April 2018 - Fællestråd

Muddi
Indlæg: 3422
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 410
Likede indlæg: 2471

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf Muddi » 20. apr 2018, 06:55

Jeg har trænet to gange denne uge, og i onsdags cyklede jeg en tur på næsten 74 km. Det kunne mærkes til træningen igår. Så nu har jeg beordret mig selv træningspause indtil mandag. Skal dog ud at cykle lidt i mellemtiden.
3
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf Stitch » 20. apr 2018, 07:08

Jeg fik trænet i morges og det kørte bare. Det er så dejligt :)
Får forhåbentlig også trænet i weekenden. Der ligger et 24 timers FW tæt på mig. Så må jeg jo bare træne der hvis det er.
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5062
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 497
Likede indlæg: 9796

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf Tilly » 20. apr 2018, 07:20

Fredag er vejedag for mig, og denne uge byder på minus 0,4 kg. Dvs at jeg lige pt vejer 81 kg. I starten af året var jeg oppe på 83,5 kg, så det går stille og roligt fremad. Ville ønske det gik hurtigere, men arbejder på at være tilfreds så længe det bare går lidt frem, og jeg ikke tager på igen. Det laveste jeg var nede på sidste år var 79 kilo, så jeg glæder mig meget til at nå dertil igen. Og det langsigtede mål er at komme under 65 kg.

Anyway, lige om lidt smutter jeg til ugens sidste træning :)
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 20. apr 2018, 09:01

Muddi skrev:Jeg har trænet to gange denne uge, og i onsdags cyklede jeg en tur på næsten 74 km. Det kunne mærkes til træningen igår. Så nu har jeg beordret mig selv træningspause indtil mandag. Skal dog ud at cykle lidt i mellemtiden.


Hold da op... Det er virkelig hardcore lige at nappe 74 (!) km på en dag :banan:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 20. apr 2018, 09:02

Ugens femte træning done :) Dejlig dejlig morgentræning :love: Nu står den på oprydning og havearbejde... Det er vel også en slags motion.
3
:lun: Be brave
Muddi
Indlæg: 3422
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 410
Likede indlæg: 2471

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf Muddi » 20. apr 2018, 09:46

LaMariposa skrev:
Muddi skrev:Jeg har trænet to gange denne uge, og i onsdags cyklede jeg en tur på næsten 74 km. Det kunne mærkes til træningen igår. Så nu har jeg beordret mig selv træningspause indtil mandag. Skal dog ud at cykle lidt i mellemtiden.


Hold da op... Det er virkelig hardcore lige at nappe 74 (!) km på en dag :banan:


Det var også på min el-cykel. Den hører jeg tit fra folk i min omverden, og det er altid sagt i en lidt nedladende tone. En kollega sagde igår, at jeg aldrig var kommet så langt, hvis jeg ikke havde kørt på min el-cykel. Er sgu lidt træt af, at folk har den tilgang til el-cykler, at man nærmest er doven, når man cykler på sådan en. De glemmer vist, at det ikke er en knallert, og man stadig selv skal træde i pedalerne! Jeg har aldrig været på så lange ture, som efter jeg købte den, og den flyver nærmest op af alle de trælse bakker her i byen. Jeg kan komme rundt så let som en leg.

Anyway, jeg er stolt! :D
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 20. apr 2018, 09:52

Muddi skrev:
LaMariposa skrev:
Muddi skrev:Jeg har trænet to gange denne uge, og i onsdags cyklede jeg en tur på næsten 74 km. Det kunne mærkes til træningen igår. Så nu har jeg beordret mig selv træningspause indtil mandag. Skal dog ud at cykle lidt i mellemtiden.


Hold da op... Det er virkelig hardcore lige at nappe 74 (!) km på en dag :banan:


Det var også på min el-cykel. Den hører jeg tit fra folk i min omverden, og det er altid sagt i en lidt nedladende tone. En kollega sagde igår, at jeg aldrig var kommet så langt, hvis jeg ikke havde kørt på min el-cykel. Er sgu lidt træt af, at folk har den tilgang til el-cykler, at man nærmest er doven, når man cykler på sådan en. De glemmer vist, at det ikke er en knallert, og man stadig selv skal træde i pedalerne! Jeg har aldrig været på så lange ture, som efter jeg købte den, og den flyver nærmest op af alle de trælse bakker her i byen. Jeg kan komme rundt så let som en leg.

Anyway, jeg er stolt! :D


Skal bare lige være sikker på, at du ikke opfattede mit indlæg som nedladende? Sådan var det bestemt ikke ment :)
0
:lun: Be brave
Muddi
Indlæg: 3422
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 410
Likede indlæg: 2471

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf Muddi » 20. apr 2018, 10:02

LaMariposa skrev:
Muddi skrev:
LaMariposa skrev:
Muddi skrev:Jeg har trænet to gange denne uge, og i onsdags cyklede jeg en tur på næsten 74 km. Det kunne mærkes til træningen igår. Så nu har jeg beordret mig selv træningspause indtil mandag. Skal dog ud at cykle lidt i mellemtiden.


Hold da op... Det er virkelig hardcore lige at nappe 74 (!) km på en dag :banan:


Det var også på min el-cykel. Den hører jeg tit fra folk i min omverden, og det er altid sagt i en lidt nedladende tone. En kollega sagde igår, at jeg aldrig var kommet så langt, hvis jeg ikke havde kørt på min el-cykel. Er sgu lidt træt af, at folk har den tilgang til el-cykler, at man nærmest er doven, når man cykler på sådan en. De glemmer vist, at det ikke er en knallert, og man stadig selv skal træde i pedalerne! Jeg har aldrig været på så lange ture, som efter jeg købte den, og den flyver nærmest op af alle de trælse bakker her i byen. Jeg kan komme rundt så let som en leg.

