Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Ally » 11. maj 2016, 17:20

Ouch! Gårsdagens træning kan mærkes i benene, men det er bestemt ikke værre end jeg naturligvis skal træne igen i morgen eftermiddag. No pain, no gain - right? :D

---

Der har været lidt problemer med transporten til og fra Billund Lufthavn i forbindelse med min rejse til Belfast i næste uge, men i dag kom der endelig styr på det. Dog er det en smule bøvlet, men det vigtigste er, at det er løst og jeg ikke skal bekymre mig om det længere. I morgen skal jeg lige have printet flybilletter, boarding passes og hotelreservation ud OG pakke i weekenden. Fårk, jeg glæder mig! Det kan slet ikke beskrives hvor meget jeg ser frem til at skulle af sted.
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Animi » 11. maj 2016, 19:08

Jeg har lige været ude på en 9km gåtur ude i det dejlige vejr, med en lydbog i ørerne :banan:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Sophaya » 11. maj 2016, 20:50

Jeg fik migræne i morges af den grimme slags, og har sovet dagen væk. Ikke lige sådan, jeg gerne ville bruge min fridag, men sådan er det. Jeg har gået lige knap 500 skridt :lol: men kalorierne er holdt pænt, især fordi jeg ikke havde appetit meget af dagen.
Jeg har startet et sheet hvor jeg skriver vægt og mål - igen igen igen. Jeg synes det er en evig kamp med den vægt!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Ally » 12. maj 2016, 18:03

I eftermiddags var jeg i træningscentret; gav den gas med frivægte og cardio - følte mig så meget bad ass selv om jeg svedte som et svin, men jeg fik, ikke desto mindre, tæsket kroppen godt igennem :lol:

På lørdag udløber mit 10 ugers-abonnement hos Madlog og jeg hopper på vægten - og jeg er ret spændt på at se, hvor meget det er lykkes mig at tabe på de ti uger. Jeg har naturligvis løbende vejet mig og ved også, at jeg undervejs har tabt mig i centimeter, men tallet på vægten har altid spillet og vil altid spille en (om end, med tiden, mindre) vigtig rolle for mig. Jeg er jo udmærket klar over, at jeg ikke behøver at veje mig for at se, om jeg taber mig. Jeg skal blot se mig selv i spejlet og mærke på tøjet, hvorvidt der sker noget.

Og - det gør der. Heldigvis. I morges lagde jeg mærke til, at min top, der normalt sidder meget stramt på min mave, faktisk sad L-I-D-T løsere end normalt. FTW!! Derudover kan jeg spænde bæltet ind i 3. hul - det er også længe siden, at det har været aktuelt.
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Animi » 12. maj 2016, 18:05

Tror I det er muligt at tabe ½ cm rundt om armene på under 2 uger :grubler: Jeg syntes mine arme så lidt mindre ud, så målte dem igen for sjov, og de var ½ cm mindre end da jeg målte her d. 1 maj. Men nu kan jeg ikke lade være med at tænke på om det måske er fordi jeg målte forkert sidst :lol: Synes bare det virker som meget på så kort tid
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
topmadras3
Indlæg: 238
Tilmeldt: 29. aug 2015, 21:35
Kort karma: 42
Likede indlæg: 152

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf topmadras3 » 12. maj 2016, 18:08

Ballademager skrev:
topmadras3 skrev:Pandesteg, Muspel og Ballademager tak det er en del kg der er væk :pompom: jeg prøver at kigge på det link-måske jeg bare er utålmodig og det tager lidt tid før mit egen syn på kroppen følger med



Det er nok også lidt en kvindeting det der med at gå og være utilfreds (har været sur på mine hofter hele weekenden - jeg har ikke noget pænt at sige om dem). Man går og fokuserer på ubetydelige detaljer. Selvom du helt sikkert har grund til at være mere end tilfreds efter det vægttab.


Det er jo det,en eller anden detalje man stiger sig blind på :nej:
Nu er weekenden slut så håber du er kommet over "dummehofteweekend" :ae:
0
topmadras3
Indlæg: 238
Tilmeldt: 29. aug 2015, 21:35
Kort karma: 42
Likede indlæg: 152

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf topmadras3 » 12. maj 2016, 18:21

Nå men det har været en rigtig god uge :dance: ,i dag var det min 3 løbetur på 3,3 km med en pause,så jeg er godt tilfreds selvom meningen var en løbetur i går -det blev skubbet til i dag og gik istedet en tur på 6 km i går,savner dog min kaffe der er skåret meget ned

Mål næste uge,løb hver 3 dag ,husk mere vand og mave/armbøjninger :whip:
2
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Pandesteg » 12. maj 2016, 19:45

