Juni 2019 - Fællestråd

Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17192
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41803

Re: Juni 2019 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 4. jun 2019, 06:49

Jeg vil også gerne være med igen. Juni bliver en krævende måned både mentalt og fysisk, så det er ret vigtigt, at jeg spiser rigtigt. Har været inde i en god gænge den sidste uge, så det er bare at fortsætte.

(Hård) træning bliver der nok desværre ikke så meget af som normalt, men der skulle gerne være plads til en masse Flow og så en masse cykling til og fra arbejde. Og måske lidt Pump.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Juni 2019 - Fællestråd

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 4. jun 2019, 06:51

LaMariposa skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg melder mig halvt ind til Juni også. Nu da min motion er sat lidt på pause, så er det bare ekstra vigtigt at jeg spiser rigtigt.

Vil gerne:
Fisk 2 gange om ugen.
Drikke 2-3 ltr vand om dagen.
Sørge for at jeg har noget sundt klar til frokost hver dag på arbejdet.
Finde på en alternativ morgenmad til mine chokoladeboller :genert:


Måske en smoothie/greenie kunne være godt til morgenmad? :) Den er sød, men noget sundere end en chokoladebolle. Evt. smoothie og en grovbolle, hvis du gerne vil have brød.


Det er egentlig et rigtig godt forslag, jeg er bare slet ikke til at drikke noget med “klumper” i. Det skal virkelig være ligesom juice (uden frugtkød) for at jeg kan drikke det :genert:
Tror den eneste grund til at jeg har brød er fordi det er super nemt lige at gribe på vej ud af døren og så spise i bilen.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17192
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41803

Re: Juni 2019 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 4. jun 2019, 07:31

TakeAChanceOnMe skrev:
LaMariposa skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg melder mig halvt ind til Juni også. Nu da min motion er sat lidt på pause, så er det bare ekstra vigtigt at jeg spiser rigtigt.

Vil gerne:
Fisk 2 gange om ugen.
Drikke 2-3 ltr vand om dagen.
Sørge for at jeg har noget sundt klar til frokost hver dag på arbejdet.
Finde på en alternativ morgenmad til mine chokoladeboller :genert:


Måske en smoothie/greenie kunne være godt til morgenmad? :) Den er sød, men noget sundere end en chokoladebolle. Evt. smoothie og en grovbolle, hvis du gerne vil have brød.


Det er egentlig et rigtig godt forslag, jeg er bare slet ikke til at drikke noget med “klumper” i. Det skal virkelig være ligesom juice (uden frugtkød) for at jeg kan drikke det :genert:
Tror den eneste grund til at jeg har brød er fordi det er super nemt lige at gribe på vej ud af døren og så spise i bilen.


Ah, ja så går det nok ikke med smoothie :) Men så måske en grovbolle på vej ud i bilen i stedet for chokoladebollen?
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17192
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41803

Re: Juni 2019 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 4. jun 2019, 07:38

Fik startet ugen godt ud med både Combat og Flow i går. Det var virkelig lækkert :love: Var sådan helt rolig og i zen bagefter :D Kosten var også helt efter bogen.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Juni 2019 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 4. jun 2019, 07:43

Jeg trænede her til morgen; skulle have lavet max-test i dødløft, squats og military press, men jeg nåede kun dødløft. Til gengæld lavede jeg en ny PR. 102,5 kg. Og i det bedste selskab - jeg havde nemlig min tidligere, og nu også nuværende, PT'er med på sidelinjen som hepper og støtte :love:

:rock: :rock: :rock:
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17192
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41803

Re: Juni 2019 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 4. jun 2019, 07:47

Ally skrev:Jeg trænede her til morgen; skulle have lavet max-test i dødløft, squats og military press, men jeg nåede kun dødløft. Til gengæld lavede jeg en ny PR. 102,5 kg. Og i det bedste selskab - jeg havde nemlig min tidligere, og nu også nuværende, PT'er med på sidelinjen som hepper og støtte :love:

:rock: :rock: :rock:


Med dødløft mener du så vægtstang, tip fra hofte, stang ned til knæ? Med 102 kg. Jeg er rimelig imponade :worship:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Juni 2019 - Fællestråd

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 4. jun 2019, 07:51

LaMariposa skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
LaMariposa skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jeg melder mig halvt ind til Juni også. Nu da min motion er sat lidt på pause, så er det bare ekstra vigtigt at jeg spiser rigtigt.

Vil gerne:
Fisk 2 gange om ugen.
Drikke 2-3 ltr vand om dagen.
Sørge for at jeg har noget sundt klar til frokost hver dag på arbejdet.
Finde på en alternativ morgenmad til mine chokoladeboller :genert:


Måske en smoothie/greenie kunne være godt til morgenmad? :) Den er sød, men noget sundere end en chokoladebolle. Evt. smoothie og en grovbolle, hvis du gerne vil have brød.


