Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Ally » 14. maj 2016, 17:47

Sophaya skrev:Jeg ville også vente og så bare nyde Belfast :love: Jeg håber du får den bedste tur!

:dåne: Tusind tak, skønne du! Jeg har ret høje forventninger til Belfast-rejsen, men er sikker på, at turen bliver fyldt med en masse arbejdsrelaterede erfaringer, lækker irsk mad og drikke og turistede oplevelser. Så må jeg spise bladselleri og klidkiks, når jeg kommer hjem :lol:
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Sophaya » 14. maj 2016, 17:56

Thats the spirit, Ally!

--
Jeg synes ærlig talt, at jeg har været SÅ god denne uge. Jeg har spist sundt og indenfor kaloriegrænsen, jeg har bevæget mig mere, jeg har drukket mere vand. Jeg har ikke købt chips eller slik udover ISIS chips her i weekenden og lidt nødder på to hverdage. Jeg glæder mig til at måle og veje mig mandag og håber virkelig, der er sket noget.

Her til aften er jeg ramt af den vildeste lyst til kage, men jeg skal bare holde ud til kl 22, for så kan jeg først komme i en dagligvarebutik igen tirsdag, og så er den ligesom ruled out.
Jeg har glemt at tage mine vitaminpiller, og skal virkelig blive bedre til at huske dem.
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Ally » 15. maj 2016, 09:46

I morgen rejser jeg jo til Belfast og kommer først hjem sent lørdag aften/søndag nat, så for mit vedkommende bliver der ikke lavet ugemål. Til gengæld lover jeg, at jeg vil NYDE ugen i det nordirske - inklusive mad, drikke og oplevelser :D
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Guilded_Lily » 15. maj 2016, 12:54

Ally Jeg er simpelthen så topmisundelig på dig! Hav den mest fantastiske tur og kom nu hjem med bagagen fuld af gode idéer og pragtfulde oplevelser!
Og tillykke med vægttabet, det er så fedt! Nyyyyyd det! Og drik en Guinness og spis en gang fish and chips for mig - med shit loads of mushy peas og tartare sauce til, tak! :-D :savl: :savl:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf LadyFox » 15. maj 2016, 13:00

God tur Ally - hvor bliver det bare fedt!
_____________


Jeg tror også jeg tage næste uge helt uden nogen mål, jeg har både en opgave der skal afleveres, to eksamener, en tid hos lægen og alt det løse at se til. Så jeg gider ikke at have mere.
1
...
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Guilded_Lily » 15. maj 2016, 13:11

Jeg har haft lidt af en øv-uge. Jeg har ikke kunnet overholde en eneste fastedag, og jeg har ikke spist nok de andre dage, og det viser sig på vægt og væskeophobninger nu. Jeg kan tydeligt mærke det på min dobbelthage og kommende mens-mave :boo:

Derudover har jeg haft tiltagende ondt i nakke, skulder og ryg, som til sidst strålede ud i højre arm. Torsdag begyndte jeg at få en prikkende fornemmelse i tungen, og området fra overlæbe op til næsen og ud i højre kind begyndte at blive følelsesløs ligesom når man er blevett bedøvet hos tandlægen og narkosen er ved at fortage sig. Jeg har prøvet det før - dengang resulterede det i tre ugers ansigtslammelse i højre side med en masse undersøgelser som CT-/MR-scanninger og rygmarvsprøver til følge. Så jeg panikkede og drønede til læge, som konstaterede kraftige myoser og gav mig noget muskelafslappende - og i dag er første dag i en uge, jeg er vågnet uden smerter :banan:

Jeg er alene hjemme med ungerne, og vi skulle rigtig hygge til MGP i går med god mad, rabarberkage, slik og chips med dip. Jeg fik indbagte rejer, og de fyldte åbenbart mere end jeg husker, for jeg fik kun et stykke kage - slik og chips stod urørt hen. Vi skal se Harry Potter i dag, så det bliver nok en gang snask der i stedet :lol:

Jeg håber virkelig, det lykkes for mig at faste en enkelt gang i næste uge og forhåbentlig kan massøren på tirsdag løsne så meget op, jeg kan få trænet lidt. Jeg føler mig virkelig flommet og slasket!
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Ally » 15. maj 2016, 17:26

