April 2016 - fællestråd

Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: April 2016 - fællestråd

Indlægaf Pandesteg » 28. apr 2016, 11:07

Kedsomhedssult er noget fanden har skabt! :sur: Når jeg mærker det, så plejer jeg altid at drikke en hel masse væske. Det kan bare være vand, men ellers så te og kaffe. Det er ligesom om det hjælper. Og så er munden beskæftiget så længe :lol2:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12654
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12373

Re: April 2016 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 28. apr 2016, 11:12

Pandesteg skrev:Åh, det er irriterende, det kan jeg godt se. Du har ikke et skab/chatol du kan få fødderne ind under? Jeg har en vildt god træningsmåtte, som nærmest ikke kostede noget og som er noget så lækker og tyk, kan prøve at se, om jeg kan huske hvor jeg har købt den, hvis du er interesseret?


Nej, det har jeg ikke. Jeg har min sofa, men selve "gabet" mellem møbel og gulv er smalt, så det gør lidt ondt i anklerne.

Det må du da gerne finde ud af :)
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12654
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12373

Re: April 2016 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 28. apr 2016, 11:14

Ballademager skrev:
Var det en ide at køre direkte i fitness i stedet for at køre hjem og sove først? Det er nærmest umenneskeligt (i hvert fald for mig) at skulle slæbe sig i træningscentret, hvis man først har ramt sofaen :genert:

Edit: Kender i øvrigt rigtig meget til det der med kedsomhedssult. Det kan være så dominerende :blush2:


Jeg kører altid direkte. Det var fordi, jeg ikke normalt træner onsdag, da mand og søn er til snorkeldykning, men i går var det aflyst. Det fik jeg bare først at vide, da jeg havde sovet en time og blev vækket med beskeden. Jeg kunne slet ikke vågne, så jeg var aldrig kommet af sted uanset. Jeg sov videre... :fløjt:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12654
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12373

Re: April 2016 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 28. apr 2016, 11:15

Pandesteg skrev:Kedsomhedssult er noget fanden har skabt! :sur: Når jeg mærker det, så plejer jeg altid at drikke en hel masse væske. Det kan bare være vand, men ellers så te og kaffe. Det er ligesom om det hjælper. Og så er munden beskæftiget så længe :lol2:


Det gør jeg nemlig også. Jeg er i gang med tredje flaske vand. Det er oftere tørst end sult, der gør sig gældende.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: April 2016 - fællestråd

Indlægaf Pandesteg » 28. apr 2016, 11:33

Guilded_Lily skrev:
Pandesteg skrev:Åh, det er irriterende, det kan jeg godt se. Du har ikke et skab/chatol du kan få fødderne ind under? Jeg har en vildt god træningsmåtte, som nærmest ikke kostede noget og som er noget så lækker og tyk, kan prøve at se, om jeg kan huske hvor jeg har købt den, hvis du er interesseret?


Nej, det har jeg ikke. Jeg har min sofa, men selve "gabet" mellem møbel og gulv er smalt, så det gør lidt ondt i anklerne.

Det må du da gerne finde ud af :)


Det er denne - og mener, at det var den side jeg købte fra. https://www.billig-fitness.dk/collectio ... aatte-blaa
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12654
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12373

Re: April 2016 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 28. apr 2016, 14:33

Pandesteg skrev:
Det er denne - og mener, at det var den side jeg købte fra. https://www.billig-fitness.dk/collectio ... aatte-blaa


Tak for tippet! Den vil jeg overveje :gogo:
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: April 2016 - fællestråd

Indlægaf Ally » 29. apr 2016, 13:05

Fredag eftermiddag er hård at komme igennem; både for mig og eleverne, hvorfor jeg simpelthen sendte dem tidligere hjem i dag. Dog med en afleveringsopgave - lidt snedig er man vel altid :lol:

Jeg er helt alene i afdelingen; kollegerne er taget hjem, men så er der blot tid til at få sendt mails, forberedt undervisning til næste uge m.m. Derudover har jeg en kæmpe stak eksamenssynopser, der skal rettes, men det må vente til næste uge.

I aften skal jeg mødes med tre skønne damer; der er lagt op til hygge, grin, tapas og alkohol. Dog skal jeg køre hjem, men et enkelt glas bliver det nok til. Det er jo fredag ;)
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: April 2016 - fællestråd

Indlægaf Ally » 1. maj 2016, 05:46

Evaluering
- Drikke vand Det går fint på arbejdet, men hjemme kan det gå bedre...
- Træning iflg. kalenderen Tjek!
- Neglepleje Næh...
- Madlog hele ugen - undgå røde dage Tjek!


Fredag aften var jeg sammen med tre damer fra arbejdet; det endte med at blive en rigtig hyggelig aften og nat, hvor der blev grint meget og delt en masse hemmeligheder. Vi hyggede os så meget i hinandens selskab, at vi blev enige om, at det var så stor en succes, at den bestemt skulle gentages igen.

Weekenden går ellers med afslapning, lidt oprydning og rengøring, begge piger har (haft) legeaftaler og jeg skal også lige have forberedt undervisning til de næste tre dage; det er vist lige til at klare.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12654
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12373

Re: April 2016 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 1. maj 2016, 14:06

Så lykkedes det at komme af sted for anden gang. Det er godt nok ikke april længere, men det tæller alligevel i mit hoved :P

Og så var jeg endda helt alene. Det var dælme rar'!
1

Tilbage til "Sund og/eller slank"