ikke ægte ruskind, den falder flot, den kan vaskes, der er lommer i..

Medmindre den har været vanvittig dyr så havde jeg beholdt den. :)
Jeg synes den et pæn.


Tak :) Den koster 400 kr, men jeg gav 240 for den til Messages VIP-aften. Jeg kom lige 10 min før luk, så det skulle gå hurtigt :D

Jeg har den samme nederdel og er vidt glad for den (og ærgerlig over, jeg ikke nåede forbi efter en i en anden farve :genert:) så til den pris ville jeg helt sikkert beholde den. Den er så fin :gogo:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LadyFox » 23. nov 2016, 14:57

Santopia skrev:
LadyFox skrev:
Santopia skrev:Jeg kan ikke helt finde ud af, om den her nederdel er en keeper :gruble: Hvad synes I? Det er ikke ægte ruskind, den falder flot, den kan vaskes, der er lommer i..

Medmindre den har været vanvittig dyr så havde jeg beholdt den. :)
Jeg synes den et pæn.


Tak :) Den koster 400 kr, men jeg gav 240 for den til Messages VIP-aften. Jeg kom lige 10 min før luk, så det skulle gå hurtigt :D

Så tror jeg det er en keeper :D
0
...
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FrøkenM » 23. nov 2016, 16:14

Santopia skrev:
FrøkenM skrev:
Santopia skrev:
LadyFox skrev:
Santopia skrev:Jeg kan ikke helt finde ud af, om den her nederdel er en keeper :gruble: Hvad synes I? Det er ikke ægte ruskind, den falder flot, den kan vaskes, der er lommer i..

Medmindre den har været vanvittig dyr så havde jeg beholdt den. :)
Jeg synes den et pæn.


Tak :) Den koster 400 kr, men jeg gav 240 for den til Messages VIP-aften. Jeg kom lige 10 min før luk, så det skulle gå hurtigt :D

Jeg har den samme nederdel og er vidt glad for den (og ærgerlig over, jeg ikke nåede forbi efter en i en anden farve :genert:) så til den pris ville jeg helt sikkert beholde den. Den er så fin :gogo:


Mon ikke de også køre nogle gode deals på fredag til black friday? :D

Tak FrøkenM og LadyFox.. Jeg tror jeg beholder den :)

Det håber jeg :D
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 23. nov 2016, 21:15

Jailbird skrev:Silkebluserne fra Rosemunde (70 % silke, 30 % bomuld), SKAL de håndvaskes? Og er de pengene værd?


Mindes at have vasket mine på normalt program 30 grader. Synes generelt kvaliteten på deres ting er rigtig god.
0

Tilbage til "Mode"