10 uger med en personlig træner

Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: 10 uger med en personlig træner

Indlægaf Phlox9 » 22. jun 2018, 19:52

Rigtig god PT-træning med Joey i aften - opvarmning på crosstraineren og derefter fokus på ben og glute-område, så squats og lunges med vægt, leg press og forskellige andre squat-øvelser, det kan nok mærkes i morgen :wacko: Han er stadig bare sjov og motiverende - er helt trist over, at det var PT nr. 5 allerede!

Mht. kosten har den været mærket af, at jeg fik fjernet en visdomstand i undermunden i onsdags og mest har spist yoghurt, blødt brød og melon siden - men jeg regner med, at jeg kan spise normalt og efter planen igen snart. I morgen satser jeg på en runde 360 og derefter en tur på crosstraineren, men jeg er lidt presset for tid, så ved ikke, hvor meget, jeg kan nå. Ellers kunne det blive til en løbetur med min mand i morgen aften, han kommer nemlig hjem i morgen :lun:
1
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: 10 uger med en personlig træner

Indlægaf Phlox9 » 23. jun 2018, 06:51

I går var vi halvvejs gennem træningsforløbet, og Joey spurgte mig om, hvordan jeg synes, at det går, om jeg savner noget, har forslag til ændringer etc. - det har jeg nu ikke, jeg er rigtig glad og tilfreds :)

I forbindelse med den snak, skrev han det her til mig:

3CB945B2-3646-40DC-8C8F-A84B5F63B874.jpeg


5BBB8FDE-B264-463B-A8BF-7C8D33970E14.jpeg


Det blev jeg selvfølgelig rigtig glad for at høre, og virkelig motiveret til at fortsætte :) :blush2:

Og det har jeg vist ikke nævnt herinde, men jeg har MS - et forholdsvist mildt og fredeligt forløb, og jeg er velmedicineret, så det fylder ikke meget i min hverdag nu. Mht. min træning har jeg nogle udfordringer med balancen, men det går allerede meget bedre, synes jeg - skønt, at jeg også kan mærke en forandring dér gennem træningen. Joey er virkelig god til at tage højde for det og sammensætte mit program, så der tages hensyn til og arbejdes med det :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: 10 uger med en personlig træner

Indlægaf Phlox9 » 23. jun 2018, 12:04

Rigtig god 360-træning i morges - jeg nåede ikke på crosstraineren, fordi jeg havde en aftale kl. 12.15, men min mand og jeg løber en tur sammen i aften :) I morgen formiddag står den på Grit Cardio og enten Grit Strength bagefter eller 360 + crosstrainer, det bestemmer jeg mig for i morgen, tror jeg. God lørdag til jer, der læser med :pompom:
0
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: 10 uger med en personlig træner

Indlægaf Phlox9 » 24. jun 2018, 17:42

I formiddags var jeg til en halv times Grit Cardio og bagefter en halv times 360, og derefter gik jeg hjem, så droppede crosstraineren. Ville hjem og tilbringe dagen med min mand, før han tog retur til Bruxelles efter en (alt for kort) tur hjemme. Jeg fulgte ham til stationen for en times tid siden - føler mig lidt trist, men han kommer hjem igen næste weekend, og jeg har en travl uge foran mig, heldigvis :)
1
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: 10 uger med en personlig træner

Indlægaf Phlox9 » 25. jun 2018, 19:50

Virkelig god træning med Joey i aften - jeg ved godt, jeg lyder som en ridset plade, men jeg er helt vild med den følelse, det giver mig at træne på den her måde, jeg er SÅ glad for, at jeg tilmeldte mig.

Jeg kan mærke, at jeg bliver stærkere, og i dag, da jeg lavede squats med vægtstang foran et stort spejl, lagde jeg mærke til de her ret seje muskler på ydersiden af mine lår :D Kan næsten ikke bære, at vi kun har 4 gange tilbage :nerve:
4
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: 10 uger med en personlig træner

Indlægaf Phlox9 » 26. jun 2018, 11:09

pige1987 skrev:Du er godt nok sej med al den træning. :-)


Tak :kys: Føler mig lidt sej - men mest af alt føler jeg mig bedre tilpas i min egen hud for tiden, end jeg har gjort virkelig længe :love2:
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: 10 uger med en personlig træner

Indlægaf Ally » 26. jun 2018, 11:27

Phlox9 skrev:Kan næsten ikke bære, at vi kun har 4 gange tilbage :nerve:

Jeg kan så udmærket nikke genkendende til tanken; havde den selv, da jeg havde trænet med min PT'er i næsten ½ år. Jeg sagde også til ham, at jeg ikke var klar til at give slip på ham - og heldigvis kunne jeg forlænge forløbet, hvilket jeg ikke har fortrudt. At træne med PT'er er ganske enkelt noget af det bedste, jeg har gjort for mig selv. Sådan generelt, men naturligvis også i forbindelse med min træning.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: 10 uger med en personlig træner

Indlægaf Phlox9 » 26. jun 2018, 11:31

Ally skrev:
Phlox9 skrev:Kan næsten ikke bære, at vi kun har 4 gange tilbage :nerve:

Jeg kan så udmærket nikke genkendende til tanken; havde den selv, da jeg havde trænet med min PT'er i næsten ½ år. Jeg sagde også til ham, at jeg ikke var klar til at give slip på ham - og heldigvis kunne jeg forlænge forløbet, hvilket jeg ikke har fortrudt. At træne med PT'er er ganske enkelt noget af det bedste, jeg har gjort for mig selv. Sådan generelt, men naturligvis også i forbindelse med min træning.


