August 2018 - Fællestråd

Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: August 2018 - Fællestråd

Indlægaf Pityt » 19. aug 2018, 17:56

ajnaM skrev:
ajnaM skrev:Jeg skal til børnefødselsdag hos en af de bedste kokke, jeg kender, i dag. :D Jeg tror, jeg vælger, at det vil være det værd at spise et stykke lagkage. :ivrig:

I går erstattede jeg løbeturen med endnu en omgang gulvlægning. Det er seriøst god træning at squatte tusind gange med tunge gulvbrædder. Og så var det fra 9-17, og vi flyttede også lige et par læs og kørte to tunge læs på lossepladsen. Er helt smadret i mave, lår og baller i dag - og i arme og vingemuskler. Sådan noget byggearbejde er bedre end fitnesscenteret. :lol:


Jeg spiste et stykke lagkage. Men kun ét stykke, og intet vin, intet sodavand, intet slik. Og truth be told, så var lagkagen ikke engang noget, jeg virkelig cravede - havde ikke behov for et stykke mere, og jeg spiste ikke de store marengs, der var på toppen, fordi... jah, det var der ligesom ingen grund til. :D


Til gengæld satte jeg mig efterfølgende på en gynge i et træ, hvorved grenen knækkede under min vægt. :genert: Så nu er jeg kendt som grenflækkeren i hele min familie. Folk synes det var vældig morsomt. Jeg må indrømme, at jeg mest tænker, det er på sin plads med den slankekur. :afro:

Nu ER de fleste gynger jo beregnede til børn og dermed lavere vægt, så det i sig selv, ville jeg ikke se som et tegn ;)
Sejt gået med spisningen :gogo: Det er ikke let når det står lige foran en og kalder :blush:
0
What's done in the dark will be brought to the light
ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27006

Re: August 2018 - Fællestråd

Indlægaf ajnaM » 20. aug 2018, 08:06

Pityt skrev:
ajnaM skrev:
ajnaM skrev:Jeg skal til børnefødselsdag hos en af de bedste kokke, jeg kender, i dag. :D Jeg tror, jeg vælger, at det vil være det værd at spise et stykke lagkage. :ivrig:

I går erstattede jeg løbeturen med endnu en omgang gulvlægning. Det er seriøst god træning at squatte tusind gange med tunge gulvbrædder. Og så var det fra 9-17, og vi flyttede også lige et par læs og kørte to tunge læs på lossepladsen. Er helt smadret i mave, lår og baller i dag - og i arme og vingemuskler. Sådan noget byggearbejde er bedre end fitnesscenteret. :lol:


Jeg spiste et stykke lagkage. Men kun ét stykke, og intet vin, intet sodavand, intet slik. Og truth be told, så var lagkagen ikke engang noget, jeg virkelig cravede - havde ikke behov for et stykke mere, og jeg spiste ikke de store marengs, der var på toppen, fordi... jah, det var der ligesom ingen grund til. :D


Til gengæld satte jeg mig efterfølgende på en gynge i et træ, hvorved grenen knækkede under min vægt. :genert: Så nu er jeg kendt som grenflækkeren i hele min familie. Folk synes det var vældig morsomt. Jeg må indrømme, at jeg mest tænker, det er på sin plads med den slankekur. :afro:

Nu ER de fleste gynger jo beregnede til børn og dermed lavere vægt, så det i sig selv, ville jeg ikke se som et tegn ;)
Sejt gået med spisningen :gogo: Det er ikke let når det står lige foran en og kalder :blush:


Det var ikke gyngen, men grenen, der knækkede. :genert: Det tror jeg er så meget et tegn, som det kan blive, haha.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: August 2018 - Fællestråd

Indlægaf Pityt » 20. aug 2018, 09:48

ajnaM skrev:
Pityt skrev:
ajnaM skrev:
ajnaM skrev:Jeg skal til børnefødselsdag hos en af de bedste kokke, jeg kender, i dag. :D Jeg tror, jeg vælger, at det vil være det værd at spise et stykke lagkage. :ivrig:

