Fælles tråd - oktober 2016

Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf LadyFox » 27. okt 2016, 10:04

Jeg skal op til læge og vejes i morgen, og hvis jeg ikke har taget 5 kilo på (og det har jeg ikke) så skal vi igang med at skrive en henvisning til en kirurg der skal vurdere om jeg opfylder kravende til en betalt bryst-reduktion, langt om længe.
Jeg må indrømme jeg begynder at blive lidt nervøs, og får lyst til at trække mig fra det hele - fordi jeg er bange for at blive afvist, og fordi jeg er endnu mere bange for at blive afvist fordi jeg ikke selv rigtig kan sætte ord på de problemer jeg har, jeg synes det er virkelig svært at forklarer det, og jeg har ikke rigtig lyst til at føle at jeg bliver set på som en forkælet møgunge der bare gerne vil rage en operation til mig "for sjov"..

Jeg har faktisk lidt lyst til bare at sætte mig ned og græde, det er så dumt.
0
...
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf POCKETKITTEN » 28. okt 2016, 14:13

Jeg har haft nogle vilde uger. Vi havde fire dage i København, hvor vi skejede ud og spiste en masse burger og macarons. Nu er jeg lige landet i Danmark efter en uge i Libanon, hvor maden jo er overvældende lækker, men hvor jeg til gengæld gik rundt på stejle distancer adskillige timer om dagen og desuden fik madforgiftning, hvilket lagde en dæmper på spiselysten.

Vægten sagde 69,8 kg her til morgen, så det dér med at nå 68 kg i oktober er utopi. Det må i stedet blive mit mål for november, og mit mål for oktober bliver i stedet at holde mig under 70 kg.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf Ally » 28. okt 2016, 18:21

Jeg har tidligere været MEGET tæt på at ramme -10 kg., men lad mig blot sige, at grundet mange forskellige faktorer, er jeg nu ikke helt så tæt alligevel... Det er naturligvis selvforskyldt, men jeg strammer tøjlerne fra på mandag. Ja ja, jeg burde stramme balderne fra i morgen, men hele weekenden skal jeg fødselsdagsfejres i anledning af min fødselsdag på søndag.

Lige helt hvordan jeg griber ovenstående "tøjlestramning" an vil jeg lige overveje i weekenden - men jeg er ikke i tvivl om, at der skal ske noget...
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 911
Likede indlæg: 12377

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf Guilded_Lily » 29. okt 2016, 09:37

Godt, du nåede at blive rask, Ally - og nyd din fødselsdagsweekend! :blomst:

___

Mit indlæg er lidt OT, men jeg skal lige ud med noget.

Jeg skal til mini-mus på tirsdag, og jeg er nødt til at bide i det sure æble og acceptere og meddele, at jeg er stresset igen. Jeg kan slet ikke fungere pt, kosten er helt hen i vejret, jeg kyler slik og chokolade ind i større mængder end almindelig mad, jeg er grådlabil og kan ikke finde overblikket i alle de almindelige dagligdagsaspekter og slet ikke på arbejde. Mine elever skal til terminsprøve om 14 dage, og de er ikke klar. Altså, jo, en tredjedel af klassen vil klare sig fint, men resten er så umotiverede og ligeglade, at min ugeplan skrider konstant, fordi der går lal i den. Jeg har ikke tid nok til forberedelse på arbejde, så jeg tænker arbejde, mens jeg henter datteren, laver mad, hænger vasketøj op, går med hunden og sidder 1½-2 timer hver aften og op til 8-10 timer i weekenden. Det var ikke hensigten med reformen og L409 (loven om vores arbejdstid), men min faglige stolthed lider det ene knæk efter det andet, og det går ud over min familie og mine elever. Lunten er kort og jeg magter ikke andet end sidde i sofaen, når jeg kommer hjem - alt kræver en enorm kraftanstrengelse. Vi skulle have været på biblioteket i dag, men jeg kan ikke komme ud af stedet. Jeg kommer heller ikke af sted til træning, maven vokser og jeg kan tydeligt se en vægtøgning i ansigtet.
Onsdag slog en helt banal episode benene væk under mig, og det sad i kroppen hele dagen - torsdag måtte jeg tage hjem efter et par lektioner.

Jeg aner ikke, hvordan min chef skal kunne hjælpe, idet mit skema ikke levner plads til forbedringer. Jeg haderhaderhader, at jeg er endt her igen - jeg ville så gerne bevise, at jeg godt kan det her, og jeg vil det her - men omstændighederne umuliggør det. Jeg føler mig som en svag gummiarm, der bare burde sidde på Danfoss og sætter dippedutter sammen.

Det hele er bare røv for tiden!
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"