Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Undtagelsen
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4556

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Undtagelsen » 12. maj 2019, 20:22

Hvilke nude strømpebukser kan I anbefale?
De må gerne være høje i livet med lidt bred elastik, men ikke nødvendigvis stram-op effekt.

Shine / ikke shine? Hvad vælger man for ikke at ligne en pensionist? :genert:
0
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33855

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf JoyNips » 16. maj 2019, 09:04

Er der nogen, der kan finde en webshop, der har Stine Goyas Clarabelle kjole i varianten Horses i str. S eller M? Jeg kan selv kun finde en fake-side.

Billede
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Sophaya » 25. maj 2019, 07:04

Er der nogen, der har roccamore sko og kan fortælle mig om de virkelig er så gode at have på? Jeg går ikke i høje hæle fordi det gør så ondt, men jeg gad godt have en lille hæl at hive frem til festlige lejligheder.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8916
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18049

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Mi55y » 25. maj 2019, 07:07

Sophaya skrev:Er der nogen, der har roccamore sko og kan fortælle mig om de virkelig er så gode at have på? Jeg går ikke i høje hæle fordi det gør så ondt, men jeg gad godt have en lille hæl at hive frem til festlige lejligheder.


Det vil jeg også gerne vide! De er dyre, men hvis man kan gå en aften i dem uden at få ømme trædepuder, så er de da pengene værd.
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7768

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Filipai » 25. maj 2019, 07:17

Mi55y skrev:
Sophaya skrev:Er der nogen, der har roccamore sko og kan fortælle mig om de virkelig er så gode at have på? Jeg går ikke i høje hæle fordi det gør så ondt, men jeg gad godt have en lille hæl at hive frem til festlige lejligheder.


Det vil jeg også gerne vide! De er dyre, men hvis man kan gå en aften i dem uden at få ømme trædepuder, så er de da pengene værd.


Jeg har den første sko de kom på markedet med, så om de har ændret sig kan jeg ikke sige med sikkerhed, men jeg kan ikke have dem på længere tid end andre højhælede. Jeg har så også virkeligt dumme fødder. Min veninde har et par, og hun siger hun kan have dem på cirka det dobbelte tid af er par normale uden at få ondt.
2
Lys
Indlæg: 5788
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10400

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Lys » 25. maj 2019, 08:41

Mi55y skrev:
Sophaya skrev:Er der nogen, der har roccamore sko og kan fortælle mig om de virkelig er så gode at have på? Jeg går ikke i høje hæle fordi det gør så ondt, men jeg gad godt have en lille hæl at hive frem til festlige lejligheder.


Det vil jeg også gerne vide! De er dyre, men hvis man kan gå en aften i dem uden at få ømme trædepuder, så er de da pengene værd.


Jeg har et par Miss Presley, og de er komfortable, men de kompenserer ikke for, at jeg har en nedsunken forfod på den ene fod. Jeg vil tro, at man får mere komfort i de modeller, der har lidt lavere hæl.
2
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 26. maj 2019, 10:35

Tror godt jeg kender svaret, men...

Boozt har 25% rabat på det meste i dag, ved køb for over 899 kr. Hvis jeg nu ender med ikke at beholde varer for minimum 899 ud af den ordre jeg påtænker at bestille, så ryger rabatten vel på det jeg beholder?
0
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33855

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf JoyNips » 27. maj 2019, 19:22

Sophaya skrev:Er der nogen, der har roccamore sko og kan fortælle mig om de virkelig er så gode at have på? Jeg går ikke i høje hæle fordi det gør så ondt, men jeg gad godt have en lille hæl at hive frem til festlige lejligheder.


Jeg har ikke et par men har prøvet dem og for mig føltes de som alle andre højhælede...
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27007

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf ajnaM » 27. maj 2019, 19:40

JoyNips skrev:
Sophaya skrev:Er der nogen, der har roccamore sko og kan fortælle mig om de virkelig er så gode at have på? Jeg går ikke i høje hæle fordi det gør så ondt, men jeg gad godt have en lille hæl at hive frem til festlige lejligheder.


Jeg har ikke et par men har prøvet dem og for mig føltes de som alle andre højhælede...


Enig.

Men de har kun 5-6 cm hæl, og det hjælper gevaldigt på det. I mine øjne er det hælhøjden, der er det afgørende.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Lys
Indlæg: 5788
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10400

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Lys » 27. maj 2019, 19:42

ajnaM skrev:
JoyNips skrev:
Sophaya skrev:Er der nogen, der har roccamore sko og kan fortælle mig om de virkelig er så gode at have på? Jeg går ikke i høje hæle fordi det gør så ondt, men jeg gad godt have en lille hæl at hive frem til festlige lejligheder.


Jeg har ikke et par men har prøvet dem og for mig føltes de som alle andre højhælede...


Enig.

Men de har kun 5-6 cm hæl, og det hjælper gevaldigt på det. I mine øjne er det hælhøjden, der er det afgørende.


Det kommer nu an på modellen. Miss Presley mfl har 8-9 cm hæl. Og nogle af de nye modeller har også højere hæl - omend med lidt plateau også.

Jeg er dog helt enig med dig i, at hælhøjden er det vigtigste for komforten.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LaMariposa » 27. maj 2019, 19:57

Sophaya skrev:Er der nogen, der har roccamore sko og kan fortælle mig om de virkelig er så gode at have på? Jeg går ikke i høje hæle fordi det gør så ondt, men jeg gad godt have en lille hæl at hive frem til festlige lejligheder.


Tror jeg ville gå efter et par Clarks eller Gabor til det formål. De er super gode, især hvis du finder nogen med en hæl på fem-seks cm, som andre også nævner :)

Jeg har et par af dem her, og de er rigtig gode at gå i.

https://www.miinto.dk/p-1157891-gabor-p ... 73EALw_wcB
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3978
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5198

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf girl_beat » 30. maj 2019, 13:50

Plejer de at være meget strikse med de 30 dage til returnering hos H&M? :gruble:

Jeg har et sykke tøj liggende, som jeg pga. ferie ikke har nået at bytte inden 30 dage. Tænker at spørge i min nærmeste fysiske butik, men jeg har før oplevet, at de var ret firkantede...
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 30. maj 2019, 13:56

Bytte til en anden str er de nok mere large med end hvis du vil have penge tilbage.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16841
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20890

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Misantropen » 30. maj 2019, 13:58

girl_beat skrev:Plejer de at være meget strikse med de 30 dage til returnering hos H&M? :gruble:

Jeg har et sykke tøj liggende, som jeg pga. ferie ikke har nået at bytte inden 30 dage. Tænker at spørge i min nærmeste fysiske butik, men jeg har før oplevet, at de var ret firkantede...

Jeg synes det plejer at være 30 hverdage, fra man har pakken i hænderne, så hvis fristen bl.a er overskredet pga helligdage burde det ikke være et problem.

Hvis du synes de er firkantede i butikken ville jeg ringe eller skrive til deres kundeservice. Hvis det er få dage det drejer sig om synes jeg de plejer at være forstående.
1
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Stitch » 30. maj 2019, 14:01

Sophaya skrev:Er der nogen, der har roccamore sko og kan fortælle mig om de virkelig er så gode at have på? Jeg går ikke i høje hæle fordi det gør så ondt, men jeg gad godt have en lille hæl at hive frem til festlige lejligheder.



Jeg har prøvet dem i deres butik inde bag Rådhuspladsen og var ikke specielt imponeret. Så er Clarks, Art eller Tamaris mindst lige så gode og i en lidt rarere prisklasse.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Mode"