Anyway, jeg er stolt! :D


Skal bare lige være sikker på, at du ikke opfattede mit indlæg som nedladende? Sådan var det bestemt ikke ment :)


Nej sådan opfattede jeg det overhovedet ikke . :) Det jeg mente var, at jeg tit støder på nedladende kommentarer fra folk irl om min el-cykel. Det lyder som om, at det overhovedet er nogen præstation at cykle 74 km, når jeg har kørt på den.
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 20. apr 2018, 12:56

Hold op, jeg har sådan en dag, hvor jeg bare føler mig tyk :genert: Hader at have det sådan...
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf Daine » 20. apr 2018, 14:02

Jeg var på vægten i morges og den sagde -3 1/2 kilo siden 1. April, og de to af kiloene er tabt den sidste uge. Jeg er i al beskedenhed lidt stolt :blush2:

Og det er ikke engang direkte på af de turbulenser der har været den sidste uges tid i privatlivet (jeg har, med undtagelse af 1 døgn, spist både frokost og aftensmad), men indirekte har det givet et motivationsspark. Jeg vil sgu ikke starte op på jobsøgning om 6 uger og så føle mig tyk og mærkelig, så jeg har skruet lidt op for motion og helt ned for de usunde sager. Dejligt at det giver pote, det er god motivation :D

(Jeg er gået fra 91,3 til 87,8 så der er rigeligt at tage af ...)
11
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16938
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 20. apr 2018, 14:08

Daine skrev:Jeg var på vægten i morges og den sagde -3 1/2 kilo siden 1. April, og de to af kiloene er tabt den sidste uge. Jeg er i al beskedenhed lidt stolt :blush2:

Og det er ikke engang direkte på af de turbulenser der har været den sidste uges tid i privatlivet (jeg har, med undtagelse af 1 døgn, spist både frokost og aftensmad), men indirekte har det givet et motivationsspark. Jeg vil sgu ikke starte op på jobsøgning om 6 uger og så føle mig tyk og mærkelig, så jeg har skruet lidt op for motion og helt ned for de usunde sager. Dejligt at det giver pote, det er god motivation :D

(Jeg er gået fra 91,3 til 87,8 så der er rigeligt at tage af ...)


:pompom: :banan: :klap:

(Ikke til kaos på hjemmefronten, men til vægttabet)
1
:lun: Be brave
Muddi
Indlæg: 3422
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 410
Likede indlæg: 2471

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf Muddi » 20. apr 2018, 18:59

pige1987 skrev:
Muddi skrev:
LaMariposa skrev:
Muddi skrev:Jeg har trænet to gange denne uge, og i onsdags cyklede jeg en tur på næsten 74 km. Det kunne mærkes til træningen igår. Så nu har jeg beordret mig selv træningspause indtil mandag. Skal dog ud at cykle lidt i mellemtiden.


Hold da op... Det er virkelig hardcore lige at nappe 74 (!) km på en dag :banan:


Det var også på min el-cykel. Den hører jeg tit fra folk i min omverden, og det er altid sagt i en lidt nedladende tone. En kollega sagde igår, at jeg aldrig var kommet så langt, hvis jeg ikke havde kørt på min el-cykel. Er sgu lidt træt af, at folk har den tilgang til el-cykler, at man nærmest er doven, når man cykler på sådan en. De glemmer vist, at det ikke er en knallert, og man stadig selv skal træde i pedalerne! Jeg har aldrig været på så lange ture, som efter jeg købte den, og den flyver nærmest op af alle de trælse bakker her i byen. Jeg kan komme rundt så let som en leg.

Anyway, jeg er stolt! :D


Og de kollegaer køre sikkert rundt til alt i bil... :rulle: 74 km er sejt!!


Ja det gør. Eller, den ene kører på scooter. :P
0
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf Pityt » 21. apr 2018, 07:58

Jeg har fået trænet godt 3 gange i denne uge. Og jeg er så småt ved at genoptage min rutine fra sidste forår/sommer med at gå til og fra arbejde hver dag (der er cirka 3,3 kn hver vej, så ikke noget vildt, men hårdt nok med en tung rygsæk) :)
I løbet af ugen har vi haft flere dage på jobbet med kage/chokolade/tebirkes. Jeg har været hellig (mine kollegaers ord for “sund” :rulle: ) og kun spist 2 macarons :rock:
3
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36688

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf Daine » 21. apr 2018, 10:35

Alkaia skrev:Jeg tror at jeg skal på cola-afvænning. :genert:

Jeg vil prøve at skære ned til maksimalt en dåse om dagen (eller det der svarer til en dåse).

Jeg føler med dig! De gange jeg har været på colaafvænning har jeg virkelig haft en hovedpine af den anden verden i 3-4 dage. Men det er det værd bagefter, så jeg hepper på dig og håber at nedtrapning måske ikke giver dig de helt stor gener :pompom:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6480
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14341

Re: April 2018 - Fællestråd

Indlægaf Mangoness » 21. apr 2018, 10:59

Nå, men i løbet af den her måned har jeg så spist junk food 2 gange. I februar var det 10 gange og i marts 9 gange. Så Det er da en forbedring :genert:
6
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Sund og/eller slank"