Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16011
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29804

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf TinaW » 14. apr 2019, 18:03

Grissebassen skrev:Er der nogen, der kan anbefale nogle tøjmærker, hvis man synes man er blevet for gammel til h&m, vero moda, vila og lign.? Jeg må her i mine start 30'ere erkende, at jeg bare ikke føler mig komfortabel i den ungdommelige stil mere, og jeg synes altså førnævnte mærker ikke helt er så gode til at tage hensyn til, at nogle af os foretrækker at dække knæ og barm til, selv på en varm sommerdag, og generelt ikke helt har behov for at være med på det nyeste, men bare gerne vil se almindelig og kedelig ud.


Jeg handler ofte hos bonaparte, de har både deres eget mærke, samt andre.
Synes det er pænt “dame”tøj, uden at blive konet.
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20889

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Misantropen » 14. apr 2019, 18:08

Trappestige skrev:
Trappestige skrev:Hvad synes I om H&M’s nye tiltag?
Jeg synes det er pisse irriterende- man skal alligevel have handlet for ret mange penge for at komme op på 5000 point... Og så er der kun fri levering for ordrer over 150 kr. fremover.

Jeg ved ikke, om de også har ændret i deres system for nylig, men jeg har lige for tredje gang lagt en ordre, som de annullerer over en uge senere, fordi varen angiveligt skulle være udsolgt i den størrelse. Jeg har lige fået en mail om annullering for knap 3 kvarter siden. Nu er varen pludselig på lager, kun i den størrelse jeg har bestilt og jeg kan lægge flere af dem i kurven. :rulle: Pisse irriterende at de ikke har mere styr på deres lager. Leveringstiden er også blevet mega lang igen og jeg har ikke fået registreret point for de seneste ordrer. Ikke at jeg skal bruge pointene til noget, but anyway. Gider ikke rigtig handle der mere.

Jeg fik en mail fra dem for noget tid siden hvor de opfordrede mig til at anmelde nogle køb. Nederst i mailen var et link til at afmelde den type mails, men linket virkede ikke og jeg kunne ikke finde siden via hverken deres hjemmeside eller app så jeg skrev til dem. Det var godt nok noget langtrukkent at få dem overbevist om at der var et link i den mail, for dem i kundeservice troede ikke det var sådan det fungerede med de mails. Ffs så tjek dog hvad I har sendt :rulle:

Det er måske gået lidt for stærkt at introducere deres nye koncept for kunderne :stoned:
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 16. apr 2019, 15:07

PaleSeptember skrev:
LaMariposa skrev:
PaleSeptember skrev:
FrøkenM skrev:
PaleSeptember skrev:Hvis man gerne vil have nogle lidt smarte jeans uden at ville punge 800 kr og opefter ud for dem (gerne max 500), hvilke mærker skal man så kigge på?

Jeg er rigtig glad for dem fra Ichi. Jeg har blandt andet dem her i fire forskellige vaske og de sidde ret godt :) https://www.ichi.biz/da-dk/light-grey-washed-jeans-20100937-19051


Tak, men de er godt nok kedelige, synes jeg :genert: :D


Hvad er smarte jeans? :genert:


Nogen som ikke bare er helt plain. Gerne nogle detaljer i form af syninger eller knapper....

Jeg synes Only laver gode jeans. Og også i prisklassen 400-500. Prøv at søg på Only Royal reg. De har syninger og er lidt bikeragtige. Og dem i ikke-coated udgave er ret lækre i en blød kvalitet (jeg er på mit 3. par af dem og også 3. af dem med coating).
Edit: de hedder Royal reg biker.
2
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11454
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18448

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf PaleSeptember » 16. apr 2019, 16:57

Knirkemis skrev:
PaleSeptember skrev:
LaMariposa skrev:
PaleSeptember skrev:
FrøkenM skrev:
PaleSeptember skrev:Hvis man gerne vil have nogle lidt smarte jeans uden at ville punge 800 kr og opefter ud for dem (gerne max 500), hvilke mærker skal man så kigge på?

Jeg er rigtig glad for dem fra Ichi. Jeg har blandt andet dem her i fire forskellige vaske og de sidde ret godt :) https://www.ichi.biz/da-dk/light-grey-washed-jeans-20100937-19051


Tak, men de er godt nok kedelige, synes jeg :genert: :D


Hvad er smarte jeans? :genert:


Nogen som ikke bare er helt plain. Gerne nogle detaljer i form af syninger eller knapper....

