Jeg trænger helt gevaldigt til at tabe mig!

Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Jeg trænger helt gevaldigt til at tabe mig!

Indlægaf Pyjamas » 12. aug 2018, 08:00

:) Vægten sagde 79,4, altså har jeg tabt 300 g. Jeg er ikke ved at falde bagover af henrykkelse :gruble: Om ikke andet har jeg rent faktisk tabt mig, og jeg tror på, jeg godt kan komme under 79 næste uge!

Succeser:
Ingen usunde aftenssnacks
I fredags blandede jeg slik fra 8 kr, hvor jeg plejer at blande for 40 :tie: Min søn fik for 10 kr :lol:
Jeg har spist en markant større mængde grøntsager ens før og end forventet.
Jeg gik glad forbi mine yndlingschips, der var på tilbud.

Jeg går en uge i møde, der nok bliver svær for rygraden. I morgen skal jeg på Street Food og lykkes med IKKE at købe pomfritter, der er friteret i andefedt.
Torsdag skal jeg spise ude.
Fredag/lørdag har jeg en sushi-aftale.
Søndag skal jeg i biografen.
Min søn er ikke hjemme fra torsdag.

Jeg lægger mit fokus på maden i dagligdagen og skæver ikke til kalorierne, når jeg spiser ude. I biografen vil jeg snige nogle gajoler med og droppe popcornene eller kun købe en børnemenu. Sushi spiser jeg, til jeg revner.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Jeg trænger helt gevaldigt til at tabe mig!

Indlægaf Viskelæder » 12. aug 2018, 09:32

Vægten går nedad, og du har fået nogle bedre vaner, lyder det til :) Sådan!
1
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Jeg trænger helt gevaldigt til at tabe mig!

Indlægaf Pyjamas » 12. aug 2018, 19:02

Viskelæder skrev:Vægten går nedad, og du har fået nogle bedre vaner, lyder det til :) Sådan!


Hvor er du sød. Tak :kys:
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Jeg trænger helt gevaldigt til at tabe mig!

Indlægaf MyGirl » 15. aug 2018, 08:54

Jeg hepper også med. (Er selv lige startet mandag.)

Går det godt?
1
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11456
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18450

Re: Jeg trænger helt gevaldigt til at tabe mig!

Indlægaf PaleSeptember » 15. aug 2018, 14:21

Jeg hepper også fra sidelinjen! Synes du er sej til at omlægge din kost, og der er jo allerede resultater.
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Jeg trænger helt gevaldigt til at tabe mig!

Indlægaf Pyjamas » 15. aug 2018, 19:15

Hvor er I søde, tak for jeres beskeder :kys:

Jeg er ikke helt tilfreds, og jeg skal virkelig stramme mig an resten af ugen for at have en chance for at være under de 79 kg, tror jeg.
Jeg skal ud og spise i morgen, så mit mål er, at jeg spiser ernæringsmæssigt korrekt hele dagen i morgen, så jeg kan vælge fra menukortet uden at skæve til kalorierne. Og drikke vin :love2:
Sushi på lørdag, hvor der også ryger et glas vin ned.
Biograf på søndag. Jeg overvejer at udfordre mig selv til kun at få gajoler :gruble:

Aftensnackeriet har jeg godt styr på! Jeg læsete en bruger herinde, der skrev, at når hun føler sig lidt sulten, så spørger hun sig selv, om en skål havregryn kan dække behovet. Hvis ikke, er det bare hyggesult. Den tanke virker også her, så trods is og chips i fryseren/skabet, har jeg spist gajoler og vandmelon i stedet. I dag intet. Det er jeg stolt af :klap:
7
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Jeg trænger helt gevaldigt til at tabe mig!

Indlægaf Phlox9 » 15. aug 2018, 19:39

Jeg hepper med! :)
1
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Jeg trænger helt gevaldigt til at tabe mig!

Indlægaf Pyjamas » 17. aug 2018, 17:05

2 dage i træk er jeg blevet spurgt, om jeg vil have en romkugle, og 2 gange har jeg takket nej. Jeg er ved at revne af stolthed :-D
Jeg har bevidst ikke handlet i bilka i dag, for jeg ved, jeg vil blive fristet af villig bland selv-slik.
Jeg har spist en ret skøn aftensmad; ristet blomkål og squash, stegt portobello med persille og hvidløg, lidt chorizo (max 50 g) og bulgur med bagte tomater. Til aftensnack spiser jeg vandmelon og æbler.

Det er første gang i 4 uger, at min søn ikke er hjemme, og da jeg har aftaler alle dagene, har jeg bevidst holdt i aften fri. Før aftensmaden sov jeg lur :lun:

Mit stofskifte er stadig lidt for lavt, så jeg stiger i medicin. Jeg håber, det også gør noget positivt for vægten :-D
6
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Jeg trænger helt gevaldigt til at tabe mig!

