Januar '16 - en fællestråd

Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf Pandesteg » 19. jan 2016, 12:31

HappyHippo skrev:Årh, jeg gad godt at faste. Jeg har aldrig haft det så godt, som da jeg kørte 5:2. Selvom jeg tabte mig lidt for hurtigt, så jeg skide godt ud og sov vildt godt :love:

Mht aftenssnack tager jeg lige eb spiseske kokosolie og en banan, hvis jeg er sulten, men jeg ammer også, så jeg må helst ikke blive sulten. Førhen sov jeg bedst, når jeg var lidt sulten :stoned:


Kokosolie smager mega godt og tilfredsstiller virkelig snacktrangen. Jeg laver ofte kaffe med kokosolie og smør. Vil prøve at tilsætte en tsk kakao også en dag :savl:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf Sophaya » 19. jan 2016, 15:50

Jeg overlevede et par timer - med nød og næppe :lol:
Nu er jeg hjemme under dynen igen og bliver her indtil jeg skal til københavn i morgen aften. Kursus starter tidligt torsdag morgen, og jeg har bare at være helt frisk!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf FruKuk » 19. jan 2016, 16:05

Har været til cirkeltræning i dag, hvor jeg endte med at presse mig selv så meget, at jeg kastede op :tie: Ej men det var top pinligt. Tal lige om at være svag...
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 19. jan 2016, 18:13

HappyHippo skrev:Årh, jeg gad godt at faste. Jeg har aldrig haft det så godt, som da jeg kørte 5:2. Selvom jeg tabte mig lidt for hurtigt, så jeg skide godt ud og sov vildt godt :love:

Mht aftenssnack tager jeg lige eb spiseske kokosolie og en banan, hvis jeg er sulten, men jeg ammer også, så jeg må helst ikke blive sulten. Førhen sov jeg bedst, når jeg var lidt sulten :stoned:


Skal du tilbage på 5:2 efter amningen?
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 19. jan 2016, 18:15

Sophaya skrev:Jeg overlevede et par timer - med nød og næppe :lol:
Nu er jeg hjemme under dynen igen og bliver her indtil jeg skal til københavn i morgen aften. Kursus starter tidligt torsdag morgen, og jeg har bare at være helt frisk!


Rigtig god bedring! Din nye ava er superflot! :love2:
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 19. jan 2016, 18:16

FruKuk skrev:Har været til cirkeltræning i dag, hvor jeg endte med at presse mig selv så meget, at jeg kastede op :tie: Ej men det var top pinligt. Tal lige om at være svag...


Puh! :ae: Du må have givet alt!
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 19. jan 2016, 18:22

Det er ikke så godt, der går for længe mellem mine fastedage. Jo flere dage, der går, jo mere ender jeg med at spise, og jeg begynder at frygte fd. Sådan noget pjat!
Jeg skal faste i morgen, og det bliver en kold fornøjelse - jeg fryser ofte på fd, og jeg skal på skøjtebanen med min klasse til middag... Jeg tager dog ikke skøjter på, jeg står ude og puster på forslåede fingre og knæ :lol:

Jeg skulle også gerne ned og træne bagefter. Det er også for længe siden sidst. Det kan ses på maven :fløjt:


Jeg havde en ret god dag på job, hvor jeg endelig (!) har fået sat noget i gang med en pige, der virkelig har det svært i livet. Det er en rar følelse, når man endelig bliver hørt. Og jeg klarede en svær telefonsamtale med moderen, som normalt er virkelig usamarbejdsvillig. Jeg er stolt af mig selv!

Nu skal jeg bare tage mig sammen til at få ordnet køkken, puttet børn og smurt madpakker, så vil jeg sætte mig i sofaen med Eastenders og Årgang 0 på Play, mens jeg indvier mine nye farveblyanter...
3
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf Sophaya » 19. jan 2016, 18:31

Guilded_Lily skrev:
Sophaya skrev:Jeg overlevede et par timer - med nød og næppe :lol:
Nu er jeg hjemme under dynen igen og bliver her indtil jeg skal til københavn i morgen aften. Kursus starter tidligt torsdag morgen, og jeg har bare at være helt frisk!


Rigtig god bedring! Din nye ava er superflot! :love2:


Tak! Og tak - haha. Jeg syntes der skulle ske noget nyt, og så blev jeg træt af at have en avatar der skal reddes af en mand :lol:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf Sophaya » 19. jan 2016, 18:33

Guilded_Lily skrev:Det er ikke så godt, der går for længe mellem mine fastedage. Jo flere dage, der går, jo mere ender jeg med at spise, og jeg begynder at frygte fd. Sådan noget pjat!
Jeg skal faste i morgen, og det bliver en kold fornøjelse - jeg fryser ofte på fd, og jeg skal på skøjtebanen med min klasse til middag... Jeg tager dog ikke skøjter på, jeg står ude og puster på forslåede fingre og knæ :lol:

Jeg skulle også gerne ned og træne bagefter. Det er også for længe siden sidst. Det kan ses på maven :fløjt:


Jeg havde en ret god dag på job, hvor jeg endelig (!) har fået sat noget i gang med en pige, der virkelig har det svært i livet. Det er en rar følelse, når man endelig bliver hørt. Og jeg klarede en svær telefonsamtale med moderen, som normalt er virkelig usamarbejdsvillig. Jeg er stolt af mig selv!