Jeg synes Only laver gode jeans. Og også i prisklassen 400-500. Prøv at søg på Only Royal reg. De har syninger og er lidt bikeragtige. Og dem i ikke-coated udgave er ret lækre i en blød kvalitet (jeg er på mit 3. par af dem og også 3. af dem med coating).
Edit: de hedder Royal reg biker.


Tak, jeg har kigget lidt på dem, og der er en del fine, ser det ud til :) Ved du, hvordan de er i størrelsen?
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 17. apr 2019, 07:18

PaleSeptember skrev:
Knirkemis skrev:
PaleSeptember skrev:
LaMariposa skrev:
PaleSeptember skrev:
FrøkenM skrev:
PaleSeptember skrev:Hvis man gerne vil have nogle lidt smarte jeans uden at ville punge 800 kr og opefter ud for dem (gerne max 500), hvilke mærker skal man så kigge på?

Jeg er rigtig glad for dem fra Ichi. Jeg har blandt andet dem her i fire forskellige vaske og de sidde ret godt :) https://www.ichi.biz/da-dk/light-grey-washed-jeans-20100937-19051


Tak, men de er godt nok kedelige, synes jeg :genert: :D


Hvad er smarte jeans? :genert:


Nogen som ikke bare er helt plain. Gerne nogle detaljer i form af syninger eller knapper....

Jeg synes Only laver gode jeans. Og også i prisklassen 400-500. Prøv at søg på Only Royal reg. De har syninger og er lidt bikeragtige. Og dem i ikke-coated udgave er ret lækre i en blød kvalitet (jeg er på mit 3. par af dem og også 3. af dem med coating).
Edit: de hedder Royal reg biker.


Tak, jeg har kigget lidt på dem, og der er en del fine, ser det ud til :) Ved du, hvordan de er i størrelsen?

Jeg bruger samme størrelse i onlys jeans, som i andre mærker, så rimelig almindelige vil jeg sige :)
0
Bella
Indlæg: 319
Tilmeldt: 7. sep 2015, 14:41
Kort karma: 24
Likede indlæg: 91

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Bella » 18. apr 2019, 19:53

Jeg kørte forbi en pige i dag med en super fed jakke! Den var i guld glimmer, mener jeg og med lilla/lyserøde palme agtige blade på. Den var kort og lidt puf agtig.
Det gik stærkt, så ved ikke om jeg husker forkert, men den var så fin.
Nogle der ved hvor den kan være fra?
1
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Vixen » 19. apr 2019, 13:52

Knirkemis skrev:
Trappestige skrev:Hvad synes I om H&M’s nye tiltag?
Jeg synes det er pisse irriterende- man skal alligevel have handlet for ret mange penge for at komme op på 5000 point... Og så er der kun fri levering for ordrer over 150 kr. fremover.

Jeg synes generelt H&M bliver mere og mere fesent. Dét der er endnu et skridt i den retning.


Det synes jeg godt nok også. Jeg har elsket deres fri fragt og retur i butikkerne, men 9 ud af 10 ting, jeg bestiller, ryger retur igen fordi det er piv-ringe kvalitet eller generelt bare har dårlig pasform. Nu gider jeg ikke mere.
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Bella
Indlæg: 319
Tilmeldt: 7. sep 2015, 14:41
Kort karma: 24
Likede indlæg: 91

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Bella » 19. apr 2019, 14:46

Santopia skrev:
Bella skrev:Jeg kørte forbi en pige i dag med en super fed jakke! Den var i guld glimmer, mener jeg og med lilla/lyserøde palme agtige blade på. Den var kort og lidt puf agtig.
Det gik stærkt, så ved ikke om jeg husker forkert, men den var så fin.
Nogle der ved hvor den kan være fra?


Denne måske?


Nej, den var mere helt skinnende guld og så de lyserøde blade mere tydelige hist og her!
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 19. apr 2019, 18:44

Er der nogen der har prøvet Fabletics tights/leggings? Reklamerne lover jo fantastiske leggings til virkelig små priser - men what’s the catch? :gruble:

Er det en abonnementsordning eller hvad?
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5390
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13851

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf RavenClaw » 20. apr 2019, 19:20

HappyPaww skrev:Er der nogen der har prøvet Fabletics tights/leggings? Reklamerne lover jo fantastiske leggings til virkelig små priser - men what’s the catch? :gruble:

Er det en abonnementsordning eller hvad?


