Tid til at blive glad og tilfreds

Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Tid til at blive glad og tilfreds

Indlægaf Stitch » 21. mar 2018, 12:37

Det er gået op for mig at jeg er tykkere end godt er. Jeg går og er ked af det over det, så nu skal det være.
Jeg har tabt mig før, så burde kunne gøre det igen :)

Jeg træner en del – men næsten aldrig cardio. Så planen er – at udover styrketræning skal jeg:

3 gange om ugen - 20-30 min gang på løbebånd (må ikke løbe pga. knæproblemer) Eller 20 min cykel
2 gange om ugen – cardioholdtræning





Jeg vejer mig normalt aldrig, for går hellere ud fra tøjstørrelser/mål end vægt.
Så skal lige have fat i et nyt målebånd, men overvejer at veje mig også denne gang.

Startvægt: vejer og måler mig i eftermiddag/aften
Mål: 68 kg.

1. delmål: 77 kg.
2. delmål: 75 kg.
3. delmål: 73 kg.
4. delmål: 70 kg.
5. delmål: 68 kg.


Efter hvert delmål har jeg lovet mig selv en belønning.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Jadajada
Indlæg: 720
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2315

Re: Tid til at blive glad og tilfreds

Indlægaf Jadajada » 21. mar 2018, 12:47

Hep hep!
1
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Tid til at blive glad og tilfreds

Indlægaf Stitch » 22. mar 2018, 08:37

Jeg glemte at veje mig igår, og blev ved med at sætte mobilen fra mig, så fik ikke talt skridt.

Men fik da gået 20 min. og sjippet i 5 min. Og så bare almindelig træning. Og IKKE spist chokolade.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Sund og/eller slank"