Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Hewlett
Kort karma: 30
Likede indlæg: 1309

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Hewlett » 9. jan 2017, 19:27

StripesAddict skrev:Jeg har købt noget fra en engelsk webshop som jeg modtog tirsdag (d. 3.). De skriver at hvis man returnerer inden for 14 dage får man pengene retur og hvis man returnerer inden for 28 dage får man et tilgodebevis. Er jeg garanteret at få mine penge hvis jeg sender retur i morgen, selv hvis posten skulle blive forsinket?

Ja, men husk at gemme kvitteringen for forsendelsen. Og vær i øvrigt opmærksom på, om du skal udfylde en returformular inde på deres hjemmeside i forbindelse med at du returnerer.
1
StripesAddict
Kort karma: 98
Likede indlæg: 777

Indlægaf StripesAddict » 9. jan 2017, 20:15

Hewlett skrev:
StripesAddict skrev:Jeg har købt noget fra en engelsk webshop som jeg modtog tirsdag (d. 3.). De skriver at hvis man returnerer inden for 14 dage får man pengene retur og hvis man returnerer inden for 28 dage får man et tilgodebevis. Er jeg garanteret at få mine penge hvis jeg sender retur i morgen, selv hvis posten skulle blive forsinket?

Ja, men husk at gemme kvitteringen for forsendelsen. Og vær i øvrigt opmærksom på, om du skal udfylde en returformular inde på deres hjemmeside i forbindelse med at du returnerer.

Tak, jeg kontaktede kunderservice og fandt ud af det.
0
Brugeravatar
zembra1986
Kort karma: 148
Likede indlæg: 2456

Indlægaf zembra1986 » 10. jan 2017, 00:47

Wizzze skrev:Jeg skulle spørge fra overkommandoen hvad I andre gør her i kulden, når det kommer til strømpebukser?
Bruger i polar/termostrømpebukser og i så fald hvilke? eller bruger I bare 2 par af de normale?

Termo strømpebukser :gogo:

Jeg sværger ikke til nogen fra et bestemt sted, dem jeg har nu er fra Føtex og de er gode til mine lange ben....og så var de biliige! omkring 30-35 kr. på tilbud.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 596
Likede indlæg: 6057

Indlægaf Pandesteg » 10. jan 2017, 08:07

Hvor køber jeg nogle fine sorte nylonstrømpebukser med lidt glimmer i? Det skal ikke være total diskostrømpebukser (er til min mor på snart 60), men de må godt være lidt festlige, da det er til et outfit med sort kjole og sorte støvler, så synes godt strømperne må have lidt bling....
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
Guldfuglen
Kort karma: 30
Likede indlæg: 426

Indlægaf Guldfuglen » 13. jan 2017, 23:57

Skal jeg købe de samme hvide Puma Classic, som jeg plejer, eller prøve en version med tekstur i skindet og velcro?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 466
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 3138

Indlægaf FrøkenM » 14. jan 2017, 10:25

Guldfuglen skrev:Skal jeg købe de samme hvide Puma Classic, som jeg plejer, eller prøve en version med tekstur i skindet og velcro?

Hvis det var mig så havde jeg købt de helt klassiske :lun:
Synes velcro'en bliver lidt voldsom
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1879

Indlægaf flicka » 14. jan 2017, 11:10

Guldfuglen skrev:Skal jeg købe de samme hvide Puma Classic, som jeg plejer, eller prøve en version med tekstur i skindet og velcro?

De klassiske. Der er et eller andet ved teksturen på de andre, der ikke er helt god. Og velcro ser lidt barnligt ud :genert:
3
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 466
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 3138

Indlægaf FrøkenM » 14. jan 2017, 14:27

Pandesteg skrev:Hvor køber jeg nogle fine sorte nylonstrømpebukser med lidt glimmer i? Det skal ikke være total diskostrømpebukser (er til min mor på snart 60), men de må godt være lidt festlige, da det er til et outfit med sort kjole og sorte støvler, så synes godt strømperne må have lidt bling....

