Fællestråd - juni 2016

Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Rapfisk » 5. jun 2016, 20:54

Muspel skrev:Jeg hopper over denne måned, da min deltagelse i maj var ... Til at overskue. Men jeg hepper på jer andre på sidelinjen :pompom:

... Mens jeg spiser ibuprofenkur og antiinflammatiorisk mad på samme tid, så mine knæ forhåbentligt snart er ok igen.

God bedring :kys:
0
Livslinjen: 70 201 201
topmadras3
Indlæg: 238
Tilmeldt: 29. aug 2015, 21:35
Kort karma: 42
Likede indlæg: 152

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf topmadras3 » 6. jun 2016, 12:04

Aima sikke dog en grim kommentar,godt du fik sagt fra :gogo: ,det gjorde jeg ikke blev bare sådan wow sagde hun virkelig det-men nu bagefter har jeg det mere sådan, godt det ikke blev sagt til mig som 20 årig der var jeg mere sårbar.Jeg var ude på en løbetur igår hvor jeg brugte hendes dumme kommentar til at give den max gas så 3 km uden pause,så 1,3 lille pause og 1 km til slut 5,30 km løb på 29,32 (elsker allerede mit ur)

Startvægt 91,8 nu 61,8 og 164 cm høj dvs jeg skal ikke tabe mere bare holde vægten og komme i bedre form

Amini og Ballademager tak for jeres svar :kys: -jeg fatter heller ikke hvordan folk kan sige sådan til andre, hvad får de ud af det :alien:

Og velkommen til nye i tråden og hephep herfra til alle :pompom: :pompom: :pompom:
3
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Sophaya » 7. jun 2016, 19:11

Sælger har skrevet under i dag, så nu er jeg boligejer 1.august :love: Det blev fejret med vin og chips, og jeg har ikke dårlig samvittighed! :pompom: :pompom: :pompom:
6
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Animi » 7. jun 2016, 21:30

Jeg kom hjem i dag fra et minicruise, så der blev ikke ligefrem trænet eller spist sundt - til gengæld drukket en masser øl :dance:
Men, jeg til gengæld holdt fast i at få gået mine skridt - går i gennemsnit 15.000 skridt om dagen. Og har i dag fået gået 21.000+ skridt. :pompom: Nu skal der bare spises sundt igen, og fortsætte på min bikini body guide program.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Ally » 8. jun 2016, 17:14

Jeg ser frem til, at der kommer mere ro på...

I indeværende uge er jeg alene med pigerne, da manden er bortrejst, men vi hygger os og nyder kvalitetstiden sammen :love: Dog får jeg snart grå hår (og dem har jeg altså ikke fået endnu!) af forberedelse af undervisning og eksamen, møder, elevopgaver m.m.
Til gengæld NYDER jeg at være sammen med mine elever; nogle af dem har fået en ganske særlig plads i mit hjerte, hvilket blot, igen-igen, bekræfter mig i, at elevgruppen er den helt rigtige for mig :love:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Novella » 8. jun 2016, 21:57

Nå, men jeg vil gerne være med igen :sarkasme: Jeg skal åbenbart ikke glæde mig over noget som helst, for det ryger bare på igen. Jeg har siden januar vidst, at jeg skulle til bryllup både her i maj og juni, og det ville jeg gerne tabe mig lidt til. Et kg om måneden - seks kg i alt.

Har jeg tabt mig siden januar? Cirka to kilo...
Har jeg væltet mig i kage og alkohol? Næ. Jeg har heller ikke været helt asketisk, men det har været et par gange om måneden for alkoholens vedkommende og et par gange i alt siden januar for kagens vedkommende.
Har jeg spiste tonsvis af grønt og protein og drukket masser af vand? Tjek
Har jeg dyrket kampsport to gange om ugen plus løbeture plus styrketræning plus 7.500-10.000 trackede skridt om dagen HVER DAG siden januar? Tjek.
Sover jeg godt? Nej.
Har jeg fastet? Jep. Virkede det? Nej.
Har jeg fået tjekket mit stofskifte? Jep. Noget unormalt? Nix.
Er der noget medicinsk i vejen? Jep. Jeg tager medicin, som burde ØGE forbrændingen.

