Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf LadyFox » 9. maj 2016, 15:28

Mine mål er de samme som i sidste uge, dog har jeg tilføjet at drikke vand hver dag - mængden er betyder ikke så meget for mig på nuværende tidspunkt. Jeg drikker ikke vand - som i slet ikke. Det er flere år siden jeg sidst har drukket et glas - men det ville være en god vane, så jeg prøver :)
1
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf LadyFox » 9. maj 2016, 15:36

Ballademager skrev:Min fod får det værre og værre efter mit stunt i går. Så ingen træning til mig i dag :whine:

Øv, har du haft gjord noget ved det? Haft is på, holdt foden hævet over dit hjerte, haft den bundet op, og hvad der ellers er af råd at hente?
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf LadyFox » 9. maj 2016, 16:45

Ballademager skrev:
LadyFox skrev:
Ballademager skrev:Min fod får det værre og værre efter mit stunt i går. Så ingen træning til mig i dag :whine:

Øv, har du haft gjord noget ved det? Haft is på, holdt foden hævet over dit hjerte, haft den bundet op, og hvad der ellers er af råd at hente?


Har sovet med den oppe, men ikke over hjertehøjde. Og har bundet den ind, hvilket hjælper lidt. Men problemet ligger nok i, at jeg tog timen færdig, efter, at det var sket. Det gjorde ikke særlig ondt der, det kom først mange timer senere. Så er nok lidt selv ude om det :genert:

Det er du nok lidt så :) Men jeg kender det godt, jeg har slet ikke tålmodighed til at holde en fod i ro i særlig lang tid af gangen.

Men i hvert fald god bedring.
0
...
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Pandesteg » 9. maj 2016, 17:09

Nå nu fik jeg prøvet boksetræning og det tror jeg var en engangsfornøjelse... Der var vildt meget "find lige sammen 2 og 2 eller 6 og 6 osv" og alle andre end mig var kommet i større eller mindre grupper. Og jeg hader sådan noget med at skulle gå tiggergang og spørge "undskyld, gider du træne med mig/må jeg være med her" - det gider jeg bare ikke. :(
Men træningen var sådan det udemærket, men jeg er i alt for god form til at synes det var hårdt andet end i armene. Medmindre det giver bagslag af helvede til i morgen :-D
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Sophaya » 9. maj 2016, 19:57

Jeg har haft en 8-22 dag og har en igen i morgen. Forelæsninger, arbejde og frivilligt arbejde klumpet sammen er altså lidt hårdt :lol: godt jeg har en fridag onsdag.
Til gengæld har jeg fået gået vildt meget mellem de ting jeg skulle, maden har været fornuftig og jeg har købt to nederdele i - hold nu fast - str M!

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Animi » 9. maj 2016, 20:03

Jeg har lige været ude på dagens løbetur - lidt over 3 km blev det til. Det er ikke meget, men det går da fremad :)
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Muspel
Indlæg: 3876
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 766
Likede indlæg: 10729

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Muspel » 9. maj 2016, 20:54

Jeg har klaret en hel dag uden sukker. Og kaffe. Og brød. :-D
3
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Aima » 10. maj 2016, 05:44

Jeg fik trænet 6 gange i sidste uge, spist sundt-sundt mandag-torsdag og gået nogle gode ture. Jeg er ret tilfreds, da min arbejdsuge var rimeligt stram. Det er den også i denne uge, så mine mål er lidt de samme. Faktisk handler det mest om, at jeg bare skal prioritere den halvanden times tid i træningscenteret om dagen, for så klarer resten lidt sig selv, er min oplevelse. Sukkercravings og slackyness er slet ikke den samme udfordring, de dage jeg træner og træningen er heldigvis dejlig for tiden. Jeg gider godt og jeg nyder det faktisk ret meget, også selvom jeg konsekvent er øm, fordi jeg både har fået nye øvelser og har øget vægten på dem, jeg har bibeholdt i mit program. Av-på-den-gode-måde :D
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Aima » 10. maj 2016, 06:38

Jeg er forresten blevet grød-typen. De sidste uger, har min morgenmad bestået af sådan en portion her, jeg er 100% overbevist.
image.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Ally » 10. maj 2016, 07:44

Jeg spiste "bland-selv-fordi-jeg-fik-mens"-slik i går aftes. Lækkert. I dag står der til gengæld ikke snolder på programmet, men styrketræning i eftermiddag. Jeg glæder mig til at tæske kroppen igennem :love:


Jeg underviser på handelsskolen i dag - og nogle af eleverne skal gå modeshow senere på ugen. Samtalen bliver drejet ind på, hvorfor jeg som lærer ikke skulle deltage. Jeg siger så til en af charmebøfferne, at han skal give én god grund til, hvorfor jeg skulle deltage. Han siger så, at han godt gad se min booty på runway'en :lol: Jeg er simpelthen SÅ heldig med mine elever :love:


Noget helt andet er... Jeg er begyndt, i tankerne, at pakke til næste uges ophold til Belfast. Hvor meget pakker jeg lige? Hvor formel skal jeg være? Tænker lidt, at det er godt at have en blazer med i kufferten. Just in case.
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12321

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Guilded_Lily » 10. maj 2016, 10:16

Ally - jeg tror, du skal gå ud fra formel påklædning. I primary/secondary schools skal kvindelige lærere have enten pencilskirts, der går ned over knæene, eller sorte bukser på. Ikke jeans. Jeg ved, min søster ikke må have ret mange smykker på - jeg ved så ikke 100%, om det kun gælder hendes instutioner (hun arbejder med handicappede og børn med severe learning difficulties. Og jeg synes at mindes, at mine lærere på uni bar samme påklædning.
2
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Ally » 10. maj 2016, 14:53

Guilded_Lily skrev:Ally - jeg tror, du skal gå ud fra formel påklædning. I primary/secondary schools skal kvindelige lærere have enten pencilskirts, der går ned over knæene, eller sorte bukser på. Ikke jeans. Jeg ved, min søster ikke må have ret mange smykker på - jeg ved så ikke 100%, om det kun gælder hendes instutioner (hun arbejder med handicappede og børn med severe learning difficulties. Og jeg synes at mindes, at mine lærere på uni bar samme påklædning.

Jeg tænker formel påklædning, når jeg pakker kufferten i weekenden. Tak :kys:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Animi » 10. maj 2016, 19:39

Av av av! Mine ben gør så ondt efter min løbetur i dag. Og jeg løb ikke engang længere end i går. Jeg må nok nøjes med en gåtur i morgen
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Sophaya » 10. maj 2016, 19:59

Endnu en god dag på farten- lidt færre skridt og lidt flere kalorier, men jeg er så glad. Jeg har haft min første samtale på mit nye frivillige arbejde, og det var så godt. Det er langt mere komplekse sager en det jeg havde før, og lige den type jeg gerne vil arbejde med når jeg er færdiguddannet. Jeg er helt høj! Jeg fejrer det med isis chips - de er altså næsten lige så gode som rigtige chips!

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Sophaya » 10. maj 2016, 20:35

Ballademager skrev:Min fod får det værre og værre efter mit stunt i går. Så ingen træning til mig i dag :whine:


Hvordan går det med den i dag? :kys:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Sund og/eller slank"