Jeg mener Companys havde nogle på et tidspunkt og Fandanko også men ved ikke om de stadig har dem :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Kort karma: 20
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 247

Indlægaf Imahawaiigirl » 14. jan 2017, 15:08

Puma Classic. Dem med velcro og struktur bliver lidt for klodsede synes jeg. :)
1
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 366
Likede indlæg: 7859

Indlægaf sigge » 19. jan 2017, 13:18

Jeg har købt en kashmirtrøje, og det var først, da jeg kom hjem med den og havde klippet mærker af, at jeg opdagede, at der står "dry clean only" som vaskeanvisning. Det kommer aldrig til at ske, så hvis jeg skal få glæde af den, er den nødt til at blive vasket en gang imellem. Så jeg påtænker at give den en uldvask med koldt vand i vaskemaskinen. Burde den ikke kunne klare det? Jeg har lidt på fornemmelsen, at producenterne nogle gange er overforsigtige i deres anvisninger for at dække deres ryg. Er der nogle af jer, der har kashmirprodukter, der godt må vaskes?
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 527
Likede indlæg: 8708

Indlægaf Lemonella » 19. jan 2017, 13:49

sigge skrev:Jeg har købt en kashmirtrøje, og det var først, da jeg kom hjem med den og havde klippet mærker af, at jeg opdagede, at der står "dry clean only" som vaskeanvisning. Det kommer aldrig til at ske, så hvis jeg skal få glæde af den, er den nødt til at blive vasket en gang imellem. Så jeg påtænker at give den en uldvask med koldt vand i vaskemaskinen. Burde den ikke kunne klare det? Jeg har lidt på fornemmelsen, at producenterne nogle gange er overforsigtige i deres anvisninger for at dække deres ryg. Er der nogle af jer, der har kashmirprodukter, der godt må vaskes?

Jeg mener jeg havde en trøje for længe siden. Den blev bare vasket i hånden i nærmest koldt vand.
Ellers står der lidt om det her:
http://www.toogoodtobebasic.com/take+care/kashmir.htm
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 561
Likede indlæg: 3899

Indlægaf achillaxedprune » 21. jan 2017, 10:09

sigge skrev:Jeg har købt en kashmirtrøje, og det var først, da jeg kom hjem med den og havde klippet mærker af, at jeg opdagede, at der står "dry clean only" som vaskeanvisning. Det kommer aldrig til at ske, så hvis jeg skal få glæde af den, er den nødt til at blive vasket en gang imellem. Så jeg påtænker at give den en uldvask med koldt vand i vaskemaskinen. Burde den ikke kunne klare det? Jeg har lidt på fornemmelsen, at producenterne nogle gange er overforsigtige i deres anvisninger for at dække deres ryg. Er der nogle af jer, der har kashmirprodukter, der godt må vaskes?

Alt mit bliver vasket på uldprogram med særligt vaskemiddel. Det har det endnu ikke taget skade af. Du skal dog være opmærksom på at få hængt det ordenligt til tørre - det kan nemt blive strukket forkert ud, når det er vådt og tungt. Det kan ødelægge faconen.
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1848

Indlægaf Knirkemis » 22. jan 2017, 09:30

Jeg vasker også kashmir i hånden. Jeg gider ikke sende det til rens. Som Achillaxeprune skriver, så er det vigtigt at det hænger rigtigt når det tørrer. Evt liggende bredt ud på et tørrestativ.
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 611
Likede indlæg: 9452

Indlægaf POCKETKITTEN » 23. jan 2017, 13:42

Jeg leder efter Pieces' Brema-nederdel, som desværre er udgået. Er der nogen, der vil sælge? Søger i størrelse medium i alle farver. :)

Eller kender nogen til et billigt alternativ?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 581
Likede indlæg: 4330

Indlægaf Filipai » 23. jan 2017, 13:45

POCKETKITTEN skrev:Jeg leder efter Pieces' Brema-nederdel, som desværre er udgået. Er der nogen, der vil sælge? Søger i størrelse medium i alle farver. :)

Eller kender nogen til et billigt alternativ?

Jeg tror højst sandsynligt jeg har en nærmest ubrugt en i sort- medium. Jeg er lige på ferie, men hvis du minder mig på det om en uge vil jeg gerne tjekke, så er det din for en omgang porto :)
1

Tilbage til "Mode"