Guilded_Lily skrev:Ally Jeg er simpelthen så topmisundelig på dig! Hav den mest fantastiske tur og kom nu hjem med bagagen fuld af gode idéer og pragtfulde oplevelser!
Og tillykke med vægttabet, det er så fedt! Nyyyyyd det! Og drik en Guinness og spis en gang fish and chips for mig - med shit loads of mushy peas og tartare sauce til, tak! :-D :savl: :savl:

Ord kan ikke beskrive, hvor meget jeg glæder mig til at skulle af sted. Kufferten og rygsækken er pakket, passet er fundet frem og flybilletterne + boarding passes er printet ud. Jeg planlægger bestemt også at komme hjem med bagagen fuld af gode ideer og oplevelser - af enhver art. Jeg har også joket med mine elever, at jeg skal besøge en pub eller to :lol: Uhh, fish and chips har jeg ikke fået siden 2007 på Gibraltar - dét skriver jeg mig lige bag øret. Det samme med Guinness. Tænker også, at der skal smages lidt irsk whiskey og/eller lokal øl. Haps!

Ang. vægttabet - tak :kys: Jeg holder lige "fri" fra Madlog, mens jeg er i Belfast - og så fornyer jeg abonnementet, når jeg kommer hjem. Jeg er slet ikke færdig med at tabe mig og Madlog virker. I hvert fald for mig.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Guilded_Lily » 15. maj 2016, 19:49

Ballademager skrev:Pyh, hvor er det godt, at der ikke var noget alvorligt galt med dig :ae: Og den usunde kost til trods, så lyder det som en virkelig hyggelig weekend, I har haft.


Tak :) Ja, det var godt, det ikke udviklede sig. Det var rædsomt at ligne Quasimodo (dog uden rygpukkel). Jeg var desværre ramt værst, da min søster, mand og jeg skulle fejre min lige afdøde mors would-have-been-60års fødselsdag med restaurantbesøg og udendørskoncert. Du milde, hvor folk glor, når man ser anderledes ud! Men okay, jeg lignede også en freak!

Jeg er sådan et menneske, der får rod i mit hoved, uanset hvad jeg gør/ikke gør. Min datter og jeg har nydt dagen på sofaen uden at røre en finger - nu har jeg afsindigt dårlig samvittighed over, vi ikke har lavet noget aktivt sammen uden for hjemmet. Det er sgu lige meget hvad, jeg vælger at bruge dagen på, så ender jeg med at være utilfreds. Det er noget, jeg virkelig skal arbejde på!! :tie:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Guilded_Lily » 15. maj 2016, 19:53

Ally skrev:Ord kan ikke beskrive, hvor meget jeg glæder mig til at skulle af sted. Kufferten og rygsækken er pakket, passet er fundet frem og flybilletterne + boarding passes er printet ud. Jeg planlægger bestemt også at komme hjem med bagagen fuld af gode ideer og oplevelser - af enhver art. Jeg har også joket med mine elever, at jeg skal besøge en pub eller to :lol: Uhh, fish and chips har jeg ikke fået siden 2007 på Gibraltar - dét skriver jeg mig lige bag øret. Det samme med Guinness. Tænker også, at der skal smages lidt irsk whiskey og/eller lokal øl. Haps!

Ang. vægttabet - tak :kys: Jeg holder lige "fri" fra Madlog, mens jeg er i Belfast - og så fornyer jeg abonnementet, når jeg kommer hjem. Jeg er slet ikke færdig med at tabe mig og Madlog virker. I hvert fald for mig.