Jeg var inde for at skulle kigge på dem på shoppen, men jeg kunne ikke engang få lov til at se deres kollektion uden at skulle oprette et medlemskab. Og deres facebook har ingen nylige opslag. Jeg bakkede ud igen.
2
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7566
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1893
Likede indlæg: 24566

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LaScrooge » 22. apr 2019, 08:04

(relativt)Tætsiddende, taljerede skjorter, hvor finder man sådanne? Jeg har trawlet Zara, ASOS, Zalando OG H&M igennem og kan kun finde meget løse modeller og det går ikke til min figur. Som minimum skal de være nippet ind i taljen og ideelt set må de gerne være i et andet materiale end mat bomuldsstretch.

Hvis nogen svarer, må I meget gerne citere indlægget, ellers ser jeg ikke svaret :kys:
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 22. apr 2019, 08:21

LaScrooge skrev:(relativt)Tætsiddende, taljerede skjorter, hvor finder man sådanne? Jeg har trawlet Zara, ASOS, Zalando OG H&M igennem og kan kun finde meget løse modeller og det går ikke til min figur. Som minimum skal de være nippet ind i taljen og ideelt set må de gerne være i et andet materiale end mat bomuldsstretch.

Hvis nogen svarer, må I meget gerne citere indlægget, ellers ser jeg ikke svaret :kys:


Har du overvejet slå overdele?
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7566
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1893
Likede indlæg: 24566

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LaScrooge » 22. apr 2019, 08:35

Spjaerten skrev:
LaScrooge skrev:(relativt)Tætsiddende, taljerede skjorter, hvor finder man sådanne? Jeg har trawlet Zara, ASOS, Zalando OG H&M igennem og kan kun finde meget løse modeller og det går ikke til min figur. Som minimum skal de være nippet ind i taljen og ideelt set må de gerne være i et andet materiale end mat bomuldsstretch.

Hvis nogen svarer, må I meget gerne citere indlægget, ellers ser jeg ikke svaret :kys:


Har du overvejet slå overdele?


"Slå overdele"? Mener du slå-om?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 22. apr 2019, 08:43

LaScrooge skrev:
Spjaerten skrev:
LaScrooge skrev:(relativt)Tætsiddende, taljerede skjorter, hvor finder man sådanne? Jeg har trawlet Zara, ASOS, Zalando OG H&M igennem og kan kun finde meget løse modeller og det går ikke til min figur. Som minimum skal de være nippet ind i taljen og ideelt set må de gerne være i et andet materiale end mat bomuldsstretch.

Hvis nogen svarer, må I meget gerne citere indlægget, ellers ser jeg ikke svaret :kys:


Har du overvejet slå overdele?


"Slå overdele"? Mener du slå-om?

Præcis :lol: undskyld det var et indlæg uden brug af briller
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7566
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1893
Likede indlæg: 24566

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LaScrooge » 22. apr 2019, 08:49

Spjaerten skrev:
LaScrooge skrev:
Spjaerten skrev:
LaScrooge skrev:(relativt)Tætsiddende, taljerede skjorter, hvor finder man sådanne? Jeg har trawlet Zara, ASOS, Zalando OG H&M igennem og kan kun finde meget løse modeller og det går ikke til min figur. Som minimum skal de være nippet ind i taljen og ideelt set må de gerne være i et andet materiale end mat bomuldsstretch.

Hvis nogen svarer, må I meget gerne citere indlægget, ellers ser jeg ikke svaret :kys:


Har du overvejet slå overdele?


"Slå overdele"? Mener du slå-om?

Præcis :lol: undskyld det var et indlæg uden brug af briller


:-D Det sker. Jeg skrev indlægget med karftig skelen, fordi jeg endnu ikke havde taget linser i :lol:

Nej, det har jeg ikke overvejet, for det er ikke det, jeg leder efter. Jeg leder efter ganske almindelige skjorter med knapper, som jeg kan have i nederdelen eller bukserne. En slå-om-bluse er noget helt andet, ligesom en tætsiddende t-shirt heller ikke er dét, jeg leder efter.
2
And we both know: I will be delicious

Tilbage til "Mode"