Juli 2018 - Fællestråd

Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5062
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 497
Likede indlæg: 9797

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Tilly » 9. jul 2018, 17:02

Jeg startede ugen med at slå min rekord på romaskinen igen, 13 sekunder hurtigere end sidste uge :D

At jeg så har været på McDonald’s her til aften skal vi ikke snakke for meget om :P
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 9. jul 2018, 17:03

Tilly skrev:Jeg startede ugen med at slå min rekord på romaskinen igen, 13 sekunder hurtigere end sidste uge :D

At jeg så har været på McDonald’s her til aften skal vi ikke snakke for meget om :P
Træning eller ej, der skal være plads til McD :D Og :klap: for PR på romaskinen.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5062
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 497
Likede indlæg: 9797

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Tilly » 9. jul 2018, 17:08

Ally skrev:
Tilly skrev:Jeg startede ugen med at slå min rekord på romaskinen igen, 13 sekunder hurtigere end sidste uge :D

At jeg så har været på McDonald’s her til aften skal vi ikke snakke for meget om :P
Træning eller ej, der skal være plads til McD :D Og :klap: for PR på romaskinen.

Hehe, ja det synes jeg jo egentlig også selv at der skal :) Tror jeg har haft McD craving i 2 måneder, og i dag kunne jeg så ikke lade være. Og tak :)
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 9. jul 2018, 17:36

Nyt træningsgear motiverer mig. Meget. I sidste uge købte jeg sportsbh og træningstights - og i dag købte jeg, efter at have læst diverse anmeldelser og talt med flere ekspedienter i sportsbutikker, et fitnessur (eller aktivitetstracker - kært barn har mange navne...) samt et par trådløse høretelefoner. Jeg glæder mig som et barn til det ankommer med posten :-D
4
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5062
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 497
Likede indlæg: 9797

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Tilly » 9. jul 2018, 18:02

^Jeg tror den vigtigste del af mit træningsudstyr er mine trådløse høretelefoner. Bliver så sur når af de af til løber tør for strøm under træningen, fordi jeg har glemt at oplade dem, og en enkelt gang tror jeg faktisk jeg afbrød træningen før tid pga det :lol: Hører hovedsageligt diverse podcasts, og kun musik hvis jeg mangler energi.

Træningstøj går jeg ikke så meget op, køber det hovedsageligt i H&M og Lidl. Og så har jeg fået en masse brugt af en veninde. Men jeg skal snart have nye træningsbukser, da mit foretrukne par er ved at være godt slidte. Sport24 har en outlet i Herning, så der må jeg forbi på et tidspunkt :)
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 9. jul 2018, 18:10

Tilly skrev:^Jeg tror den vigtigste del af mit træningsudstyr er mine trådløse høretelefoner. Bliver så sur når af de af til løber tør for strøm under træningen, fordi jeg har glemt at oplade dem, og en enkelt gang tror jeg faktisk jeg afbrød træningen før tid pga det :lol: Hører hovedsageligt diverse podcasts, og kun musik hvis jeg mangler energi.

Træningstøj går jeg ikke så meget op, køber det hovedsageligt i H&M og Lidl. Og så har jeg fået en masse brugt af en veninde. Men jeg skal snart have nye træningsbukser, da mit foretrukne par er ved at være godt slidte. Sport24 har en outlet i Herning, så der må jeg forbi på et tidspunkt :)

Som regel hører jeg bare musikken, der spilles i FW, men i forbindelse med cardio af længere varighed, ser jeg gerne serier på mobilen eller hører Spotify, men det har altid været med de høretelefoner, der fulgte med mobilen, men nu har jeg altså købt et par trådløse fra Miiego - og de, samt fitnessuret, er allerede afsendt :-D
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Pityt » 9. jul 2018, 22:02

Det er lidt sjovt det der med musik eller ej under træning.

Jeg kan jo godt se, at de fleste i mit center hører musik (eller...de har headsets på, så de kan vel lytte til lydbøger eller hvad ved jeg :lol: ), men i forbindelse med styrketræning falder det mig slet ikke ind at høre musik :gruble: Jeg tror det ville forstyrre mig.

Hvis jeg derimod skulle dyrke cardio (og det skal jeg altså snart :blush: ) ville jeg synes det var kedeligt uden musik.