Årh, fantastisk, altså! :lun:

Manden har lige bestilt flybilletter til vores sommerferie. Vi tager første etape af vores drøm om at køre rundt i UK. Vi lander hos min søster, besøger Harry Potter-studierne (ligger ca. 30 km fra hendes bopæl), kører videre til Oxford, hvor min mand har boet, mens han stod i lære som kok, til Stonehenge, Bournemouth, gennem New Forrest til Portsmouth, videre til Brighton og Hastings, hvor jeg var på sprogskole og tilbage til London via Eltham/Greenwich, hvor jeg har boet. 10 dage i alt. Det bliver skøøøøønt! :love:

Vi har så bare lige opdaget et mindre hick-up: begge børns pas er udløbet :rulle:
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Sophaya » 16. maj 2016, 06:36

Jeg har tabt 2,1 kg siden sidste mandag :pompom:
Desuden 3(!) cm i taljen, 1 cm på hofter, 1 cm på hvert ben og 1 cm på hver arm. Jeg er glad :lol:
6
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Sophaya » 16. maj 2016, 18:52

Jeg synes godt nok, jeg har været mega irritabel de sidste par dage. Jeg tror, det delvist skyldes at jeg er enormt presset med deadlines både på studie og på arbejde, og delvist skyldes at jeg har cuttet sukker og chips på den måde. Jeg kan næsten fysisk mærke "chipsmanglen", haha. Er der andre, der mærker sådan en forandring i humøret når de går all in på maden? Jeg har normalt intet temperament, men hold nu op hvor skal der lidt til i de her dage.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Muspel » 16. maj 2016, 18:57

En dag for sen Update, fordi det er pinse :)

Jeg blev syg, så nåede ikke mine bevægelsesmål, men har været god med kosten. En enkelt meget lækker trøffel i går er alt usundt, det er blevet til hele ugen.

Denne uge bliver svær, da jeg skal på konference, men vil forsøge at spise ordentligt og bevæge mig lidt.
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Aima » 16. maj 2016, 22:01

Jeg har fået privat bokseundervisning i dag :D Min boksetræner træner selv styrke i centeret, han er ret flink og vi plejer lige at småsludre lidt, når vi støder i hinanden. I dag kom han over mens jeg stod på crosstraineren og spurgte, om vi lige skulle slå lidt. Det gad jeg sgu godt, og så trænede vi boksehalløj i omkring 40 minutter. Det er lidt noget andet med sådan en one-on-one-træning, hvor han havde 100% fokus på mig, fordi der jo ikke var andre. Megafedt og ret hyggeligt og mine arme og skuldre er så ømme. Vi udvekslede facebook og aftalte, han lige ville skrive i løbet af ugen, så vi kunne træne sammen igen. Rimelig sej træningsmakker, og jeg tænker, det måske også er sjovt nok for ham at have mig som sit lille, håbløse bokseprojekt. Og så har han jo også en til at tage tid når han selv hamrer løs, det er jo lissom hvad jeg kan bidrage med. Udover selskabet.

Man får åbenbart de sejeste træningsvenner, når man sådan cirka er den eneste dame i centerets styrkeafdeling :D
3
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19602

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Animi » 19. maj 2016, 08:24

Den er desværre helt galt med mine ben :( Hver gang jeg prøver at løbe, gør det virkelig ondt. Og jeg sørger kun for at løbe hver anden dag og det er ikke engang særlig langt, så det er virkelig irriterende :( Jeg overvejer at det måske er mine løbesko der er problemet, men jeg har bare før kunne løbe langt i dem uden problemer.
Anyways, for at give mine ben en pause, prøver jeg i stedet at lave Kayla Itsines Bikini Bodyguide. Den lavede jeg lidt af sidste år, og den er uden tvivl effektiv :)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Pandesteg » 19. maj 2016, 08:39

Animi skrev:Den er desværre helt galt med mine ben :( Hver gang jeg prøver at løbe, gør det virkelig ondt. Og jeg sørger kun for at løbe hver anden dag og det er ikke engang særlig langt, så det er virkelig irriterende :( Jeg overvejer at det måske er mine løbesko der er problemet, men jeg har bare før kunne løbe langt i dem uden problemer.
Anyways, for at give mine ben en pause, prøver jeg i stedet at lave Kayla Itsines Bikini Bodyguide. Den lavede jeg lidt af sidste år, og den er uden tvivl effektiv :)


Hvad er det, der gør ondt? Altså ankler/knæ? Hvis du lige er startet op kan det være overbelastning. Jeg synes også det lyder af lidt for meget at løbe hver 2. dag, men nu skriver du at du ikke løber særlig langt, men hvor langt er det?
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Sund og/eller slank"