Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Juki » 5. feb 2017, 16:42

Hvor længe kan man bytte i H&M's butikker hvis man har en bon? Er det 14 dage eller en måned?

(Det er ikke købt endnu så har ingen bon at tjekke det på)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 5. feb 2017, 17:38

Juki skrev:Hvor længe kan man bytte i H&M's butikker hvis man har en bon? Er det 14 dage eller en måned?

(Det er ikke købt endnu så har ingen bon at tjekke det på)


Tror det er 30 dage. Og de plejer at være ret large hvis det bare er bytte og ikke retur.
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf lillebjoern » 8. feb 2017, 15:56

Denne kjole fra Pieces leder jeg virkelig meget efter. Så den i Woman i deres sidste nummer, men den er ingen steder at finde på deres hjemmeside. Ved I hvad man kan søge på/arbejder nogen af jer hos Bestseller og ved noget?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 8. feb 2017, 15:57

lillebjoern skrev:Denne kjole fra Pieces leder jeg virkelig meget efter. Så den i Woman i deres sidste nummer, men den er ingen steder at finde på deres hjemmeside. Ved I hvad man kan søge på/arbejder nogen af jer hos Bestseller og ved noget?


Meget ofte er ting i blade før de kommer i butikkerne og til tider har de fotos af ting der aldrig kommer ud alligevel
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Fru Sunshine » 12. feb 2017, 09:51

Filipai skrev:En stropløs bh i hudfarvet, hvid, ivory eller lignede. I str 32G/H, og med dyb udskæring, og en smule padding. Hvor pokker finder jeg det. Den eneste jeg har kunne finde er Wonderbra, men den sidder bare ikke særligt godt :(
Jeg er helt forelsket i denne fra Victorias secrets, men de fås jo ikke større end DD.
Jeg har kigget på lace.dk, change, hunkemøller, zalando og asos. Og ellers googlet. Men kunne være der var nogle der havde nogle fif.
Screen Shot 2017-02-04 at 19.26.49.jpg

Prøv at kigge på bubbleroom. Måske er der bid.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Filipai » 12. feb 2017, 09:55

Fru Sunshine skrev:
Filipai skrev:En stropløs bh i hudfarvet, hvid, ivory eller lignede. I str 32G/H, og med dyb udskæring, og en smule padding. Hvor pokker finder jeg det. Den eneste jeg har kunne finde er Wonderbra, men den sidder bare ikke særligt godt :(
Jeg er helt forelsket i denne fra Victorias secrets, men de fås jo ikke større end DD.
Jeg har kigget på lace.dk, change, hunkemøller, zalando og asos. Og ellers googlet. Men kunne være der var nogle der havde nogle fif.
Screen Shot 2017-02-04 at 19.26.49.jpg

Prøv at kigge på bubbleroom. Måske er der bid.


Tak for tippet. Men der kan jeg ikke se en eneste stropløs bh. Jeg har dog lige haft den nye wonderbra hjemme på prøve, den er slet ikke så ringe endda. Så tror måske jeg har fundet bh til brylluppet :banan:
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Fru Sunshine » 12. feb 2017, 09:59

Filipai skrev:
Fru Sunshine skrev:
Filipai skrev:En stropløs bh i hudfarvet, hvid, ivory eller lignede. I str 32G/H, og med dyb udskæring, og en smule padding. Hvor pokker finder jeg det. Den eneste jeg har kunne finde er Wonderbra, men den sidder bare ikke særligt godt :(
Jeg er helt forelsket i denne fra Victorias secrets, men de fås jo ikke større end DD.
Jeg har kigget på lace.dk, change, hunkemøller, zalando og asos. Og ellers googlet. Men kunne være der var nogle der havde nogle fif.
Screen Shot 2017-02-04 at 19.26.49.jpg

Prøv at kigge på bubbleroom. Måske er der bid.


Tak for tippet. Men der kan jeg ikke se en eneste stropløs bh. Jeg har dog lige haft den nye wonderbra hjemme på prøve, den er slet ikke så ringe endda. Så tror måske jeg har fundet bh til brylluppet :banan:

Jeg fandt min derinde, men jeg har ikke tjekket siden for nylig :genert:

Wonderbra lyder nu også godt.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 16. feb 2017, 11:50

Der var engang en der efterlyste en top med dyb ryg.

Under nyheder hos H&M
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf didas » 16. feb 2017, 15:19

Spjaerten skrev:Der var engang en der efterlyste en top med dyb ryg.

Under nyheder hos H&M


Jeg tror måske det var Pocket :gruble:

POCKETKITTEN skrev:Tag
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Guldfuglen
Indlæg: 165
Tilmeldt: 8. sep 2015, 20:45
Kort karma: 31
Likede indlæg: 425

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Guldfuglen » 19. feb 2017, 15:35

Jeg leder efter en armygrøn/oliven uldfrakke! Måske lidt oversize, ikke for pæn.

Har I set det nogle steder? Google hjælper mig ikke.
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 19. feb 2017, 16:56

Guldfuglen skrev:Jeg leder efter en armygrøn/oliven uldfrakke! Måske lidt oversize, ikke for pæn.

Har I set det nogle steder? Google hjælper mig ikke.


