Nul sukker

TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Nul sukker

Indlægaf TurtleSpeed » 10. sep 2015, 19:40

Modesty Blame skrev:18 dage and counting



Hvor er du sej! :pompom:
0
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Nul sukker

Indlægaf canoodle » 11. sep 2015, 07:57

Jeg falder en gang i mellem i. Når jeg har tømmermænd og når jeg er mega træt. Men jeg tænker meget mindre på det, og spiser slet ingen tilsat sukker stadigvæk i min mad.

Har vist også tabt mig, og har færre symptomer på min stofskiftesygdom. Så vil rigtig gerne blive ved :)

Modesty, du er skide sej! Jeg synes der kom et dyk efter uge 4, du må lige sige til, hvis du oplever det samme.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4439
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 666
Likede indlæg: 7342

Re: Nul sukker

Indlægaf Neenah » 11. sep 2015, 10:37

Dikus skrev:Ja, ja. I er så super-kloge og sunde. Det vil jeg også være... så jeg må hellere være med.

Dag 1. Og forhåndsvrissen over, man ikke bliver sund og slank, hvis man lever af slik og kage.


Jeg joiner dig :banan:

Indtil videre udelukker jeg sukker i form af slik, is, chokolade, marmelade, honning og kage (samt chips og kridhvidt brød). Jeg har spist en sukkerfri is i dag, og det synes jeg er ok, så længe det er i moderation, og i opstartsfasen hvor det kan være svært.

Jeg har så kreeret det benspænd for mig selv, at jeg pt er hjemme hos mine forældre der har en tendens til fyldte slikskabe og køleskabe, så der ligger vingummier og marsbar på lur over alt :tie: Men indtil videre har jeg ikke overfaldet noget - andet end den der sukkerfrie hindbæris.
0
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Nul sukker

Indlægaf canoodle » 11. sep 2015, 12:04

Jeg er træt og hjemme i dag. Jeg er SÅ tæt på at gå ned i min øko-kiosk og købe mørk chokolade. HJÆLP!
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Nul sukker

Indlægaf canoodle » 11. sep 2015, 12:19

Dikus skrev:
canoodle skrev:Jeg er træt og hjemme i dag. Jeg er SÅ tæt på at gå ned i min øko-kiosk og købe mørk chokolade. HJÆLP!


LAD VÆRE!!! Så begynder du jo forfra på lyst til mere! Hold ud :whip:

Spis en banan :banan:


Det smager ikke lige så godt til kaffe :slem:
0
All Adventurous women do
Akehurst2
Indlæg: 14181
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1265
Likede indlæg: 40704

Re: Nul sukker

Indlægaf Akehurst2 » 11. sep 2015, 13:02

Dikus skrev:Og jeg lod være med at spise brød og kage til morgenmøde - og holdt mig i stedet til den sunde morgenmad, jeg havde spist hjemmefra!

Weeeee... Et måltid klaret :tie:


One down - det er godt nok. Bedre end nul, især :D

Jeg gruede hele dagen for hvordan jeg helt vildt træt og uoplagt skulle holde mig fra kagen til mødet - og så var der sket en fejl, så der kun var kaffe og danskvand. Elsker sløset kantine lige nu :love:
0
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Nul sukker

Indlægaf TurtleSpeed » 11. sep 2015, 13:33

canoodle skrev:
Dikus skrev:
canoodle skrev:Jeg er træt og hjemme i dag. Jeg er SÅ tæt på at gå ned i min øko-kiosk og købe mørk chokolade. HJÆLP!


LAD VÆRE!!! Så begynder du jo forfra på lyst til mere! Hold ud :whip:

Spis en banan :banan:


Det smager ikke lige så godt til kaffe :slem:



Kom saa! Du kan godt! Du er staerk!
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4439
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 666
Likede indlæg: 7342

Re: Nul sukker

Indlægaf Neenah » 11. sep 2015, 14:22

Jeg har haft en ultradoven dag, hvor jeg ikke rigtig har spist noget. Og hvad står der ude på køkkenbordet da jeg står op af min seng? En gigantisk slikskål med alt mit yndlingsslik! :sarkasme:

Jeg følte mig en smule snydt da jeg tog to cherrytomater fra skålen ved siden af. :klovn:
1
Modesty Blame
Indlæg: 4358
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 521
Likede indlæg: 9487

Re: Nul sukker

Indlægaf Modesty Blame » 11. sep 2015, 15:19

Mjah altså...jeg tænker nogle dage, at det jo ikke vil gøre noget, hvis jeg bare køber en enkelt romkugle. Forleden var jeg hos min bror, sammen med anden bror og far. Og storebror havde den største "rigtige" træstamme, jeg nogensinde havde set. Nøj, det var svært. Men det gik endda.