I går erstattede jeg løbeturen med endnu en omgang gulvlægning. Det er seriøst god træning at squatte tusind gange med tunge gulvbrædder. Og så var det fra 9-17, og vi flyttede også lige et par læs og kørte to tunge læs på lossepladsen. Er helt smadret i mave, lår og baller i dag - og i arme og vingemuskler. Sådan noget byggearbejde er bedre end fitnesscenteret. :lol:


Jeg spiste et stykke lagkage. Men kun ét stykke, og intet vin, intet sodavand, intet slik. Og truth be told, så var lagkagen ikke engang noget, jeg virkelig cravede - havde ikke behov for et stykke mere, og jeg spiste ikke de store marengs, der var på toppen, fordi... jah, det var der ligesom ingen grund til. :D


Til gengæld satte jeg mig efterfølgende på en gynge i et træ, hvorved grenen knækkede under min vægt. :genert: Så nu er jeg kendt som grenflækkeren i hele min familie. Folk synes det var vældig morsomt. Jeg må indrømme, at jeg mest tænker, det er på sin plads med den slankekur. :afro:

Nu ER de fleste gynger jo beregnede til børn og dermed lavere vægt, så det i sig selv, ville jeg ikke se som et tegn ;)
Sejt gået med spisningen :gogo: Det er ikke let når det står lige foran en og kalder :blush:


Det var ikke gyngen, men grenen, der knækkede. :genert: Det tror jeg er så meget et tegn, som det kan blive, haha.

Alligevel. Det har været en syg gren :kram:
:-D
3
What's done in the dark will be brought to the light
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: August 2018 - Fællestråd

Indlægaf Pityt » 20. aug 2018, 09:52

Mandagstræning overstået. Det blev lidt sjusket med maveøvelserne, så jeg har tænkt mig at lave lidt mere herhjemme i aften.

Jeg var lige begyndt, da jeg blev afbrudt af et opkald fra min fagforening. Min tidligere arbejdsplads har ENDELIG fritstillet mig :banan: Det har de edderbrodereme været længe om og det er en kæmpe lettelse at de har gjort det. Nu kan jeg komme videre :klap:
7
What's done in the dark will be brought to the light
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: August 2018 - Fællestråd

Indlægaf Nuttede-Nuser » 20. aug 2018, 11:36

Siden den 3 august har jeg tabt 2,9kg. :banan: :banan2: Jeg tror virkelig at den største udslagsgiver er at jeg virkelig kontrollere mit indtag af cola og energidrik. Jeg kan ikke tåle nogen former for sødemidler, så jeg drikker altid den højoktan. Og der kom virkelig meget indenbords de fleste uger. Siden den 3. har skåret ned til kun at drikke cola en eller to gange i ugen. Så det er bare endnu en sejr :banan: :banan2:
10
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5062
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 497
Likede indlæg: 9797

Re: August 2018 - Fællestråd

Indlægaf Tilly » 20. aug 2018, 12:05

Jeg er begyndt at tælle kalorier igen fra og med i dag. Så må jeg se om det kan hjælpe vægttabet yderligere på vej. Jeg tænker at jeg vil prøve mit bedste for at være grundig med det mindst en måneds tid. Og hvis jeg så bliver ved med at opleve ikke at tabe mig, så vil jeg altså insistere på at blive udredt yderligere for mit lave stofskifte. Men hvis jeg skal være helt ærligt, så er der nok en god chance for at jeg snacker for meget ubevidst.
Jeg lever jo efter 5:2 principperne, så mit mål er 5 dage med max 2000 kalorier og 2 dage med max 500 kalorier. Det giver mig et gennemsnit på knap 1600 kalorier pr dag i løbet af en uge, så jeg burde jo tabe mig med dette indtag.

