Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Frk._Strawberry » 2. maj 2016, 19:39

Daflo skrev:
Frk._Strawberry skrev:Jeg betaler naturligvis for porto! ;-)


Jeg kommer måske forbi den på Strøget imorgen, så skal jeg nok kigge der.


Du er også en skat! :kys:
0
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Daflo » 3. maj 2016, 11:27

Frk._Strawberry skrev:
Daflo skrev:
Frk._Strawberry skrev:Jeg betaler naturligvis for porto! ;-)


Jeg kommer måske forbi den på Strøget imorgen, så skal jeg nok kigge der.


Du er også en skat! :kys:


I morges havde de en enkelt tilbage i str. S af den nederste. Den øverste var helt væk.
Jeg vil gerne købe den til dig i eftermiddag hvis den stadig er der?
0
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Frk._Strawberry » 3. maj 2016, 12:27

Daflo skrev:
Frk._Strawberry skrev:
Daflo skrev:
Frk._Strawberry skrev:Jeg betaler naturligvis for porto! ;-)


Jeg kommer måske forbi den på Strøget imorgen, så skal jeg nok kigge der.


Du er også en skat! :kys:


I morges havde de en enkelt tilbage i str. S af den nederste. Den øverste var helt væk.
Jeg vil gerne købe den til dig i eftermiddag hvis den stadig er der?


Det må du meget gerne!
0
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Daflo » 3. maj 2016, 18:49

Frk._Strawberry skrev:
Det må du meget gerne!


:mellow:

Årh øv, den var væk, jeg skulle have købt den i morges.
0
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Torn » 18. maj 2016, 16:58

Problem: Jeg har fundet en fin maxi-kjole i Monki. Flot udskæring, farverigt og stilet print, sidder perfekt. Og kostede kun 130kr på tilbud. Fantastisk. Men! Jeg har købt den med øje for et bryllup. Et fint, klassisk, dyrt bryllup. Kan man tillade sig at tage en 130krs kjole på?

Den er lavet i viscose-stof, hvad end det er, som med tiden sikkert nemt bliver slidt - men jeg vil jo ikke bruge kjolen før brylluppet (okay, måske til et jubilæum også).
0
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Marichen12 » 18. maj 2016, 17:55

Torn skrev:Problem: Jeg har fundet en fin maxi-kjole i Monki. Flot udskæring, farverigt og stilet print, sidder perfekt. Og kostede kun 130kr på tilbud. Fantastisk. Men! Jeg har købt den med øje for et bryllup. Et fint, klassisk, dyrt bryllup. Kan man tillade sig at tage en 130krs kjole på?

Den er lavet i viscose-stof, hvad end det er, som med tiden sikkert nemt bliver slidt - men jeg vil jo ikke bruge kjolen før brylluppet (okay, måske til et jubilæum også).


Det ville jeg slet ikke skænke en tanke :genert: Hvis kjolen pæn og ellers passer i bryllupsøjemed, er det så ikke ligegyldigt med prisen?
2
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Daflo » 18. maj 2016, 18:02

Torn skrev:Problem: Jeg har fundet en fin maxi-kjole i Monki. Flot udskæring, farverigt og stilet print, sidder perfekt. Og kostede kun 130kr på tilbud. Fantastisk. Men! Jeg har købt den med øje for et bryllup. Et fint, klassisk, dyrt bryllup. Kan man tillade sig at tage en 130krs kjole på?

Den er lavet i viscose-stof, hvad end det er, som med tiden sikkert nemt bliver slidt - men jeg vil jo ikke bruge kjolen før brylluppet (okay, måske til et jubilæum også).


Hvis kjolen ellers er passende til anledningen, kan jeg ikke se prisen skulle have noget at sige :)
0
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Torn » 18. maj 2016, 18:05

Marichen12 skrev:
Det ville jeg slet ikke skænke en tanke :genert: Hvis kjolen pæn og ellers passer i bryllupsøjemed, er det så ikke ligegyldigt med prisen?


Daflo skrev:
Hvis kjolen ellers er passende til anledningen, kan jeg ikke se prisen skulle have noget at sige :)




Jamen, altså. Den er pæn og klassisk. Men man kan godt se, at den ikke har kostet 1000kr, hvis man fx undersøg kvaliteten. Det er mere det - om jeg bliver underdressed eller upassende, fordi min kjole er lidt mere H&M end galla. Der er ikke nogen dresscode til festen, men jeg forventer lange, pæne kjoler.
0
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Marichen12 » 18. maj 2016, 18:20

Torn skrev:
Marichen12 skrev:
Det ville jeg slet ikke skænke en tanke :genert: Hvis kjolen pæn og ellers passer i bryllupsøjemed, er det så ikke ligegyldigt med prisen?