Ganni havde en i efteråret, mener jeg. Måske den kan opspores på udsalg eller ts?
0
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Imahawaiigirl » 19. feb 2017, 18:17

Vi skal til bryllup til sommer. Mig og kjoler er ikke de 'bedsteste venner' kan man roligt sige, så derfor er jeg allerede gået igang med at se mig om efter noget passende.
Bruden er ikke snerpet. Vi har siddet og joket med at jeg også skal tage brudekjole på, så min mand og jeg kan få taget nogle flotte bryllupsbilleder foran det her slot vi skal være på. Jeg tænker at hvid og sort er udelukket, selvom hun ikke er snerpet, men det der med at rød og blå osv. er mere eller mindre bandlyst, det har jeg ikke tænkt mig at tage mig af.

Jeg havde egentlig tænkt mig en blå/navy kjole, men kommer det ikke til at se åndssvagt ud når nu min mand skal have blåt jakkesæt på? Hvilken farve vil være flot ved siden af et blåt jakkesæt? Pudderrosa tænker jeg ville være flot, men jeg har samme farve som kopipapir, og det bliver ikke ligefrem bedre i pudderrosa. I mintgrøn ligner jeg så til gengæld en gris....

Alternativt hjælp til hvordan man overtaler sin mand til at tage sit røvsyge sorte jakkesæt på, i stedet for det skideflotte og smarte blå ..... :rulle:

What to do?
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 19. feb 2017, 20:32

Imahawaiigirl skrev:Vi skal til bryllup til sommer. Mig og kjoler er ikke de 'bedsteste venner' kan man roligt sige, så derfor er jeg allerede gået igang med at se mig om efter noget passende.
Bruden er ikke snerpet. Vi har siddet og joket med at jeg også skal tage brudekjole på, så min mand og jeg kan få taget nogle flotte bryllupsbilleder foran det her slot vi skal være på. Jeg tænker at hvid og sort er udelukket, selvom hun ikke er snerpet, men det der med at rød og blå osv. er mere eller mindre bandlyst, det har jeg ikke tænkt mig at tage mig af.

Jeg havde egentlig tænkt mig en blå/navy kjole, men kommer det ikke til at se åndssvagt ud når nu min mand skal have blåt jakkesæt på? Hvilken farve vil være flot ved siden af et blåt jakkesæt? Pudderrosa tænker jeg ville være flot, men jeg har samme farve som kopipapir, og det bliver ikke ligefrem bedre i pudderrosa. I mintgrøn ligner jeg så til gengæld en gris....

Alternativt hjælp til hvordan man overtaler sin mand til at tage sit røvsyge sorte jakkesæt på, i stedet for det skideflotte og smarte blå ..... :rulle:

What to do?

Er det så vigtigt at i matcher? Jeg tror aldrig jeg ville tænke over det hvis et par kom i hhv blå kjole og blåt suit som ikke matcher. Til gengæld synes jeg det er lidt cheesy når par matcher hinanden fx så mandens skjorte har samme farve som damens kjole. Det er lidt kikset på campinghabit-måden...
3
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Imahawaiigirl » 19. feb 2017, 20:42

HappyPaww skrev:
Imahawaiigirl skrev:Vi skal til bryllup til sommer. Mig og kjoler er ikke de 'bedsteste venner' kan man roligt sige, så derfor er jeg allerede gået igang med at se mig om efter noget passende.
Bruden er ikke snerpet. Vi har siddet og joket med at jeg også skal tage brudekjole på, så min mand og jeg kan få taget nogle flotte bryllupsbilleder foran det her slot vi skal være på. Jeg tænker at hvid og sort er udelukket, selvom hun ikke er snerpet, men det der med at rød og blå osv. er mere eller mindre bandlyst, det har jeg ikke tænkt mig at tage mig af.

Jeg havde egentlig tænkt mig en blå/navy kjole, men kommer det ikke til at se åndssvagt ud når nu min mand skal have blåt jakkesæt på? Hvilken farve vil være flot ved siden af et blåt jakkesæt? Pudderrosa tænker jeg ville være flot, men jeg har samme farve som kopipapir, og det bliver ikke ligefrem bedre i pudderrosa. I mintgrøn ligner jeg så til gengæld en gris....

Alternativt hjælp til hvordan man overtaler sin mand til at tage sit røvsyge sorte jakkesæt på, i stedet for det skideflotte og smarte blå ..... :rulle:

What to do?

Er det så vigtigt at i matcher? Jeg tror aldrig jeg ville tænke over det hvis et par kom i hhv blå kjole og blåt suit som ikke matcher. Til gengæld synes jeg det er lidt cheesy når par matcher hinanden fx så mandens skjorte har samme farve som damens kjole. Det er lidt kikset på campinghabit-måden...


Vi behøver ikke matche på den måde, men jeg har ikke lyst til at vi ligner når ens sorte bluse ikke har samme sorte farve som ens sorte bukser :genert:
Det må bare gerne se pænt ud sammen :)
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 20. feb 2017, 10:10

Plejer man ikke, at kunne få 10% rabat hos COS, hvis man tilmelder sig deres nyhedsbrev?
0

Tilbage til "Mode"