Da jeg stoppede, var det bl.a. fordi jeg skiftede smertestillende medicin. Og jeg har længe mistænkt det jeg fik før, for at give mig ekstra sukkertrang. Og well...så må det jo gøre en forskel, når jeg skifter - ikk? Og det gjorde det faktisk også lidt. Jeg får ikke de der enorme urges, som jeg gjorde før. Selvfølgelig er det også et spørgsmål om dårlige vaner, og afhængighed, som jeg kender alt til fra andre substanser. Og det er derfor, jeg ved, at der kun er en vej fremad, og det er at lade være.

Jeg har tabt mig lidt, tror jeg. Synes, at mit bælte er løsere. Det er ikke meget, men jeg vil ikke gå på vægten, så længe jeg er så utilfreds med min krop, så der bliver ikke nogle veje/måle tal for mig lige foreløbigt.
1
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Nul sukker

Indlægaf canoodle » 13. sep 2015, 07:37

Hvor er du sej,Anonymiseret:banan: bliv ved med det.

Sidst jeg skrev, var jeg i slikskuffen og spiste en ti vingummier. Men de var ikke så gode. I går var jeg træt, så jeg havde lyst til slik igen. Men jeg tog mig sammen, købte rå lakrids uden sukker i stedet. Det er blevet MEGET lettere at lade være. Jeg er næsten en tøjstørrelse mindre nu.
4
All Adventurous women do
Akehurst2
Indlæg: 14181
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1265
Likede indlæg: 40704

Re: Nul sukker

Indlægaf Akehurst2 » 14. sep 2015, 13:59

Møg-weekend :sur:

Ja, man er jo nødt til at lave en ordentlig dessert, når man har inviteret gæster, men man behøver måske ikke prøvesmage så meget fredag og spise så mange rester søndag. Dumme Akehurst!

Nå, prøver igen. Har holdt mig fra mødechokoladen i dag, så det er da en start.
0
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Nul sukker

Indlægaf canoodle » 14. sep 2015, 19:45

Jeg faldt i i dag :(

Den vildeste lortedag ever. Skænderi fra morgenstunden, stress på jobbet, lortevejr, og så oven i købet dårlige nyheder af den virkeligt irriterende slags. Så spiste chokolade. Tænk sig, nu sidder jeg her, med skrigende barn på 2. time for anden gang i denne uge, og intet hjælper :( Han er feberfri, har spist, blevet sunget for, nusset, ladet græde selv osv. Men det bliver bare ved. Nøij, den her dag skal bare skride langt væk.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10026

Re: Nul sukker

Indlægaf FruKuk » 16. sep 2015, 18:19

Må jeg være med her? Har været sukkerfri i 5,5 uge nu (minus 2 lørdage og en 1 fredag), men jeg er så småt ved at miste motivationen for at lade sukkeret være 6 ud af 7 dage om ugen, så tænkte, at I seje sukkerstopdamer/herrer kunne fastholde mig. Hvis der altså er plads til nye?
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4439
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 666
Likede indlæg: 7342

Re: Nul sukker

Indlægaf Neenah » 16. sep 2015, 19:46

Selvfølgelig, FruKuk - der er plads til alle :banan:

Jeg har været sukkerfri siden torsdag :rocker: Det er fandme lang tid siden det er sket! Og så er jeg startet op på styrketræning igen :cool:
1
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Nul sukker

Indlægaf milisa » 16. sep 2015, 19:56

Jeg har irriteret tyktarm og kan jo egentlig ikke tåle de dersens hurtige kulhydrater. I graviditeten CRAVEDE jeg dog hurtige kulhydrater, og der skete INTET ved at spise dem, så spørg lige, hvem der frådede franskbrød og nudler........................................og spørg så derefter, hvem der lissom blev ved i et helt år efter ungen var blevet ekstern.......................ups..... Nå! Men nu er mit taljemål forøget med 9 cm ift før graviditet og 5 kg, som bare ikke vil slippe - og de sidder alle sammen i de dersens 9 cm. Så nu hedder det kold tyrker og 0 hurtige kulhydrater. Jeg lider ikke i stilhed...............
1
Tally-ho

Tilbage til "Sund og/eller slank"