Januar 2019 - Fællestråd

Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Januar 2019 - Fællestråd

Indlægaf Stitch » 23. jan 2019, 07:52

Og hej fra venteværelset! Jeg skal endelig opereres i knæet i dag. Det betyder så også at jeg ikke må træne det næste stykke tid. Så jeg må nok hellere sætte fokus på maden.
Tror jeg starter med at tælle kalorier. Altså om en uges tid. Denne uge kan godt gå op i hat og briller forudser jeg :ninja:
Senest rettet af Stitch 23. jan 2019, 17:36, rettet i alt 1 gang.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Januar 2019 - Fællestråd

Indlægaf Pityt » 23. jan 2019, 08:16

Stitch skrev:Og hej fra venteværelset! Jeg skal endelig opereres i knæet i dag. Det betyder så også at jeg ikke må træne det næste stykke tid. Så jeg må nok hellere sætte fokus på maden.
Tror jeg starter med at tælle kalorier. Altså om en uges tid. Denne uge kan godt gå op i hat og briller forudser jer :ninja:

God fornøjelse....eller hvad man nu siger :lol:
Jeg tror bare du skal "afskrive" denne uge. Der er ingen grund til IKKE at forkæle sig selv efter sådan en omgang :kys: Så kan du altid vende stærkt tilbage. når du er ovenpå igen :)
3
What's done in the dark will be brought to the light
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Januar 2019 - Fællestråd

Indlægaf Pityt » 23. jan 2019, 08:17

Jeg er stadig fuldstændig motionsløs :genert: Til gengæld kører det nogenlunde med kosten og jeg formår at spise ordentligt (-ish) og samtidig tabe lidt af julevægten :)
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Januar 2019 - Fællestråd

Indlægaf Stitch » 23. jan 2019, 09:02

Pityt skrev:God fornøjelse....eller hvad man nu siger :lol:
Jeg tror bare du skal "afskrive" denne uge. Der er ingen grund til IKKE at forkæle sig selv efter sådan en omgang :kys: Så kan du altid vende stærkt tilbage. når du er ovenpå igen :)


Tak :)

Jeg har handlet, som var jeg en teenager, der var alene hjemme :lol2: Jeg har chips, chokolade, fryseretter, kakao, cola og juice. Og juleskum.

Af fornuftig mad har jeg... ingenting tror jeg :D. Nåh jov. Bananer, yogurt, pålæg og muslibarer.
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Januar 2019 - Fællestråd

Indlægaf Stitch » 23. jan 2019, 09:03

... og fik hasteindkøbt en mikroovn igår. Det virkede pludselig som en virkelig god ide. Og der var en på tilbud i Føtex.
Jeg tror jeg bliver ret glad for den. Også på sigt. Har savnet at have en.
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Januar 2019 - Fællestråd

Indlægaf Pityt » 23. jan 2019, 09:04

Stitch skrev:
Pityt skrev:God fornøjelse....eller hvad man nu siger :lol:
Jeg tror bare du skal "afskrive" denne uge. Der er ingen grund til IKKE at forkæle sig selv efter sådan en omgang :kys: Så kan du altid vende stærkt tilbage. når du er ovenpå igen :)


Tak :)

Jeg har handlet, som var jeg en teenager, der var alene hjemme :lol2: Jeg har chips, chokolade, fryseretter, kakao, cola og juice. Og juleskum.

Af fornuftig mad har jeg... ingenting tror jeg :D. Nåh jov. Bananer, yogurt, pålæg og muslibarer.

:lol: Det lyder cirka som noget jeg ville gøre.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Januar 2019 - Fællestråd

Indlægaf Stitch » 23. jan 2019, 09:10

Pityt skrev: :lol: Det lyder cirka som noget jeg ville gøre.


Dejligt at høre det ikke kun er mig :lol2: . Tror dog mest jeg tænkte på kvalme og madlede og at det skulle være nemt.
Så må det være sådan for nu. Heldigvis bor jeg jo i et område med masser af takeaway, så mad er muligt. Blot min bankkonto der ikke bliver så glad ;) :genert:
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Januar 2019 - Fællestråd

Indlægaf Pityt » 23. jan 2019, 09:26

Stitch skrev:
Pityt skrev: :lol: Det lyder cirka som noget jeg ville gøre.