Jeg ved ikke, hvordan jeg skal få succes med det her. Jeg overvejer at fyre penge efter Anna Bogdanovas 21 dage til sprød silhuet, men jeg ved ikke om det virker. Hvis jeg var sikker på effekt, gjorde jeg det lige med det samne.
1
Chungodongowongo
Indlæg: 182
Tilmeldt: 15. aug 2015, 09:08
Kort karma: 19
Likede indlæg: 447

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Chungodongowongo » 8. jun 2016, 23:08

To ugers træningspause, pga. ferie, opgaveskrivning og varmen - ja, undskyldningerne kan være mange... Pausen sluttede i dag, og jeg kom igennem uge 10, dag 1 af mit "Lær at løbe 5 kilometer"-program, som tager 12 uger fra start til slut. Det var fedt. Det må gerne blive til en god stime igen.
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Filipai » 9. jun 2016, 05:34

Den her uge kan vi vidst godt bare strege fra kalenderen. SUK.
Lange dage i laboratorie i alt for meget varme har gjort mig slasket og ugidelig. Og igår endte det ud i en migræne. Jeg har tilmeldt mig til en omgang zumba i aften, men kommer næppe afsted. Får 12 gæster i morgen, og hjemmet sejler, men rengøring skulle vidst også forbrænde lidt :D
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Sophaya » 9. jun 2016, 06:28

Jeg har fejret boligkøb og veloverstået mundtlig eksamen med vin og chips både tirsdag og onsdag. Og så var der lige en durumrulle med falafel. Jeg ser det som okay, for det er store ting for mig, der krævede lidt ekstra på kaloriefronten :lol:
I dag er jeg tilbage i de sunde vaner - har taget kyllingebryst ud af fryseren til aftensmaden, så skal broccolien bare blancheres og bulguren koges :D
5
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Ally » 9. jun 2016, 06:54

Sophaya skrev:Jeg har fejret boligkøb og veloverstået mundtlig eksamen med vin og chips både tirsdag og onsdag. Og så var der lige en durumrulle med falafel. Jeg ser det som okay, for det er store ting for mig, der krævede lidt ekstra på kaloriefronten :lol:
I dag er jeg tilbage i de sunde vaner - har taget kyllingebryst ud af fryseren til aftensmaden, så skal broccolien bare blancheres og bulguren koges :D

Ekstra kalorier er helt OK, når man fejrer boligkøb og veloverstået mundtlig eksamen :kys:

Uhm! Kylling, broccoli og bulgur - det lyder lækkert; tror, det skal på næste uges madplan :D
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Sophaya » 9. jun 2016, 06:56

Ally skrev:Ekstra kalorier er helt OK, når man fejrer boligkøb og veloverstået mundtlig eksamen :kys:

Uhm! Kylling, broccoli og bulgur - det lyder lækkert; tror, det skal på næste uges madplan :D


:kys: jeg har heller ikke spildt et sekund på dårlig samvittighed :lol:

Det er virkelig min go-to ret for tiden, det er så lækkert og nemt :D
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Animi » 9. jun 2016, 14:11

Jeg synes virkelig at det at gå 15.000+ skridt om dagen, ser ud til at virke. I hvert fald synes jeg at jeg ser mindre oppustet ud. Jeg ved dog ikke om jeg har tabt mig, da jeg har besluttet mig for kun at veje mig én gang om måneden. Men jeg føler mig i hvert fald bedre tilpas i min krop!
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Filipai » 9. jun 2016, 20:21

Ballademager skrev:
Filipai skrev:
Gid det var mig. Jeg hader at træne. Jeg kan godt være glad efter en god time, men træning står altid nederest på "gider" listen.


Det må kræve meget at komme af sted, så? Er der slet ikke noget træning, som du synes er sjovt?


Altså jeg synes da stepfit og zumba er sådan nogenlunde sjovt, og kan også godt lide at løfte tungt i nogle stram op hold. Men der er ingen ting jeg virkeligt virkeligt gider, og vil til en hver tid foretrække sofaen, film og hæklegrej fremfor træningen.
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Ally » 10. jun 2016, 04:16

Ballademager skrev:Jeg bestod min instruktøruddannelse :pompom: :banan: :pompom:

Så mailen her for et par minutter siden. Er SÅ glad! :D

TILLYKKE med bestået instruktøruddannelse, Ballade! :banan: :banan: :banan:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Fællestråd - juni 2016

Indlægaf Animi » 10. jun 2016, 06:53

Ballademager skrev:
Animi skrev:Jeg synes virkelig at det at gå 15.000+ skridt om dagen, ser ud til at virke. I hvert fald synes jeg at jeg ser mindre oppustet ud. Jeg ved dog ikke om jeg har tabt mig, da jeg har besluttet mig for kun at veje mig én gang om måneden. Men jeg føler mig i hvert fald bedre tilpas i min krop!


Sådan af ren nysgerrighed: Hvad er 15.000 skridt pr dag? Altså, er det en gåtur, foruden det, man ellers går, eller hvad skal der til? Har aldrig talt skridt, så har ingen ide om, hvor meget, der skal til for at gå 10 eller 15.000 skridt.


For mig er 15.000 skridt 11km, og ja 5km af dem er en gåtur, da jeg lige nu er meget stillesiddende og ikke får gået så meget i dagligdagen, medmindre jeg selv sørger for det som med en gåtur :)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Sund og/eller slank"