April 2018 - Fællestråd

Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 29. apr 2018, 13:50

DetSorteCirkus skrev:Ugen blev noget uregelmæssig pga. småsygdom, og jeg er stadig ikke god til at gå tur. Gider ikke.
Men det går helt sikkert i den rigtige retning. Jeg er især glad for min morgengrød og for min nye lille bradepande, som jeg købte i Berlin og som lige passer til to dages aftensmad. Det gør madlavning og opvask meget lettere.

Jeg har også en lille bradepande; fra Eva Trio mener jeg, og den passer også til to dages aftensmad - og er super nem at gøre rent :gogo:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf Daine » 29. apr 2018, 18:18

Daine skrev:Mål for næste uge (gentagelse af sidste uge):
- mindst 1 1/2 times gåtur hver dag. Tjek. Med undtagelse af lørdag, som endte træningsfri. Men har gået mere de andre dage, så det kan opveje.
- ingen slik/kage i hverdagene Jeg spiste lidt slik/is/chips.
- ingen sodavand (heller ikke sukkerfri) i hverdagene Det blev overholdt.
- grøntsager til aftensmaden, også gerne til frokost Det er vist også overholdt, jeg kan faktisk ikke helt huske mine måltider :genert:
- tænke over portionsstørrelsen, ikke spise for bare at spise Med undtagelse af weekenden her, så er det overholdt
- tænke positive tanker Det går fremad :)


Og så holder jeg fast i mine mål, de skal også gælde for næste uge. Dog med mere focus på min træning, jeg har fundet to steder hvor der er mulighed for at træne på trapper, det skal udnyttes.

Og så får jeg mine penge fra Fritvalgskontoen udbetalt i morgen, så min lønudbetaling bliver lige en pæn sjat større. Jeg vil omkring Elgiganten og købe et aktivitetsur, nu har jeg fablet om det længe, NU skal det være!
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf Luffegås » 29. apr 2018, 18:47

Har ikke gået så meget denne uge, for mandag var der mødregruppe, tirsdag babysalmesang, onsdag trængte vi til at slappe aftorsdag var vi ude og besøge min arbejdsplads jeg er på barsel fra, og fredag var vi i babybio. I går gik vi så 2 km. i en skov, og idag prøvede vi lige at lave planken :P Shit, hvorfor er numsen svær at få med op? Tror bare vi holder os til mavebøjninger
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 30. apr 2018, 07:00

Ally skrev:
I april vil jeg ikke have ugemål, men månedsmål og når måneden er slut, laver jeg en opdatering på nedenstående mål:
- Slik m.m. er kun hveranden fredag dvs. den 6. og den 20. april Nej, der blevet hygge- og trøstespist nogle flere dage
- Mindst 15 x træning i FW, men gerne mere Slet ikke i nærheden af 15 x FW, men 10 x inkl. i dag
- Gåture og svømning ad libitum 5 gåture
- Tænke positive tanker Overordnet set er det gået ret godt med de positive tanker


Sådan generelt er jeg OK med ovenstående. Det kunne både være bedre og værre, men jeg satser på at kunne gøre det bedre i maj :D
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Sund og/eller slank"