Nu skal jeg bare tage mig sammen til at få ordnet køkken, puttet børn og smurt madpakker, så vil jeg sætte mig i sofaen med Eastenders og Årgang 0 på Play, mens jeg indvier mine nye farveblyanter...


Der er ikke noget bedre end lærere, der kæmper den kamp der :love: på mit frivillige arbejde har jeg SÅ mange unge der tænker at deres lærer ikke ser dem og at de ikke kan få hjælp den vej. Det er så fedt at se folk der modbeviser det. :blomst:
3
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf Ally » 19. jan 2016, 20:05

I søndags trænede jeg efter det nye program og siden da har kroppen været præget af ømhed, men ikke desto mindre har jeg været af sted igen i aften. Kageformen ændrer sig jo ikke af sig selv...

:fløjt:
5
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf superboa » 19. jan 2016, 21:21

Jeg får futtet skridt i skoene - hurra for Tæl skridt kampagnen, der er vældigt motiverende :)

Ellers har jeg fået ordnet en del hængepartier, og åh hvor det dog føles skønt, når man kan sætte flueben ved ting, der er blevet udskudt!
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. jan 2016, 23:28

Yogamåtten er blevet indviet her til aften, og det var rart. Og gav som en sidegevinst aktivitet i maven på den gode måde, hvilket også var tiltrængt, efter at jeg uden rigtig at tænke over, at der var mælk i, havde spist Karolines Karrysuppe til aftensmad...

Nu vil gå i seng og arbejde på at få vendt min døgnrytme...
Lur mig om jeg ikke om to timer ligger pissesur og kører rundt på lagnet.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf Pandesteg » 20. jan 2016, 07:13

FruKuk skrev:Har været til cirkeltræning i dag, hvor jeg endte med at presse mig selv så meget, at jeg kastede op :tie: Ej men det var top pinligt. Tal lige om at være svag...


Ej hvor vildt! Det lyder bare ubehageligt, håber du er OK og ikke har mistet modet på cirkeltræning trods den oplevelse :tie:

Jeg blev tæsket godt igennem til træning i går. Det der H.I.T.-hold var et... hit :-D Det vil jeg gerne tage igen en dag. Sidder på min pind og er totalt mørbanket, haha.
Næste omgang træning bliver stepfitness på fredag, det er bare så god en måde at starte weekenden på. Synes stepfitness er megasjovt.

Aftensmaden i dag bliver nem, smørrebrød med div. pålæg. Manden ligger syg derhjemme og jeg skal ordne nogle ting efter arbejde, så det passer fint at det er hurtigt overstået med forberedelse af mad.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf Lykke » 20. jan 2016, 08:10

fortsætte med at få gået ture med vognen. Tjek!
Begrænse indtaget af usundt - har 4 sociale ting i den kommende uge og håber det ikke ødelægger alt det gode. -Det gik faktisk bedre end forventet.
Få drukket mere vand - Kunne blive bedre.

Ved ikke om det er for sent med at sætte nye mål.
Men planen er at få noget ordentlig morgenmad.
Drikke mere vand.
Drikke mere te end kaffe.
Vælge en lækker snack til weekenden istedet for en masse.

I mandags havde jeg en dum dag. Manden kom mega sent hjem, jeg føler mig presset fordi jeg skal starte på skole 1/2 efter meget kort barsel. Og det er som om min hjerne har glemt alt. Kunne ikke finde et skema, ingen har lagt studieaktivitetsplaner op. Arg!
Trækker vejret dybt og ved at det hele nok skal gå. Har en skøn baby som sover godt, men det er jo ikke sikkert hun lige vil sove når jeg skal have undervisning.
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Januar '16 - en fællestråd

Indlægaf MyGirl » 20. jan 2016, 08:32

Sophaya skrev:
Guilded_Lily skrev:Det er ikke så godt, der går for længe mellem mine fastedage. Jo flere dage, der går, jo mere ender jeg med at spise, og jeg begynder at frygte fd. Sådan noget pjat!
Jeg skal faste i morgen, og det bliver en kold fornøjelse - jeg fryser ofte på fd, og jeg skal på skøjtebanen med min klasse til middag... Jeg tager dog ikke skøjter på, jeg står ude og puster på forslåede fingre og knæ :lol:

Jeg skulle også gerne ned og træne bagefter. Det er også for længe siden sidst. Det kan ses på maven :fløjt:


Jeg havde en ret god dag på job, hvor jeg endelig (!) har fået sat noget i gang med en pige, der virkelig har det svært i livet. Det er en rar følelse, når man endelig bliver hørt. Og jeg klarede en svær telefonsamtale med moderen, som normalt er virkelig usamarbejdsvillig. Jeg er stolt af mig selv!

Nu skal jeg bare tage mig sammen til at få ordnet køkken, puttet børn og smurt madpakker, så vil jeg sætte mig i sofaen med Eastenders og Årgang 0 på Play, mens jeg indvier mine nye farveblyanter...


Der er ikke noget bedre end lærere, der kæmper den kamp der :love: på mit frivillige arbejde har jeg SÅ mange unge der tænker at deres lærer ikke ser dem og at de ikke kan få hjælp den vej. Det er så fedt at se folk der modbeviser det. :blomst:


Enig :worship: Er sikker på Guilded er en helt fantastisk lærerinde.
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"