Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11591
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18647

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf PaleSeptember » 4. nov 2019, 13:12

Jeg har købt et par thermostrømpebukser af Bilkas egen model, og de sidder ikke sådan supergodt, synes jeg. Det er nogen af dem, hvor der ligesom er en syning på den ene side og 2 syninger på den anden side, og nu spørger jeg dumt, men det er da meningen, at de 2 syninger skal sidde bagpå ikke? :genert: Jeg plejer at bruge almindelige strømpebukser fra Caroline Fleming, og der er kun en syning på begge sider.

Er der nogen, der har forslag til thermostrømpebukser, som sidder godt?
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 8. nov 2019, 18:13

Hjælp skal til galla middag næste uge

Skal ha en lang sort kjole med slids på og mangler noget til fødderne er høj og har en dårlig fod pga en gammel skade så kan ikke ha noget højere på en 6-7 cm hæl

Hvad gør jeg?
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Daine » 8. nov 2019, 18:26

PaleSeptember skrev:Jeg har købt et par thermostrømpebukser af Bilkas egen model, og de sidder ikke sådan supergodt, synes jeg. Det er nogen af dem, hvor der ligesom er en syning på den ene side og 2 syninger på den anden side, og nu spørger jeg dumt, men det er da meningen, at de 2 syninger skal sidde bagpå ikke? :genert: Jeg plejer at bruge almindelige strømpebukser fra Caroline Fleming, og der er kun en syning på begge sider.

Er der nogen, der har forslag til thermostrømpebukser, som sidder godt?

Jeg kan svare på det første, og jo, dobbeltkilerne skal sidde bagpå :) Jeg HADER dobbeltkiler, for jeg synes at strømpebukser kommer til at sidde dårligt når de har sådan en. Men jeg har desværre ingen erfaring med thermostrømpebukser, så jeg ‘lytter’ lige med om andre har :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 8. nov 2019, 19:45

Spjaerten skrev:Hjælp skal til galla middag næste uge

Skal ha en lang sort kjole med slids på og mangler noget til fødderne er høj og har en dårlig fod pga en gammel skade så kan ikke ha noget højere på en 6-7 cm hæl

Hvad gør jeg?

Den her fra Sofie Schnoor? https://www.boozt.com/dk/da/sofie-schnoor/shoe_21267729

Hælen skulle være 7 cm :)
Senest rettet af HappyPaww 8. nov 2019, 19:46, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 8. nov 2019, 19:46

De er mega fine paws. Glemte at sige jeg ikke kan nå at bestille noget :/
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Wizzze » 9. nov 2019, 07:53

Øøhhhmmm.... why?
Hvad har de 2 verdener at gøre med hinanden? :gruble:

D142F9F9-C870-4498-BF8D-2E4F27C9D96F.jpeg


Noter i øvrigt stavefejlen ;)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 9. nov 2019, 10:33

Woop kørte i Fields og fandt dem her i første hug

Fra tamaris, superbløde og med en 8cm hæl ex plateau
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Knirkemis » 9. nov 2019, 18:29

Jeg har både en efterlysning og et spørgsmål:

Efterlysning; et klemme hårspænde til børn, som er regnbuefarvet og med glimmer. Det er halv transparent og ca 5-6 cm langt. Jeg har ledt i H&M børneafdeling og Normal indtil videre uden held. Min datter ønsker sig det brændende.

Spørgsmål: hvis man på Vestiare Collective bestiller noget som befinder sig uden for EU, kommer der så told og moms oveni prisen, eller hvordan fungerer det? Det står noget om flatrate shipping priser, men jeg må indrømme, at jeg ikke ved hvad det betyder.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17183
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41759

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LaMariposa » 10. nov 2019, 18:53

Santopia skrev:Hvad synes I om skulderpuder i blazere? :gruble: jeg har lige købt denne og er overrasket over at der er skulderpuder i. De er kun små, men jeg kan ikke helt greje om det er fedt eller ej?


Jeg synes sagtens, at det kan gå :) Hvis du ikke havde nævnt, at de var der, så ville jeg ikke have tænkt over det.
1
:lun: Be brave
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Lykke » 10. nov 2019, 19:22

Jeg leder efter lækkert nattøj. Har du noget lækkert, eller hvad ville du købe?
Jeg kan godt lide at det er et sæt, og måske til den lidt klassiske side, så det ikke bliver alt for hyggenuser-agtigt, men samtidig skal det jo også være lækkert at have på.

Er lyocell et lækkert materiale?
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 10. nov 2019, 21:19

Lykke skrev:Jeg leder efter lækkert nattøj. Har du noget lækkert, eller hvad ville du købe?
Jeg kan godt lide at det er et sæt, og måske til den lidt klassiske side, så det ikke bliver alt for hyggenuser-agtigt, men samtidig skal det jo også være lækkert at have på.

Er lyocell et lækkert materiale?


Lyocell er lækkert :) jeg ville kiggge på underprotection, oysho eller juna.
1
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 11. nov 2019, 10:55

Jeg overvejer at købe et produkt på en webshop, der sender deres varer fra EU (sandsynligvis storbrittanien). De skriver på deres webshop at nedsatte varer kun kan ombyttes til andre varer eller tilgodebeviser. Kan de godt det? Jeg troede man altid havde 14 dages fuld returret når man handler indenfor EU?
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Wizzze » 11. nov 2019, 11:07

StripesAddict skrev:Jeg overvejer at købe et produkt på en webshop, der sender deres varer fra EU (sandsynligvis storbrittanien). De skriver på deres webshop at nedsatte varer kun kan ombyttes til andre varer eller tilgodebeviser. Kan de godt det? Jeg troede man altid havde 14 dages fuld returret når man handler indenfor EU?


Du har 14 dages fortrydelsesret ved online køb i EU, hvis der ikke er tale om serviceydelser, let fordærvelige varer, ting der er tilpasset/personaliseret, forseglede varer der er lette at kopiere, typisk CD/DVD.

Så tøj, med mindre det er meget specielt, burde der være fuld returret på de første 14 dage. Men du må evt selv stå for returomkostningerne.
0
Do as I say! :whip:
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 11. nov 2019, 11:14

Wizzze skrev:
StripesAddict skrev:Jeg overvejer at købe et produkt på en webshop, der sender deres varer fra EU (sandsynligvis storbrittanien). De skriver på deres webshop at nedsatte varer kun kan ombyttes til andre varer eller tilgodebeviser. Kan de godt det? Jeg troede man altid havde 14 dages fuld returret når man handler indenfor EU?


Du har 14 dages fortrydelsesret ved online køb i EU, hvis der ikke er tale om serviceydelser, let fordærvelige varer, ting der er tilpasset/personaliseret, forseglede varer der er lette at kopiere, typisk CD/DVD.

Så tøj, med mindre det er meget specielt, burde der være fuld returret på de første 14 dage. Men du må evt selv stå for returomkostningerne.


Tak for hurtigt svar :)

Det er et firma der vist oprindeligt er amerikansk, men de har en UK/EU webshop. Ved du om det er forsendelseslokationen der er afgørende, når nu de egentlig er internationalt baseret?
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Wizzze » 14. nov 2019, 17:46

Er der nogen der har erfaring med Mode i Forum?
http://modeforumcph.dk/

Er det værd at bruge tid på, eller er det ting fra restlager som bliver solgt alt for dyrt? :gruble:
0
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Mode"