Fælles tråd - september 2016

Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fælles tråd - september 2016

Indlægaf Ally » 29. sep 2016, 19:13

Jeg har haft en crazy-ass-long dag på arbejdet. Var på skolen fra kl. 7.15-17.30, købte ind, trænede i fitnesscentret og var hjemme for en times tid siden. Madpakkerne er smurte og jeg har bagt kage til fællesspisning i Yngstebarnets klasse i morgen aften.

Jeg er ikke i tvivl om, at jeg er vellidt af både elever og kolleger, men nogle gange bliver jeg alligevel rørt. Forleden fortalte tre elever mig, at de rigtig godt kunne li' mig, fordi jeg altid var glad og talte "de unges sprog" - sikke et kompliment :lol: Til eftermiddagens møde, hvilket bl.a. var grunden til den lange arbejdsdag, legede vi - alle kollegerne og to ledere - "Den varme stol", hvor vi hver især skulle rose hinanden. Jeg så sådan her ud :whine:, da kollegerne på skift roste mig. Jeg plejer nu godt at kunne tage imod komplimenter, men det var både grænseoverskridende og overvældende at skulle tage imod de mange positive ord om sig selv.

Well... Jeg tumler i seng nu :træt:
5
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12374

Re: Fælles tråd - september 2016

Indlægaf Guilded_Lily » 30. sep 2016, 18:12

Hov - en hel måned uden deltagelse fra min side - det er første gang...

I er for seje, hver og én! :pompom:

Det har været en ren off-måned for mit vedkommende. Én - uno - one - ein - 1 gang træning er det blevet til! Jeg har holdt mine fastedage med to smuttere, men ellers har jeg bare forsøgt at holde stressen i ave, hvilket vil sige, at jeg har arbejdet for meget i hverdagene, splattet fuldstændig ud fredag eftermiddag-søndag middag, hvorefter jeg i panik har kastet mig over arbejdet igen. Jeg har ingen energi og er derfor begyndt på jern og magnesium for at se, om det kan hjælpe lidt. Indtil videre har magnesiumet kun haft god effekt på nattesøvnen, jeg sover længere stræk. Manden er startet på sit studie på Fyn, hvilket betyder, jeg er tilbage på afleverings- og afhentningstjansen mht. børnene. Vanen er efterhånden kørt ind igen, så det går. Men det begrænser mig i hverdagen. Jeg dur ikke til aftentræning.

Vægten svinger konstant med 1,5 kg +/-, så den holder jeg - men jeg trænger til opstramning, især på maven.

Oktober kommer til at byde på efterårsferie i sommerhus og en masse arbejde, men jeg bliver nødt til at få prioriteret træningen. Jeg håber at have mere overskud i oktobertråden :wave:
1

Tilbage til "Sund og/eller slank"