Daflo skrev:
Hvis kjolen ellers er passende til anledningen, kan jeg ikke se prisen skulle have noget at sige :)




Jamen, altså. Den er pæn og klassisk. Men man kan godt se, at den ikke har kostet 1000kr, hvis man fx undersøg kvaliteten. Det er mere det - om jeg bliver underdressed eller upassende, fordi min kjole er lidt mere H&M end galla. Der er ikke nogen dresscode til festen, men jeg forventer lange, pæne kjoler.


Kan du ikke vise et billede af den? :D Og kan den ikke evt. "dresses up" med lækre sko, smykker osv?
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Torn » 18. maj 2016, 18:25

Marichen12 skrev:
Torn skrev:

Jamen, altså. Den er pæn og klassisk. Men man kan godt se, at den ikke har kostet 1000kr, hvis man fx undersøg kvaliteten. Det er mere det - om jeg bliver underdressed eller upassende, fordi min kjole er lidt mere H&M end galla. Der er ikke nogen dresscode til festen, men jeg forventer lange, pæne kjoler.


Kan du ikke vise et billede af den? :D Og kan den ikke evt. "dresses up" med lækre sko, smykker osv?


Jeg kan desværre ikke finde den på deres hjemmeside og min telefon tager frygtelige billeder. Jeg skal mødes med en modebevidst veninde i morgen. Hun får lov til at bestemme. :-D Tak for hjælpen ellers. Den kan helt sikkert dresses op, og er slet ikke hverdags-agtig. Det er mere ... ja, om jeg bliver for fattig at se på.
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Kommodedyret » 19. maj 2016, 15:58

Har nogen set denne Vero Moda IRL i Københavnsområdet?
Billede
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf flicka » 19. maj 2016, 20:06

Torn skrev:Problem: Jeg har fundet en fin maxi-kjole i Monki. Flot udskæring, farverigt og stilet print, sidder perfekt. Og kostede kun 130kr på tilbud. Fantastisk. Men! Jeg har købt den med øje for et bryllup. Et fint, klassisk, dyrt bryllup. Kan man tillade sig at tage en 130krs kjole på?

Den er lavet i viscose-stof, hvad end det er, som med tiden sikkert nemt bliver slidt - men jeg vil jo ikke bruge kjolen før brylluppet (okay, måske til et jubilæum også).


Sagtens!
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Filipai » 21. maj 2016, 07:47

Er der nogen der ved hvem der sælger Anna Field sko, udover zalando. Har forelsket mig i et par plateusandaler, som er udsolgt, og kan ikke google mig frem til andre forhandlere.
0
marcias
Indlæg: 65
Tilmeldt: 10. feb 2016, 08:23
Kort karma: 2
Likede indlæg: 10

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf marcias » 23. maj 2016, 06:59

Jailbird skrev:Jeg overvejer et 100% cashmere halstørklæde. Moss har dem til 620kr, er de prisen værd? Og hvad er forskellen mellem cashmere og uld f.eks., er det varmere / tyndere?



De har dem på tilbud til 200 kr på deres hjemmeside i fire eller fem forskellige farver
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 1. jun 2016, 05:10

Lismaens skrev:Jeg mangler nye strømpebukser! Her i byen har vi flere Rema'er, men de har altid udsolgt af dem jeg bruger eller min størrelse.
Er der mon en venlig debattør der vil købe en stak for mig og sende? Jeg betaler naturligvis for porto og en sodavand som tak.
Jeg har taget mig til tåls med Faktas men de har jo ændret på dem så de er alt for korte i livet og i dårlig kvalitet - det er for dyrt i længden når man bruger dem dagligt.


Har du prøvet dem fra fakta med shape? De er en 10'er dyrere, til gengæld holder de længe, fnuldrer ikke som de billige gør, og er mere højtaljede, synes jeg. Plus at de ikke er så stramme som alm. shapewear - jeg tænker ikke rigtigt over effekten - men sidder bedre fast, fordi de sidder en smule mere til.
0

Tilbage til "Mode"