Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Daine » 6. apr 2019, 12:26

Trappestige skrev:Hvad synes I om H&M’s nye tiltag?
Jeg synes det er pisse irriterende- man skal alligevel have handlet for ret mange penge for at komme op på 5000 point... Og så er der kun fri levering for ordrer over 150 kr. fremover.

Jeg havde ikke set det før du lagde det ind, så jeg har været inde og tjekke det ud. Umiddelbart er det ok for mig, der er stadig (som alm medlem) fri retur og fri fragt - dog over 150 kr, men det er ok. Resten er ikke noget jeg går så forfærdeligt meget op i.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16841
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20890

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Misantropen » 7. apr 2019, 23:00

Trappestige skrev:Hvad synes I om H&M’s nye tiltag?
Jeg synes det er pisse irriterende- man skal alligevel have handlet for ret mange penge for at komme op på 5000 point... Og så er der kun fri levering for ordrer over 150 kr. fremover.

Jeg hader sådan noget. Matas og Hunkemøller har noget ala det samme. Ved Club Matas skulle man engang modtage deres nyhedsbrev for at være medlem. Jeg ved ikke om det stadig er sådan.

Jeg er kun interesseret i fri fragt og retur. Jeg læser aldrig mails med tilbud, nyhedsbreve, invitationer til events og hvad man ellers kan blive bombarderet med som medlem, altså udover påmindelserne om at man stadig har varer i kurven, de savner en som kunde osv. :træt2:
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 10. apr 2019, 05:48

Trappestige skrev:Hvad synes I om H&M’s nye tiltag?
Jeg synes det er pisse irriterende- man skal alligevel have handlet for ret mange penge for at komme op på 5000 point... Og så er der kun fri levering for ordrer over 150 kr. fremover.

Jeg synes generelt H&M bliver mere og mere fesent. Dét der er endnu et skridt i den retning.
0
Brugeravatar
Eavesdrop
Indlæg: 51
Tilmeldt: 19. sep 2018, 21:06
Kort karma: 1
Likede indlæg: 91

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Eavesdrop » 10. apr 2019, 20:08

Er der nogen der ved, hvordan mbyM er i størrelserne?
0
97X, bam! - The future of rock ‘n’ roll
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LaMariposa » 11. apr 2019, 07:18

Eavesdrop skrev:Er der nogen der ved, hvordan mbyM er i størrelserne?


Synes, at det er meget normalt i størrelserne :)
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Eavesdrop
Indlæg: 51
Tilmeldt: 19. sep 2018, 21:06
Kort karma: 1
Likede indlæg: 91

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Eavesdrop » 11. apr 2019, 07:42

LaMariposa skrev:
Eavesdrop skrev:Er der nogen der ved, hvordan mbyM er i størrelserne?


Synes, at det er meget normalt i størrelserne :)

Tak :)
0
97X, bam! - The future of rock ‘n’ roll
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Grissebassen » 12. apr 2019, 11:32

Er der nogen, der kan anbefale nogle tøjmærker, hvis man synes man er blevet for gammel til h&m, vero moda, vila og lign.? Jeg må her i mine start 30'ere erkende, at jeg bare ikke føler mig komfortabel i den ungdommelige stil mere, og jeg synes altså førnævnte mærker ikke helt er så gode til at tage hensyn til, at nogle af os foretrækker at dække knæ og barm til, selv på en varm sommerdag, og generelt ikke helt har behov for at være med på det nyeste, men bare gerne vil se almindelig og kedelig ud.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 12. apr 2019, 11:49

Grissebassen skrev:Er der nogen, der kan anbefale nogle tøjmærker, hvis man synes man er blevet for gammel til h&m, vero moda, vila og lign.? Jeg må her i mine start 30'ere erkende, at jeg bare ikke føler mig komfortabel i den ungdommelige stil mere, og jeg synes altså førnævnte mærker ikke helt er så gode til at tage hensyn til, at nogle af os foretrækker at dække knæ og barm til, selv på en varm sommerdag, og generelt ikke helt har behov for at være med på det nyeste, men bare gerne vil se almindelig og kedelig ud.

Disse mærker kunne du tjekke:
Saint Tropez
Fransa
Ilse Jacobsen
Esprit

Synes der er en del til os, der stadig vil være pæne, men ikke teenage-agtige :)
2
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11456
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18451

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf PaleSeptember » 12. apr 2019, 14:02

Hvis man gerne vil have nogle lidt smarte jeans uden at ville punge 800 kr og opefter ud for dem (gerne max 500), hvilke mærker skal man så kigge på?
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FrøkenM » 12. apr 2019, 14:29

PaleSeptember skrev:Hvis man gerne vil have nogle lidt smarte jeans uden at ville punge 800 kr og opefter ud for dem (gerne max 500), hvilke mærker skal man så kigge på?