Animi skrev:Tror I det er muligt at tabe ½ cm rundt om armene på under 2 uger :grubler: Jeg syntes mine arme så lidt mindre ud, så målte dem igen for sjov, og de var ½ cm mindre end da jeg målte her d. 1 maj. Men nu kan jeg ikke lade være med at tænke på om det måske er fordi jeg målte forkert sidst :lol: Synes bare det virker som meget på så kort tid


Det tror jeg nu nok det er, altså muligt - men vil give dig ret i, at det er møgsvært at måle sig selv :(

Jeg har været til thai bo her til aften og skal igen i morgen tidlig :banan:
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Animi » 12. maj 2016, 21:26

Nå, jeg tog en slappet og fik hverken løbet eller gået en lang tur i dag. Til gengæld fik jeg spist to is, nam nam :D

Regner med at jeg i morgen tidlig vil løbe lidt intervalløb :)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Ally » 13. maj 2016, 10:47

Mine elever har dansk lige nu; det var meningen, at de skulle aflevere en opgave i dag, men det havde de åbenbart alle sammen glemt. Så jeg ændrede da blot mine planer for timerne og satte dem til at skrive opgaven nu. Hæh! Eleverne er dog ikke just særligt produktive, men det skal ikke ødelægge mit humør.

For - det er fredag, snart weekend og inden længe rejser jeg til Belfast! :D :D :D
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Ally » 14. maj 2016, 05:56

Lørdag - og jeg hoppede på vægten. Mit Madlog-abonnement udløber i dag. På 10 uger har jeg, ifølge tallet på vægten, tabt 7,7 kg. :banan: :pompom: :banan: :pompom:

Jeg er SÅ glad og SÅ motiveret for at fortsætte med Madlog; det virker tydeligvis for mig. Dog kan jeg ikke helt beslutte mig til, om jeg skal forlænge nu eller vente til næste weekend - og dermed holde "fri" i Belfast, men uden at gå i selvsving mht. mad og drikke...
8
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Pandesteg » 14. maj 2016, 13:54

Ally skrev:Lørdag - og jeg hoppede på vægten. Mit Madlog-abonnement udløber i dag. På 10 uger har jeg, ifølge tallet på vægten, tabt 7,7 kg. :banan: :pompom: :banan: :pompom:

Jeg er SÅ glad og SÅ motiveret for at fortsætte med Madlog; det virker tydeligvis for mig. Dog kan jeg ikke helt beslutte mig til, om jeg skal forlænge nu eller vente til næste weekend - og dermed holde "fri" i Belfast, men uden at gå i selvsving mht. mad og drikke...


Hvor er det sejt!!! Tillykke!! Jeg ville vente med at forny til du kommer hjem, forestiller mig det er ret umuligt at indtaste når man spiser ude (hvilket jeg går ud fra du skal?). Og så rigtig god tur!
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf LadyFox » 14. maj 2016, 15:14

Jeg har slet ikke haft motivationen til noget som helst, og derfor har jeg heller ikke fået overholdt andet end to ture på cyklen og en kødfri dag, i dag. :(

Jeg synes der er rimelig meget der fylder de her dage, og så ender jeg med slet ikke at få gjort andet end at glo ind i væggen.
0
...
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4691
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Ally » 14. maj 2016, 16:44

Pandesteg skrev:Hvor er det sejt!!! Tillykke!! Jeg ville vente med at forny til du kommer hjem, forestiller mig det er ret umuligt at indtaste når man spiser ude (hvilket jeg går ud fra du skal?). Og så rigtig god tur!

Tusind tak, Pandesteg :kys: Netop fordi jeg ikke helt er herre over måltiderne, tænker jeg også, at det er nemmest at vente med fornyelse indtil jeg kommer hjem - og tak for input :gogo:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2959
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 620
Likede indlæg: 6578

Re: Fællestråd maj 16 - kom og vær med :)

Indlægaf Sophaya » 14. maj 2016, 16:59

Ally skrev:
Pandesteg skrev:Hvor er det sejt!!! Tillykke!! Jeg ville vente med at forny til du kommer hjem, forestiller mig det er ret umuligt at indtaste når man spiser ude (hvilket jeg går ud fra du skal?). Og så rigtig god tur!

Tusind tak, Pandesteg :kys: Netop fordi jeg ikke helt er herre over måltiderne, tænker jeg også, at det er nemmest at vente med fornyelse indtil jeg kommer hjem - og tak for input :gogo:


Jeg ville også vente og så bare nyde Belfast :love: Jeg håber du får den bedste tur!
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x

Tilbage til "Sund og/eller slank"