Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
LidtLakrids
Kort karma: 5
Likede indlæg: 87

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf LidtLakrids » 17. dec 2018, 18:24

Misantropen skrev:
LidtLakrids skrev:Hvor mange procent uld skal der mon være i en frakke før det har en god effekt ifht. at kunne holde varmen i den? :gruble: Er der nogen der ved noget om det?

Det er nok meget individuelt og afhænger bl.a af kvaliteten og typen af uld :)

Du kan læse mere her: https://www.friluftsland.dk/blog/forske ... illig-uld/

Tak :) jeg kan ikke forestille mig at det er kvalitetsuld - jeg har kig på en frakke fra Only nemlig ;) Må overveje om jeg bare skal tage chancen og prøve..
1
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 679
Likede indlæg: 5272

Indlægaf Filipai » 17. dec 2018, 18:33

Spjaerten skrev:Jeg er så træt af BH’er i store str skal koste en formue.

Kan ikke med hverken fuld cup eller bøjler der går for højt op i kavalergangen - der er simpelthen ikke plads :rulle:
Så en BH koster mig min. 400kr i change hver gang :tie:
Og har ikke rigtig fundet nogle alternative mærker.

Jeg køber på tilbud i change og køber når de har 40% ellers har jeg et par enkelte fra wonderbra som også er rigtigt gode.
0
Trappestige
Kort karma: 121
Likede indlæg: 1918

Indlægaf Trappestige » 19. dec 2018, 02:43

Er der nogen der har prøvet at sende retur til Dorothy Perkins? Kommer der en returlabel med i pakken, eller kan man kun bruge den label man kan printe på deres side? Den ser lidt mangelfuld ud, men det kan være, det bare er mig.
Jeg har set mig lun på en frakke, men jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg ligger str. mæssigt for tiden, så regner med at bestille to størrelser hjem, men har ikke handlet der før.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 243
Likede indlæg: 2517

Indlægaf Knirkemis » 19. dec 2018, 20:27

Kan ikke med hverken fuld cup eller bøjler der går for højt op i kavalergangen - der er simpelthen ikke plads :rulle:

Har du kigget på ASOS fuller bust? Jeg har fundet nogle rigtig fine dér, og de har ikke kostet over 400 kr. Flere har vist endda været nede i ca 300 kr.
2
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 5532

Indlægaf Spjaerten » 19. dec 2018, 20:50

Knirkemis skrev:

Har du kigget på ASOS fuller bust? Jeg har fundet nogle rigtig fine dér, og de har ikke kostet over 400 kr. Flere har vist endda været nede i ca 300 kr.

Yay du er genial vidste ikke de havde lavet sådan noget.

Har 3 bh og 1 par trusser på vej for lidt over 300kr :banan:
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 193
Likede indlæg: 3212

Indlægaf RavenClaw » 22. dec 2018, 15:25

Er der nogen, der kender et godt alternativ til Gina Tricots Alex-jeans? De er seriøst de bedste, jeg har ejet, men jeg fandt ud af i dag, at de ikke længere føres :(

Jeg skal bruge skinny jeans, men jeg har ret brede hofter ift. min bentykkelse, så dem, jeg ellers kan finde, sidder løst ved læggen...
0
But did you die?
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 5532

Indlægaf Spjaerten » 22. dec 2018, 15:41

RavenClaw skrev:Er der nogen, der kender et godt alternativ til Gina Tricots Alex-jeans? De er seriøst de bedste, jeg har ejet, men jeg fandt ud af i dag, at de ikke længere føres :(

Jeg skal bruge skinny jeans, men jeg har ret brede hofter ift. min bentykkelse, så dem, jeg ellers kan finde, sidder løst ved læggen...

Bilka og føtexs skinny jeans, kan ikke huske navnet på dem, er stramme på læggen på mig og jeg har også forholdsvis smalle ben.
0
Tryk på * :slem:
Bella
Kort karma: 5
Likede indlæg: 30

Indlægaf Bella » 27. dec 2018, 14:03

Er der nogen der skal ind i en H&M, som gider kigge efter en lille bluse for mig!

Det er en mesh/gennemsigtig sort bluse /body. Helt enkel sort med lange ærmer og op til halsen. Fra Divided!!
0
Trappestige
Kort karma: 121
Likede indlæg: 1918

Indlægaf Trappestige » 27. dec 2018, 15:08

Bella skrev:Er der nogen der skal ind i en H&M, som gider kigge efter en lille bluse for mig!

Det er en mesh/gennemsigtig sort bluse /body. Helt enkel sort med lange ærmer og op til halsen. Fra Divided!!

Har du et billede? Hvis du kan finde den i deres webshop kan man nu under “i”, altså informationer om varen, se hvilke butikker der har den på lager.
0
Brugeravatar
Shamsiya
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Indlægaf Shamsiya » 30. dec 2018, 12:03

girl_beat skrev:Er der nogen, der ved, hvordan Timberland støvler typisk er i størrelsen? :)

Normale i størrelsen.
0
Brugeravatar
Shamsiya
Kort karma: 0
Likede indlæg: 19

Indlægaf Shamsiya » 30. dec 2018, 12:05

er der nogen der kender nogle steder i københavn der køber ens designervarer som enten er i god stand eller helt nye? tænker på second hand shops? Tjener man kun på det hvis tingene bliver solgt eller vil de gerne købe dem?
0
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 243
Likede indlæg: 2517

Indlægaf Knirkemis » 30. dec 2018, 18:59

Shamsiya skrev:er der nogen der kender nogle steder i københavn der køber ens designervarer som enten er i god stand eller helt nye? tænker på second hand shops? Tjener man kun på det hvis tingene bliver solgt eller vil de gerne købe dem?

De fleste steder tager tingene i kommision. Det vil sige, at du først får pengene, når varen er solgt.
Jeg har solgt tasker gennem Magnolia og Bakkekilde. Jeg er stoppet med at bruge Magnolia, fordi jeg synes hun sætter priserne for lavt, i forhold til, hvad hun selv vil have. Bakkekilde er jeg til gengæld rigtig glad for, og får altid en lang hyggensnak med ejeren, når jeg er forbi :) Han tager dog ikke alle mærker ind, da han går efter de meste eksklusive varer.
Der er mange flere steder, men jeg kender kun disse to personligt.
1
MissB
Kort karma: 34
Likede indlæg: 405

Indlægaf MissB » 31. dec 2018, 15:00

Shamsiya skrev:er der nogen der kender nogle steder i københavn der køber ens designervarer som enten er i god stand eller helt nye? tænker på second hand shops? Tjener man kun på det hvis tingene bliver solgt eller vil de gerne købe dem?

På Østerbro kan jeg anbefale Second på Østerbrogade og så den i Nordre Frihavnsgade, der tidligere hed Greibe & Kumari.
1
Brugeravatar
Copycat
Kort karma: 4
Likede indlæg: 15

Indlægaf Copycat » 31. dec 2018, 22:12

Kan man købe nude microfiberstrømpebukser nogen steder? Jeg kan kun finde sorte i butikkerne :gruble:
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4295

Indlægaf PaleSeptember » 2. jan 2019, 17:34

Jeg har forelsket mig lidt i denne nederdel, som faktisk sad pænt på mine brede hofter. Jeg er dog lidt i stil om, om den er for bling til hverdagsbrug, og hvordan man evt. kan style den? Nogen der kan hjælpe?

https://www.zalando.dk/saint-tropez-ski ... 3-q11.html
0

Tilbage til "Mode"