Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 1. feb 2019, 12:36

Muscari skrev:
Knirkemis skrev:
Knirkemis skrev:Jeg har kig på et par stilletter med slingback. Jeg har aldrig ejet eller så meget som prøvet sådan et par på, fordi jeg forestiller mig at de glider ned. Især hvis man ikke har bare fødder i dem. Hvad er jeres erfaringer med den type sko? Er de til at gå i?

Der bliver efterspurgt billeder eller link :) det er disse https://www.asos.com/asos-design/asos-d ... d/10797744?


Jeg har haft et par stykker, og det har ikke været er problem. Jeg kan se der er spænde på, så du kan justere, så de kommer til at sidde til. Og når der er hæl på skoen, vipper din hæl også lidt mere tilbage og ud af, så den ikke glider ned. Giver det mening? :gruble:

Ja, det gør det :)
Jeg har besluttet at droppe det. Jeg tror, jeg bliver skuffet, hvis de ikke sidder helt stramt på foden, hvilket jeg foretrækker, når der er en smule hæl på.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14669
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf sigge » 3. feb 2019, 16:47

Pga. debatten har jeg i et stykke tid crushet på en Aurora ring fra Georg Jensen i hvidguld med diamanter. Men den er lidt dyr, så jeg køber den ikke lige. Jeg overvejer dog, om den ikke kunne være en god gave til mig selv for at fejre, at jeg med succes fik sagt fra, så jeg husker det i fremtiden, hvis jeg tvivler på mig selv.

MEN jeg er slet ikke vant til at gå med ring og da slet ikke i ædle metaller og med diamanter, så er der nogen, der kan fortælle, hvor sart sådan en er? Hvad siger den til håndvask, håndcreme og håndsprit flere gange om dagen? Jeg ville være ked af at bruge så mange penge på en ring, hvis den blev grim hurtigt.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16017
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29810

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf TinaW » 4. feb 2019, 11:56

Jeg tager altid mine ringe af, når jeg smører håndcreme på.
Ikke ved håndvask/afspritning.
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FruKuk » 6. feb 2019, 09:15

Jeg har fået benet i skinne, og den sidder virkeligt dårligt med bukser under, så jeg tænkte, at jeg ville forsøge mig med et par leggings. Nogle gode bud på, hvor jeg finder nogle sorte i tyk kvalitet, så de ikke bliver gennemsigte?
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 6. feb 2019, 09:36

FruKuk skrev:Jeg har fået benet i skinne, og den sidder virkeligt dårligt med bukser under, så jeg tænkte, at jeg ville forsøge mig med et par leggings. Nogle gode bud på, hvor jeg finder nogle sorte i tyk kvalitet, så de ikke bliver gennemsigte?

H&M har nogle med en bred sort elastik - dem er jeg godt tilfreds med :)
1
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Stitch » 8. feb 2019, 18:19

FruKuk skrev:Jeg har fået benet i skinne, og den sidder virkeligt dårligt med bukser under, så jeg tænkte, at jeg ville forsøge mig med et par leggings. Nogle gode bud på, hvor jeg finder nogle sorte i tyk kvalitet, så de ikke bliver gennemsigte?


Jeg er ret glad for både Hummel og Nike.


Og god bedring!
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12121

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf achillaxedprune » 12. feb 2019, 11:36

Vidste ikke lige, hvor jeg skulle poste det, så gør det her... Asos har en model, der sidder i kørestol. Det er da vildt nice! Jeg kan altså godt lide deres valg af modeller. :lun:
https://m.asos.com/asos-design/asos-des ... styles=242
1018FA84-A0E0-48C5-875A-B81107EF032C.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Fru Sunshine » 12. feb 2019, 19:54

FruKuk skrev:Jeg har fået benet i skinne, og den sidder virkeligt dårligt med bukser under, så jeg tænkte, at jeg ville forsøge mig med et par leggings. Nogle gode bud på, hvor jeg finder nogle sorte i tyk kvalitet, så de ikke bliver gennemsigte?

Jeg har nogen fra Lidl. De er ikke gennemsigtige.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11454
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18448

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf PaleSeptember » 26. feb 2019, 15:35

Designers & Friends - kan det anbefales?
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Stitch » 28. feb 2019, 16:15

Mavis skrev:Er det bare mig eller er alle højtaljede jeans forsvundet fra jordens overflade?


Hvor kigger du da henne? Jeg kan finde dem uberalles på nettet. Eller skal det være irl butikker?
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Stitch » 28. feb 2019, 16:46

Mavis skrev:
Stitch skrev:
Mavis skrev:Er det bare mig eller er alle højtaljede jeans forsvundet fra jordens overflade?


Hvor kigger du da henne? Jeg kan finde dem uberalles på nettet. Eller skal det være irl butikker?


Meget gerne IRL, da jeg skal bruge dem meget snart. Men tak, jeg er lidt en skovl til at lede efter ting.


Det bliver lige online nu for det her er dem jeg bedst husker:

Ellos - high waist
især dem der hedder Thea
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf ina » 2. mar 2019, 10:50

Er der nogen der ved om man stadig kan få Harry Potter tøj i Primark (specifikt London)? :D
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14622

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 2. mar 2019, 10:53

ina skrev:Er der nogen der ved om man stadig kan få Harry Potter tøj i Primark (specifikt London)? :D


Der plejer at være en del i vores lokale som en fast bestanddel af sortementet, så vil tro de også har det i London :)
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Pandesteg » 2. mar 2019, 17:35

Mavis skrev:
Stitch skrev:
Mavis skrev:Er det bare mig eller er alle højtaljede jeans forsvundet fra jordens overflade?


Hvor kigger du da henne? Jeg kan finde dem uberalles på nettet. Eller skal det være irl butikker?


Meget gerne IRL, da jeg skal bruge dem meget snart. Men tak, jeg er lidt en skovl til at lede efter ting.


Samsøe&Samsøe plejer føre Dr. Denim og de har flere modeller højtaljede jeans.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Fru Sunshine » 2. mar 2019, 22:35

Nogen, der kan anbefale nogle gode fitnesstights? De skal være højtaljede, lange og ikke alt for dyre.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Mode"