Min træning går okay. Jeg har lidt problemer med min grebsstyrke når jeg laver dødløft på trods af, at jeg ikke løfter specielt tungt, men en sød, ung pige i centeret gav mig det råd at bruge mixed grip og det har faktisk hjulpet :gogo:

På onsdag har jeg en kort (og gratis :-D ) session med min PT. Det skal nok blive godt.
3
What's done in the dark will be brought to the light
ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27007

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf ajnaM » 11. jul 2018, 11:30

Jeg hopper lige med her.

Har i lidt over en måned nu slet ikke spist noget sukker. Intet slik, is eller kage eller noget som helst. Ved ikke, hvor længe jeg skal køre den helt afholdende stil - men indtil videre er det helt sikkert juli med, og sandsynligvis også august. Så må vi se, om jeg føler mig tryg nok til at kunne lempe lidt på det.

Samtidig er jeg kommet rigtig godt i gang med løbetræning 3 gange om ugen - men har nu forstuvet anklen, efter jeg vrikkede om forleden. Så irriterende... skal til fys fredag og håber at få et godt genoptræningsprogram! Overvejer lidt at begynde at styrketræne i fitnesscenter, hvis jeg ikke kan løbe - selvom jeg grundlæggende hader at træne i center. Er også glad for hård yoga, men det kan jeg ikke rigtig med anklen.

Jeg har ingen vægt og aner ikke, hvad jeg vejer - sidst jeg vejede mig var hos svigerfar for nogle måneder siden, hvor jeg vejede 88 kilo. :shock: Jeg har ikke tænkt mig at købe en vægt, men næste gang jeg kommer forbi svigerfars badeværelse, må jeg lige huske at veje mig, så jeg kan følge lidt med. :D

Og så kan jeg i øvrigt sagtens se på mit tøj, at jeg er blevet mindre! :banan: Det er ret fedt. Jeg var lige ved at vokse ud af str. 42, hvilket altid har været en grænse for mig. Jeg vil gerne kunne gå ind i 'normale' butikker og købe tøj.
6
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 11. jul 2018, 11:38

Mine nye M1 Miiego-høretelefoner er blevet indviet i dag :D Først på crosstraineren i FW og i eftermiddag, da jeg skulle hente pakker på posthuset og en bog på biblioteket. Jeg er ikke i tvivl om, at jeg bliver super glad for dem - og fitnessuret, jeg også købte forleden :-D
4
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Pityt » 11. jul 2018, 12:40

PT’eren aflyste vores træning i dag (vi gør det på mandag i stedet :D ), så jeg trænede selv og det var varmt :gisp:

Jeg var på vægten i morges og lå faktisk højere end jeg har gjort det sidste stykke tid. Proteinbarer FTW :lol:
3
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5062
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 497
Likede indlæg: 9797

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Tilly » 11. jul 2018, 17:17

Fuck hvor var det varmt at træne i formiddags! Men godt at jeg fik gjort det, for jeg havde en frokostaftale med en veninde der endte med at vare 6 timer, så er næsten først lige kommet hjem. Så nu orker jeg ikke at skulle flere ting i dag...
4
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 11. jul 2018, 18:59

Ugens anden træning done. Det var varmt, men lækkert.

Må lige være selvoptaget og flashe en lille selfie...I ved, billeder eller det er ikke sket :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
:lun: Be brave
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 12. jul 2018, 11:35

Ugens fjerde træning var i selskab med PT'eren. Masser af squats; stadig med 65 kg. som max, men flere reps end de sidste par gange, jeg har squattet med ham :gogo: Derudover introducerede han mig for box squats og så afsluttede jeg med flere runder med Prowleren. Sandelig om det ikke også blev til 25 min. cykling; det føltes "nemt", da jeg så "Suits" på Netflix :lol:
5
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Pityt » 13. jul 2018, 13:48

Blev vækket af slemme menssmerter i morges, men åd et par iprener og fik faktisk trænet ret godt, selv om jeg følte mig slatten og var generet af varmen i centret.

Nu er det bare weekend og kærestetid :love2:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Juli 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 15. jul 2018, 18:41

Jeg holder ferie med pigerne og i dag tog vi på tur til Vendsyssel. Først Palmestranden i Frederikshavn, efterfulgt af en tur til Skagen og Grenen og dagen afsluttede vi på stranden i Tversted. Jeg elsker seriøst den landsdel og overvejer allerede at feriere deroppe til næste sommer.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Sund og/eller slank"