Anyway, jeg fik trænet 3 gange i sidste uge, så det var jo godt :D

Jeg har endnu ikke trænet i dag. Jeg kan ikke helt beslutte mig for om jeg skal træne selv, eller om jeg skal smutte til spinning kl. 17 :gruble:
2
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1015

Re: August 2018 - Fællestråd

Indlægaf superboa » 20. aug 2018, 18:22

Har været til en times yoga flow, og er slet ikke i tvivl om, at jeg vil kunne mærke musklerne i både mave, mås og lår i morgen :8:
3
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: August 2018 - Fællestråd

Indlægaf Stitch » 21. aug 2018, 06:07

Jeg kom tidligt op igår og fik trænet bryst og biceps. Er mega øm i dag, men på den gode måde :lol2:
Idag kom jeg op og fik trænet ben. De ryster stadigvæk lidt :D.
3
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: August 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 21. aug 2018, 07:48

Det er slet ikke min uge - træningsmæssigt. Jeg er småsyg; feber, opkast, generelt utilpas og ondt i kroppen, så jeg tager et par dage hjemme. Jeg vil dog på arbejde senest torsdag, da jeg har PT-træning om aftenen og det er så længe siden, jeg sidst har trænet med PT'eren. Savner ham jo helt :lol:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: August 2018 - Fællestråd

Indlægaf Pityt » 21. aug 2018, 08:28

Ally skrev:Det er slet ikke min uge - træningsmæssigt. Jeg er småsyg; feber, opkast, generelt utilpas og ondt i kroppen, så jeg tager et par dage hjemme. Jeg vil dog på arbejde senest torsdag, da jeg har PT-træning om aftenen og det er så længe siden, jeg sidst har trænet med PT'eren. Savner ham jo helt :lol:

Så skal man også blive hjemme og blive rask,- træning ville ikke gavne på nogensomhelst måde lige nu. God bedring :kram: Jeg krydser fingre for, at du er frisk på torsdag.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: August 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 21. aug 2018, 08:31

Pityt skrev:Så skal man også blive hjemme og blive rask,- træning ville ikke gavne på nogensomhelst måde lige nu. God bedring :kram: Jeg krydser fingre for, at du er frisk på torsdag.

Tak :kys: Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg er klar til i morgen eller om det er bedst at tage en ekstra dag hjemme. Jeg burde nok gøre det sidste, for jeg har før raskmeldt mig for hurtigt og kort tid efter er jeg syg igen...
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: August 2018 - Fællestråd

Indlægaf MyGirl » 21. aug 2018, 08:39

God bedring Ally :kys: Man skal nemlig passe på sig selv, når man er syg!
1
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: August 2018 - Fællestråd

Indlægaf Stitch » 21. aug 2018, 09:49

Ally skrev:Det er slet ikke min uge - træningsmæssigt. Jeg er småsyg; feber, opkast, generelt utilpas og ondt i kroppen, så jeg tager et par dage hjemme. Jeg vil dog på arbejde senest torsdag, da jeg har PT-træning om aftenen og det er så længe siden, jeg sidst har trænet med PT'eren. Savner ham jo helt :lol:


God bedring. :ae:

(og nu kommer det du ikke har bedt om: husk at passe godt på dig selv og ikke starte med at træne for tidligt).
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: August 2018 - Fællestråd

Indlægaf Pityt » 21. aug 2018, 10:30

Ally skrev:
Pityt skrev:Så skal man også blive hjemme og blive rask,- træning ville ikke gavne på nogensomhelst måde lige nu. God bedring :kram: Jeg krydser fingre for, at du er frisk på torsdag.

Tak :kys: Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg er klar til i morgen eller om det er bedst at tage en ekstra dag hjemme. Jeg burde nok gøre det sidste, for jeg har før raskmeldt mig for hurtigt og kort tid efter er jeg syg igen...

Tag en dag mere for at være sikker. Jobbet render ingen vegne...og det gør PT og vægtstænger heller ikke :lol:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: August 2018 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 21. aug 2018, 10:45

Iiihh, altså... I er så søde og omsorgsfulde, d'damer :lun:
Ikke nok med, jeg er småsyg - jeg har også fået mens (en uges tid tidligere end forventet) og menssmerter from Hell :tie:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Sund og/eller slank"