Det er egentlig et rigtig godt forslag, jeg er bare slet ikke til at drikke noget med “klumper” i. Det skal virkelig være ligesom juice (uden frugtkød) for at jeg kan drikke det :genert:
Tror den eneste grund til at jeg har brød er fordi det er super nemt lige at gribe på vej ud af døren og så spise i bilen.


Ah, ja så går det nok ikke med smoothie :) Men så måske en grovbolle på vej ud i bilen i stedet for chokoladebollen?


Jo, det ville nok fungerer ligeså fint. I de perioder hvor jeg har bagt rugbrød er jeg faktisk ret god til lige at snuppe en klapsammen i stedet for, men er bare ikke så god til at bag rugbrød :ninja: .
Må bare til at få taget mig sammen og i gang. Kan bare rugbrød i aften, så er der som minimum til resten af ugen.
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Juni 2019 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 4. jun 2019, 08:06

LaMariposa skrev:
Ally skrev:Jeg trænede her til morgen; skulle have lavet max-test i dødløft, squats og military press, men jeg nåede kun dødløft. Til gengæld lavede jeg en ny PR. 102,5 kg. Og i det bedste selskab - jeg havde nemlig min tidligere, og nu også nuværende, PT'er med på sidelinjen som hepper og støtte :love:

:rock: :rock: :rock:


Med dødløft mener du så vægtstang, tip fra hofte, stang ned til knæ? Med 102 kg. Jeg er rimelig imponade :worship:

Vægtstang løftes fra gulvet, hoftekip og stang ned på gulvet igen. Med 102,5 kg. Og derefter straffede jeg crosstraineren i 30 min.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17192
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41803

Re: Juni 2019 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 4. jun 2019, 09:00

Ally skrev:
LaMariposa skrev:
Ally skrev:Jeg trænede her til morgen; skulle have lavet max-test i dødløft, squats og military press, men jeg nåede kun dødløft. Til gengæld lavede jeg en ny PR. 102,5 kg. Og i det bedste selskab - jeg havde nemlig min tidligere, og nu også nuværende, PT'er med på sidelinjen som hepper og støtte :love:

:rock: :rock: :rock:


Med dødløft mener du så vægtstang, tip fra hofte, stang ned til knæ? Med 102 kg. Jeg er rimelig imponade :worship:

Vægtstang løftes fra gulvet, hoftekip og stang ned på gulvet igen. Med 102,5 kg. Og derefter straffede jeg crosstraineren i 30 min.


Sejt!
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5419
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13981

Re: Juni 2019 - Fællestråd

Indlægaf RavenClaw » 7. jun 2019, 12:24

Jeg har taget 5 kg på siden december. Det er i sig selv en succes, efter jeg var nede og runde de 47 kg dengang. Det var en ret dum periode med alt for travlt på jobbet og alt for lidt næring hele sommeren. Og så er de 52 det meste jeg nogensinde har vejet.
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3440
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 273
Likede indlæg: 3074

Re: Juni 2019 - Fællestråd

Indlægaf Alphilia » 9. jun 2019, 05:27

Jeg har gjort det godt med motionen i denne uge og har optur over at kunne cykle på arbejde som en del af motionen.
En anden fordel er alle de penge jeg sparer på to-go kaffe...
Maden har plads til opstramning, men jeg har dog trods alt fået brygget fornuftige madpakker sammen alle dage og gået forbi bageren mange gange uden at købe noget. Det er kl 16 sulten og hyggespiseriet jeg skal arbejde med
2
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3440
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 273
Likede indlæg: 3074

Re: Juni 2019 - Fællestråd

Indlægaf Alphilia » 11. jun 2019, 18:48

Hoppede på vægten i dag i FW- den er ret stationær. Til gengæld er min fedtprocent faldet (dog ikke raslet ned) og min muskelmasse steget siden jeg lavede analyse sidst. Dét er motiverende!
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Juni 2019 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 12. jun 2019, 06:54

^ Jeg gjorde det samme i går. Pisse-lorte-demotiverende måling. Og pga. smerter i venstre albue og nogle af fingrene måtte jeg droppe den planlagte styrketræning, men valgte at straffe crosstraineren i stedet for. Jeg svedte som et svin; tror dog, at det også skyldtes feber, for jeg er ramt af forkølelse/ondt i halsen.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17192
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41803

Re: Juni 2019 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 16. jun 2019, 17:07

Er her stadig. Det går fint med kosten, men jeg savner virkelig den hårde træning :genert: Tror godt, man kan blive en lille smule bims af konstant at være i blå og hvid pulszone, men der er ikke så meget at gøre ved det.

Til gengæld har jeg dyrket en masse lækker Flow i den her uge. Det giver sådan en dejlig ro :love:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Juni 2019 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 18. jun 2019, 11:37

Efter en uges influenza var det rart at være tilbage i FW - om end det var hårdt AF :wacko:
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Sund og/eller slank"