Jeg har den samme tanke - at måske skulle jeg ofre de penge og fortsætte forløbet, når jeg ser på, hvor meget det giver mig. Jeg ved godt, at jeg bare kunne gå i centeret og træne selv, men det ville bare slet slet ikke være det samme - jeg er vild med den sparring og den motivation og alt det sjove, der ligger i at træne med ham på sidelinjen.
1
Modesty Blame
Indlæg: 4316
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 518
Likede indlæg: 9401

Re: 10 uger med en personlig træner

Indlægaf Modesty Blame » 26. jun 2018, 18:29

Phlox9 skrev:
Ally skrev:
Phlox9 skrev:Kan næsten ikke bære, at vi kun har 4 gange tilbage :nerve:

Jeg kan så udmærket nikke genkendende til tanken; havde den selv, da jeg havde trænet med min PT'er i næsten ½ år. Jeg sagde også til ham, at jeg ikke var klar til at give slip på ham - og heldigvis kunne jeg forlænge forløbet, hvilket jeg ikke har fortrudt. At træne med PT'er er ganske enkelt noget af det bedste, jeg har gjort for mig selv. Sådan generelt, men naturligvis også i forbindelse med min træning.


Jeg har den samme tanke - at måske skulle jeg ofre de penge og fortsætte forløbet, når jeg ser på, hvor meget det giver mig. Jeg ved godt, at jeg bare kunne gå i centeret og træne selv, men det ville bare slet slet ikke være det samme - jeg er vild med den sparring og den motivation og alt det sjove, der ligger i at træne med ham på sidelinjen.

Det er ret sejt. Min egen følelse er, at jeg hader det. Jeg hader simpelthen træning. Jeg har sådan en romantisk ide om, at hvis jeg bare lige tog mig sammen, ville jeg gå lange ture hver aften. Men det gør jeg jo ikke, så jeg er nødt til at køre det der træningsforløb, jeg er på, for jeg er doven, og jeg gider ikke.

Det kunne være meget cool at have det som dig - egentlig, jeg har bare svært ved at forestille mig, at jeg pludselig får sådan en opvågning, hvor jeg pludselig elsker at træne :)
1
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: 10 uger med en personlig træner

Indlægaf Phlox9 » 27. jun 2018, 10:49

-
Senest rettet af Phlox9 1. jul 2018, 12:23, rettet i alt 3 gange.
0
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: 10 uger med en personlig træner

Indlægaf Phlox9 » 27. jun 2018, 10:53

Modesty Blame skrev: Det kunne være meget cool at have det som dig - egentlig, jeg har bare svært ved at forestille mig, at jeg pludselig får sådan en opvågning, hvor jeg pludselig elsker at træne :)


For nogle år siden ville jeg bestemt ikke have troet, at jeg ville blive sådan en, der gik i træningscenteret flere gange om ugen og ligefrem elskede det, men jeg er i dén grad blevet bidt af det.

Jeg ved ikke helt, hvad formlen er - det kom nok bare snigende, efterhånden som jeg fik en bedre kondition og kunne mærke, at der skete en god udvikling. Så blev det sjovere og sjovere, og jeg kunne mærke, at det gør mig godt - og så er jeg heldig med et virkelig godt træningscenter både med sjov holdtræning og fitnessrum og skønne, motiverende trænere, ikke mindst min personlige træner, som jeg snakker rigtig meget om i den her tråd ;)

Er der en anden form for motion, som du ville nyde mere? En slags holdsport, svømning, dans, zumba, andet? Noget, du ville se frem til og synes er sjovt?
1
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: 10 uger med en personlig træner

Indlægaf Phlox9 » 27. jun 2018, 13:26

I går tog jeg en omgang 360 og derefter 30 min. på crosstraineren. Regner med at gøre det samme i aften :)
0
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: 10 uger med en personlig træner

Indlægaf Phlox9 » 28. jun 2018, 06:57

Rigtig god omgang 360 i aftes, mange af mine yndlingsøvelser var med i runden :) Hårdt, men godt - og så 30 min. på crosstraineren bagefter. I aften har jeg 2x Grit, Cardio og Strength - jeg måtte aflyse sidste uge pga. efterveer efter visdomstandshalløjet, så jeg glæder mig til at deltage igen :)
1
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: 10 uger med en personlig træner

Indlægaf Phlox9 » 1. jul 2018, 11:43

Torsdag aften tog jeg de to Grithold - det var sjovt at mærke, at min 'normale' vægt på vægtstangen nu er blevet for let til mig, så det skulle mere på :)

Fredag svømmede jeg en time, og i går og i dag tog jeg en runde 360 og en halv times crosstrainer bagefter. Egentlig havde jeg planlagt et Grit Cardio-hold i dag, men jeg havde bare mere lyst til 360 pga. variationen - jeg er lidt træt af den nuværende release i Grit Cardio og ser frem til, der kommer en ny inden for lang tid (hver 3. måned skifter den serie af øvelser, man laver).

I morgen er det træning med Joey igen - glæder mig til at se, hvad han har sat sammen til mig :)

Glade mig i elevatoren efter træning i går formiddags :P:

Screen Shot 2018-07-01 at 13.48.44.png


Og et eksempel på 360-træning - det er altid en ny sammensætning af øvelser for både arme, ben, mave, skuldre osv.:

Screen Shot 2018-07-01 at 13.57.45.png

God søndag til jer, der læser med! :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Modesty Blame
Indlæg: 4316
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 518
Likede indlæg: 9401

Re: 10 uger med en personlig træner

Indlægaf Modesty Blame » 1. jul 2018, 12:16

Du ser godt ud. Og jeg må give dig, at efter min torsdagstræning begyndte jeg at forstå, hvorfor nogle mennesker synes, at det er så fedt at træne.
2

Tilbage til "Sund og/eller slank"