Jeg er rigtig glad for dem fra Ichi. Jeg har blandt andet dem her i fire forskellige vaske og de sidde ret godt :) https://www.ichi.biz/da-dk/light-grey-washed-jeans-20100937-19051
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11456
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18451

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf PaleSeptember » 12. apr 2019, 15:24

FrøkenM skrev:
PaleSeptember skrev:Hvis man gerne vil have nogle lidt smarte jeans uden at ville punge 800 kr og opefter ud for dem (gerne max 500), hvilke mærker skal man så kigge på?

Jeg er rigtig glad for dem fra Ichi. Jeg har blandt andet dem her i fire forskellige vaske og de sidde ret godt :) https://www.ichi.biz/da-dk/light-grey-washed-jeans-20100937-19051


Tak, men de er godt nok kedelige, synes jeg :genert: :D
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LaMariposa » 13. apr 2019, 04:09

PaleSeptember skrev:
FrøkenM skrev:
PaleSeptember skrev:Hvis man gerne vil have nogle lidt smarte jeans uden at ville punge 800 kr og opefter ud for dem (gerne max 500), hvilke mærker skal man så kigge på?

Jeg er rigtig glad for dem fra Ichi. Jeg har blandt andet dem her i fire forskellige vaske og de sidde ret godt :) https://www.ichi.biz/da-dk/light-grey-washed-jeans-20100937-19051


Tak, men de er godt nok kedelige, synes jeg :genert: :D


Hvad er smarte jeans? :genert:
5
:lun: Be brave
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11456
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18451

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf PaleSeptember » 13. apr 2019, 09:26

LaMariposa skrev:
PaleSeptember skrev:
FrøkenM skrev:
PaleSeptember skrev:Hvis man gerne vil have nogle lidt smarte jeans uden at ville punge 800 kr og opefter ud for dem (gerne max 500), hvilke mærker skal man så kigge på?

Jeg er rigtig glad for dem fra Ichi. Jeg har blandt andet dem her i fire forskellige vaske og de sidde ret godt :) https://www.ichi.biz/da-dk/light-grey-washed-jeans-20100937-19051


Tak, men de er godt nok kedelige, synes jeg :genert: :D


Hvad er smarte jeans? :genert:


Nogen som ikke bare er helt plain. Gerne nogle detaljer i form af syninger eller knapper....
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Daine » 14. apr 2019, 17:38

Trappestige skrev:
Trappestige skrev:Hvad synes I om H&M’s nye tiltag?
Jeg synes det er pisse irriterende- man skal alligevel have handlet for ret mange penge for at komme op på 5000 point... Og så er der kun fri levering for ordrer over 150 kr. fremover.

Jeg ved ikke, om de også har ændret i deres system for nylig, men jeg har lige for tredje gang lagt en ordre, som de annullerer over en uge senere, fordi varen angiveligt skulle være udsolgt i den størrelse. Jeg har lige fået en mail om annullering for knap 3 kvarter siden. Nu er varen pludselig på lager, kun i den størrelse jeg har bestilt og jeg kan lægge flere af dem i kurven. :rulle: Pisse irriterende at de ikke har mere styr på deres lager. Leveringstiden er også blevet mega lang igen og jeg har ikke fået registreret point for de seneste ordrer. Ikke at jeg skal bruge pointene til noget, but anyway. Gider ikke rigtig handle der mere.

H&Ms menu ser sådan ud på min iPad, det er da en effektiv måde at forhindre mig i at komme nemt til deres varer. Hvis der så også er kommet lang leveringstid på igen, så ender det vist med jeg ikke kommer til at handle der ret meget fremover.

270248C7-1AAD-4A01-A63C-F94F70A1BF59.jpeg
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FruKuk » 14. apr 2019, 17:59

Grissebassen skrev:Er der nogen, der kan anbefale nogle tøjmærker, hvis man synes man er blevet for gammel til h&m, vero moda, vila og lign.? Jeg må her i mine start 30'ere erkende, at jeg bare ikke føler mig komfortabel i den ungdommelige stil mere, og jeg synes altså førnævnte mærker ikke helt er så gode til at tage hensyn til, at nogle af os foretrækker at dække knæ og barm til, selv på en varm sommerdag, og generelt ikke helt har behov for at være med på det nyeste, men bare gerne vil se almindelig og kedelig ud.


Jeg er glad for;
Saint Tropez
InWear
Anna Field
2

Tilbage til "Mode"