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. aug 2018, 17:09

Pyjamas skrev:2 dage i træk er jeg blevet spurgt, om jeg vil have en romkugle, og 2 gange har jeg takket nej. Jeg er ved at revne af stolthed :-D
Jeg har bevidst ikke handlet i bilka i dag, for jeg ved, jeg vil blive fristet af villig bland selv-slik.
Jeg har spist en ret skøn aftensmad; ristet blomkål og squash, stegt portobello med persille og hvidløg, lidt chorizo (max 50 g) og bulgur med bagte tomater. Til aftensnack spiser jeg vandmelon og æbler.

Det er første gang i 4 uger, at min søn ikke er hjemme, og da jeg har aftaler alle dagene, har jeg bevidst holdt i aften fri. Før aftensmaden sov jeg lur :lun:

Mit stofskifte er stadig lidt for lavt, så jeg stiger i medicin. Jeg håber, det også gør noget positivt for vægten :-D


Det er også svært, når slikket ikke bare er billigt, men også villigt og nærmest selv springer op i posen.
9
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Jeg trænger helt gevaldigt til at tabe mig!

Indlægaf Pyjamas » 17. aug 2018, 17:37

DetSorteCirkus skrev:
Pyjamas skrev:2 dage i træk er jeg blevet spurgt, om jeg vil have en romkugle, og 2 gange har jeg takket nej. Jeg er ved at revne af stolthed :-D
Jeg har bevidst ikke handlet i bilka i dag, for jeg ved, jeg vil blive fristet af villig bland selv-slik.
Jeg har spist en ret skøn aftensmad; ristet blomkål og squash, stegt portobello med persille og hvidløg, lidt chorizo (max 50 g) og bulgur med bagte tomater. Til aftensnack spiser jeg vandmelon og æbler.

Det er første gang i 4 uger, at min søn ikke er hjemme, og da jeg har aftaler alle dagene, har jeg bevidst holdt i aften fri. Før aftensmaden sov jeg lur :lun:

Mit stofskifte er stadig lidt for lavt, så jeg stiger i medicin. Jeg håber, det også gør noget positivt for vægten :-D


Det er også svært, når slikket ikke bare er billigt, men også villigt og nærmest selv springer op i posen.


Det er alle de tilsætningsstoffer, det gør det helt levende.
4
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Jeg trænger helt gevaldigt til at tabe mig!

Indlægaf Pyjamas » 19. aug 2018, 10:00

Jeg er sur og tvær, for jeg har ikke tabt et eneste gram. Jeg troede virkelig på, at denne uge var bedre end i sidste uge, og så står vægten stille :sarkasme:
Min søde veninde fortæller, at det kan være den vin, jeg hældte i mig i går, så hun anbefaler mig at veje mig i morgen. Jeg prøver, men jeg er ikke voldsomt optimist. Jeg skal samtidig have menstruation inde for de næste par dag.

Jeg har besluttet, at den kun står på gajoler og cola zero i aften i biografen, og jeg står fast på at spise mere sundt i næste uge. Undtagen lørdag, hvor jeg holder børnefødselsdag med et orgie af desserter :-D
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Jeg trænger helt gevaldigt til at tabe mig!

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. aug 2018, 10:34

Pyjamas skrev:Jeg er sur og tvær, for jeg har ikke tabt et eneste gram. Jeg troede virkelig på, at denne uge var bedre end i sidste uge, og så står vægten stille :sarkasme:
Min søde veninde fortæller, at det kan være den vin, jeg hældte i mig i går, så hun anbefaler mig at veje mig i morgen. Jeg prøver, men jeg er ikke voldsomt optimist. Jeg skal samtidig have menstruation inde for de næste par dag.

Jeg har besluttet, at den kun står på gajoler og cola zero i aften i biografen, og jeg står fast på at spise mere sundt i næste uge. Undtagen lørdag, hvor jeg holder børnefødselsdag med et orgie af desserter :-D


Jeg tager 1-2 kg. på forud for min menstruation og ofte også i forbindelse med ægløsning, så det kan sagtens være forklaringen.
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Jeg trænger helt gevaldigt til at tabe mig!

Indlægaf kidkomb » 19. aug 2018, 10:48

Jeg tager ca 1½ kg på i dagene op til mens.
Og jeg oplever faktisk at vin (og cola) giver noget væskeophobning dagen efter, så det kan også tippe den forkerte vej.
Vej dig dagen efter mens, så bliver du sikkert glad :D
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Jeg trænger helt gevaldigt til at tabe mig!

Indlægaf Pyjamas » 19. aug 2018, 11:10

Tak for jeres indlæg, hvor er I bare søde :kys: De hjælper og varmer!
0
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Jeg trænger helt gevaldigt til at tabe mig!

Indlægaf Pyjamas » 20. aug 2018, 09:46

Jeg har tabt 300 g på 2 uger, ooog 500 g på én nat :-D I skrivende stund fejrer jeg det med kylling og kikærter på arbejdet :D
7

Tilbage til "Sund og/eller slank"