Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14666
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24663

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf sigge » 4. mar 2019, 14:11

Jeg har lige været i Barcelona og inde at kigge i stort set samtlige butikker i La Roca Village, der havde tasker. Jeg er næsten sikker på, at det var Coccinelle, jeg fandt en, der var virkeligt pæn, men slet ikke det, jeg var på udkig efter og havde givet mig selv lov til at købe. Så jeg var fornuftig og lod den stå og kiggede ikke engang på prisen.
Men den bliver ved med at spøge i min hjerne, så nu ville jeg godt finde den igen for i det mindste at tjekke prisen. Men jeg kan ikke finde den på Coccinelles hjemmeside. Så derfor tænkte jeg, om nogen af jer måske kunne genkende den ud fra beskrivelsen.

Det var en skuldertaske i enten ruskind eller tilsvarende mat/blød overflade. Lidt hobo-agtig i formen, og detaljen var så, at skulderstroppen havde en lang løs ende på begge sider, som var bundet i en knude på hver side af tasken. Ringer det en klokke hos nogen? Kan det evt. have været et søster-/undermærke til Coccinelle, som jeg ikke lige bed mærke i? Det kan sagtens have været sidste års model eller ældre, da det er et outlet sted.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Stitch » 4. mar 2019, 14:46

Fru Sunshine skrev:Nogen, der kan anbefale nogle gode fitnesstights? De skal være højtaljede, lange og ikke alt for dyre.


Jeg er glad for Hummels seamless. De er højtaljede og sidder som de skal og er ikke gennemsigtige.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Daine » 4. mar 2019, 14:47

Fru Sunshine skrev:Nogen, der kan anbefale nogle gode fitnesstights? De skal være højtaljede, lange og ikke alt for dyre.

Jeg har nogle sorte fra H&M (online), de kostede 179,- og jeg synes de er godt højtaljede. De er købt for nogle uger siden.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 4. mar 2019, 15:11

Jeg er glad for yoga shaping waist tights fra h&m
De ruller ikke ;)
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4495
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 940
Likede indlæg: 4728

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Panton » 4. mar 2019, 20:49

Jeg er super glad for Adidas, Kari traa og blacc. Ingen er gennemsigtige, men det handler også lidt om farven synes jeg.
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LaMariposa » 5. mar 2019, 05:01

Daine skrev:
Fru Sunshine skrev:Nogen, der kan anbefale nogle gode fitnesstights? De skal være højtaljede, lange og ikke alt for dyre.

Jeg har nogle sorte fra H&M (online), de kostede 179,- og jeg synes de er godt højtaljede. De er købt for nogle uger siden.


Jeg har også gode erfaringer med H&M, de holder overraskende godt. Har haft to par derfra (et par korte og et par lange), og de er aldrig blevet gennemsigtige.

Hvis du er ok med noget, der koster lidt mere, så laver Onzie også rigtig gode tights. Synes de "former" ret godt, hvis man kan sige det sådan :D
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Fru Sunshine » 5. mar 2019, 05:12

Tak for anbefalinger. Nu går jeg på jagt :D
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14615

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 27. mar 2019, 20:18

Nogle der ved hvor denne kan købes eller noget der ligner?
Blev fuldkommen forelsket i den på ebay, men glemte at overbyde inden tiden rendte ud. Det er en Michael Kors, men er lidt ligeglad med hvad mærke hvis den er samme stil.

Billede
0
Brugeravatar
Ea_m
Indlæg: 39
Tilmeldt: 16. feb 2016, 20:14
Kort karma: 8
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 127

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Ea_m » 29. mar 2019, 13:22

Jeg leder efter meget højtaljede jeans. Jeg har et par Jamie fra Topshop og andre "normale" højtaljede jeans men de rammer mig allesammen stadig under navlen (okay måske jeg har en lang torso :gruble: ) jeg har også et par Dr. Demin Nora jeans som er den perfekte højde, men er der nogen der kender til andre jeans (gerne skinny) som er ligeså høje i livet? Synes det er virkelig svært for mig at finde ting der er højtaljede nok, hvis i forstår hvad jeg mener. :)
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf ina » 1. apr 2019, 10:56

Jeg så - på afstand - en fin jakke i weekenden. Den var mørk karrygul, lang (til under knæet) og så lignede det at det var i denim-agtigt stof.

Nogen der kunne have en ide til hvad det er for en? :genert:
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Mi55y » 1. apr 2019, 12:16

Nogen med et tip til at få nederdelen til at blive siddende på sin plads? Når jeg har strømpebukser på, smutter nederdelen altid for højt op om livet.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20887

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Misantropen » 3. apr 2019, 04:05

Mi55y skrev:Nogen med et tip til at få nederdelen til at blive siddende på sin plads? Når jeg har strømpebukser på, smutter nederdelen altid for højt op om livet.

En underkjole/-nederdel.
1
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf didas » 6. apr 2019, 11:31

Er der nogle af jer, der ved, hvor man finder støvlestivere henne? Altså de der ting, så skaftet ikke står og knækker. De skal bare være så billige som mulige og gerne i den type, hvor det blot er et stykke plast, man selv bukker. Jeg har nogle men aner ikke hvor de er fra og internettet giver ikke meget svar.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6930

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf MrMister » 6. apr 2019, 11:39

didas skrev:Er der nogle af jer, der ved, hvor man finder støvlestivere henne? Altså de der ting, så skaftet ikke står og knækker. De skal bare være så billige som mulige og gerne i den type, hvor det blot er et stykke plast, man selv bukker. Jeg har nogle men aner ikke hvor de er fra og internettet giver ikke meget svar.

https://macgyverisms.wonderhowto.com/ho ... s-0146414/
1
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 6. apr 2019, 12:20

Trappestige skrev:Hvad synes I om H&M’s nye tiltag?
Jeg synes det er pisse irriterende- man skal alligevel have handlet for ret mange penge for at komme op på 5000 point... Og så er der kun fri levering for ordrer over 150 kr. fremover.


I det mindste ligger retur Scan i ens bestilling nu. Så man slipper for at finde ens ordrebekræftelse i mailen
0
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Mode"