Dejligt at høre det ikke kun er mig :lol2: . Tror dog mest jeg tænkte på kvalme og madlede og at det skulle være nemt.
Så må det være sådan for nu. Heldigvis bor jeg jo i et område med masser af takeaway, så mad er muligt. Blot min bankkonto der ikke bliver så glad ;) :genert:


Det er mere eller mindre sådan jeg lever, hvis jeg ikke gør en ihærdig indsats for at få "rigtig" mad :blush:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Januar 2019 - Fællestråd

Indlægaf Stitch » 23. jan 2019, 09:31

Pityt skrev:Det er mere eller mindre sådan jeg lever, hvis jeg ikke gør en ihærdig indsats for at få "rigtig" mad :blush:


Jeg laver helst mad, så får sjældent takeaway. Men hvis det er sådan, det skal være en stund, så går det nok.

Kan du ikke lide at lave mad?
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Januar 2019 - Fællestråd

Indlægaf Pityt » 23. jan 2019, 09:37

Stitch skrev:
Pityt skrev:Det er mere eller mindre sådan jeg lever, hvis jeg ikke gør en ihærdig indsats for at få "rigtig" mad :blush:


Jeg laver helst mad, så får sjældent takeaway. Men hvis det er sådan, det skal være en stund, så går det nok.

Kan du ikke lide at lave mad?


Takeaway er også både dyrt og (ofte) usundt.

Jeg er vild med at lave mad, men desværre ikke særlig vild med at spise det :fløjt: Hvis jeg får gæster til middag, står jeg gerne i køkkenet i timevis og så spiser jeg selvfølgelig også selv, men i hverdagene orker jeg ikke at spise, så det bliver noget hurtigt og nemt som f.eks. en portion skyr eller en klapsammen med leverpostej. Hvis bølgerne virkelig går højt, kan jeg svinge mig op til at lave en omelet :lol:

Den person, der kan opfinde en pille, der gør det ud for et måltid i forhold til både mæthed og næring, ville jeg blive stor fan af ;)
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Januar 2019 - Fællestråd

Indlægaf Ado » 23. jan 2019, 10:40

Jeg har kun spist små 600 kalorier både mandag og tirsdag. Det er sgu for lidt. Men min appetit ryger med det samme jeg bliver ked af det. Der er også forstoppelse, så det er bare great. Lige nu ligger jeg og spiser en hel æske Läkerol for at få gang i systemet. Det bliver stort, håber jeg.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12374

Re: Januar 2019 - Fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 23. jan 2019, 11:13

Sidste uge krøller vi bare sammen.

Denne uge er godt i gang, jeg har fastet mandag og virkelig gjort en indsats for at komme op i kalorier i går; jeg nåede ikke helt i mål, men var kun få hundrede fra. I dag er det lidt svært at vurdere, hvad jeg kommer op på, da jeg skal til noget sammenskudstamtam i min klasse i aften.

Jeg har ingen mål for denne ud over at faste mandag og torsdag, komme op på min. 1650 tirsdag, onsdag og fredag, og så tage det lidt mere gelinde i weekenden, hvor vi skal holde fest. Jeg får slet ikke tid til fitness eller hjemmetræning, da jeg skal bruge mine sparsomme fritimer på at handle de sidste ting til festen, hente folk i lufthavnen og ikke mindst gøre hytten ren, så den er klar til 7 (!!) overnattende gæster fra fredag til lørdag (jeg skal kæmpe for ikke at eksplodere... :genert: )

Såååå. Ja. Jeg glæder mig faktisk, til det hele er overstået og alt i vores hverdag kan handle om os og ikke kun fest og alt hvad det indebærer af koordinering og hvadharvi.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16989
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41305

Re: Januar 2019 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 23. jan 2019, 17:42

Polar er godt tilfreds med mig indtil videre :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16989
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41305

Re: Januar 2019 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 24. jan 2019, 06:07

Min mave er til gengæld stadig helt utroligt sur over, at jeg tog på ferie lige efter julens ædegilde. Er mega forstoppet, og der er ingen tegn på bedring :tie:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23202

Re: Januar 2019 - Fællestråd

Indlægaf Mani » 24. jan 2019, 06:20

Jeg hænger i med fingerspidserne. Arbejdet suger al overskud og energi ud af mig pt. Har løbet mandag & onsdag og trænet med kettlebell tirsdag. 7 minutter alle dage. Og ingen snack!
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'

Tilbage til "Sund og/eller slank"