August 2019 - Fællestråd

Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: August 2019 - Fællestråd

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 30. aug 2019, 19:12

Første session med PT’en overstået!
Det var SÅ fedt!!! Jeg kan virkelig mærke at jeg presser mig selv meget mere og får gjort tingene rigtigt hele vejen igennem. Jeg troede egentligt at lår og baller var ganske godt med, men han fik da lige udstillet at der stadig er rigtig lang vej endnu.
Der er nogle ting jeg kan arbejde med selv og så er der ting hvor jeg gerne lige vil have opsyn fordi at det ER rigtig svært og så er teknikken det første der ryger.

Jeg har booket en session i næste uge også. Han tager 200 pund for 10 sessioner og det synes jeg egentlig er en rigtig god pris. Spørgsmålet er så bare om jeg skal tage 2 x ugenligt eller 1 x ugenligt. Jeg hælder egentlig mest til at klø på to gange ugenligt :genert:

Derudover målte han min fedtprocent. Jeg var faktisk rigtig spændt, for jeg har spist sundere, haft bedre portionskontrol, er blevet lidt mindre blød at se på og mit tøj sidder løsere.
Den er gået op 4.8% siden 12 August :whine: :whine: . Jeg tænker at det måske spiller noget ind at det ikke er målt på samme maskine, men jeg synes godt nok det var hårdt at se. Derudover har jeg taget 1.2 kg på...
2
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: August 2019 - Fællestråd

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 30. aug 2019, 20:41

pige1987 skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Første session med PT’en overstået!
Det var SÅ fedt!!! Jeg kan virkelig mærke at jeg presser mig selv meget mere og får gjort tingene rigtigt hele vejen igennem. Jeg troede egentligt at lår og baller var ganske godt med, men han fik da lige udstillet at der stadig er rigtig lang vej endnu.
Der er nogle ting jeg kan arbejde med selv og så er der ting hvor jeg gerne lige vil have opsyn fordi at det ER rigtig svært og så er teknikken det første der ryger.

Jeg har booket en session i næste uge også. Han tager 200 pund for 10 sessioner og det synes jeg egentlig er en rigtig god pris. Spørgsmålet er så bare om jeg skal tage 2 x ugenligt eller 1 x ugenligt. Jeg hælder egentlig mest til at klø på to gange ugenligt :genert:

Derudover målte han min fedtprocent. Jeg var faktisk rigtig spændt, for jeg har spist sundere, haft bedre portionskontrol, er blevet lidt mindre blød at se på og mit tøj sidder løsere.
Den er gået op 4.8% siden 12 August :whine: :whine: . Jeg tænker at det måske spiller noget ind at det ikke er målt på samme maskine, men jeg synes godt nok det var hårdt at se. Derudover har jeg taget 1.2 kg på...


Du kan slet ikke sammenligne de to resultater når det ikke er den samme vægt. Tag udgangspunkt i dit nyeste resultat og så ser du forhåbentlig fremgang næste gang du prøver samme vægt. :)


Jamen jeg kan egentlig bedst lide resultatet fra den maskine der giver alt samlet, i stedet for den der bare giver BMI og fedtprocent :lol: .

Hopper måske alligevel på Boditrax maskinen på søndag for at se hvilke tal den smider op. Om ikke andet må jeg bare prøve at forholde mig til at jeg føler mig bedre tilpas og ser bedre ud. Det er bare svært, for var SÅ sikker på at det tal var gået ned!
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: August 2019 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 31. aug 2019, 19:04

Ally skrev:
Målene for august:
* Mindst 12 x træning i FW Det blev til 11 x træning i FW
* Mindst 10.000 skridt (gerne så ofte som overhovedet muligt) 16 dage med mindst 10.000 skridt
* Minimere sukker, men ikke udelukke det What a joke...
* Følge kostplan fra tidligere PT'er (men uden at være fanatisk) Plads til forbedringer...
* 2-3 x svømning 4 x svømning (3 gange svømmede jeg 1000 meter og den 4. gang blev det til 800 meter)


Der er naturligvis altid plads til forbedringer, men som udgangspunkt er jeg godt tilfreds med august :D
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17196
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41847

Re: August 2019 - Fællestråd

Indlægaf LaMariposa » 1. sep 2019, 06:17

Min august er også forløbet overordnet rigtig fint med fokus på kost, masser af motion og et relativt lille indtag af sukker. Er dog ikke helt tilfreds med, at jeg alligvel har taget på, og at min fedtprocent også er steget til trods for virkelig mange grøntsager og rigtig meget motion/træning. Må lige have set på, hvad det kan skyldes.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3441
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 273
Likede indlæg: 3074

Re: August 2019 - Fællestråd

Indlægaf Alphilia » 1. sep 2019, 06:24

Min august har været som forventet - feriepræget.
Der er røget en del is og slik ned, men især i sidste uge tror jeg egentlig ikke jeg har spist for meget da vi ofte skippede frokost pga varmen.
Motionen har ikke været det helt store.
Men det har været skønt med ferie!
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: August 2019 - Fællestråd

Indlægaf Ally » 1. sep 2019, 06:30

Alphilia skrev:Men det har været skønt med ferie!

Og det er altså (også) vigtigt!
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3441
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 273
Likede indlæg: 3074

Re: August 2019 - Fællestråd

Indlægaf Alphilia » 1. sep 2019, 06:45

Ally skrev:
Alphilia skrev:Men det har været skønt med ferie!

Og det er altså (også) vigtigt!


Det er super vigtigt.
Jeg har prøvet at tænke over, hvad jeg tog til morgenmad (buffet) og levne hvis jeg kunne mærke jeg var mæt.
Ikke mindst er jeg blevet motiveret til at komme tilbage på ret kurs
1
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5421
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13984

Re: August 2019 - Fællestråd

Indlægaf RavenClaw » 2. sep 2019, 20:25

I august har jeg:
- Trænet 12 gange i FW
- Gået 263.822 skridt

Det er jeg ganske tilfreds med :)
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7757
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11472

Re: August 2019 - Fællestråd

Indlægaf Kerrigan » 5. sep 2019, 16:42

Kerrigan skrev:Jeg vil også gerne være med! Jeg skal ikke tabe mig, jeg spiser okay, men jeg skal blive bedre til at holde fingrene fra lakrids da det ikke er godt for den lille spire i maven.
Min grænse er 100 gram om ugen, og den er allerede indtaget. I mandags. :blush:

Og så vil jeg gerne starte til aqua fitness for gravide, sæsonen starter 17. august og håber at være af sted minimum en gang om ugen (der er to ugentlige hold).

Derudover skal jeg have fokus på mit væskeindtag. Mere af det!


Jeg er blevet meget bedre til at få væske indenbords, kommer hver dag over to litre. Derudover er jeg helt holdt op med at spise lakrids, det er nemmere end at spise en lille portion.
Jeg er ikke startet op på Aqua fitness endnu, men jeg er tilmeldt!
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?

Tilbage til "Sund og/eller slank"