Fælles tråd - oktober 2016

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf MyGirl » 20. okt 2016, 09:04

Jeg har tabt 400 gram denne uge, hvilket vel egentlig er fint, men havde håbet på mere, kan jeg mærke.

Det bringer mig på en total på 6,2 kg tabt på 9 uger (ambitionen om et halvt kg. om ugen holder altså endnu :D )

Kører stærkt på, og har vist ingen sociale planer i weekenden, så det har bare at blive en god uge!
3
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf Sophaya » 20. okt 2016, 13:35

Hvor er i gode :D

Jeg er ved at tage træningstøj på, selvom jeg hader at gå fra katten. Men ellers når jeg bare ikke de to gange denne uge :lol:
3
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf Ally » 20. okt 2016, 18:22

Jeg cykler alt for sjældent og når det sker, er det småture, men her til aften foreslog manden, at jeg cyklede en tur. Musik i ørerne, Endomondo tændt til at tracke afstanden og af sted det gik! Jeg tilbagelagde 21,54 km. og er nu træt - på den gode måde :D
5
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf Sophaya » 21. okt 2016, 09:58

Ballademager skrev:
Sophaya skrev:Hvor er i gode :D

Jeg er ved at tage træningstøj på, selvom jeg hader at gå fra katten. Men ellers når jeg bare ikke de to gange denne uge :lol:


Mon ikke, at den bare tager sig en lur, mens du sveder? :D


Helt klart, jeg pylrer bare :P

----
Er der andre der oplever at man spiser og snacker mindre, de dage man træner? Jeg synes jeg mister den der overdrevne appetit og spiser mindre, når jeg har været afsted.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf MyGirl » 21. okt 2016, 10:26

Sophaya skrev:
Ballademager skrev:
Sophaya skrev:Hvor er i gode :D

Jeg er ved at tage træningstøj på, selvom jeg hader at gå fra katten. Men ellers når jeg bare ikke de to gange denne uge :lol:


Mon ikke, at den bare tager sig en lur, mens du sveder? :D


Helt klart, jeg pylrer bare :P

----
Er der andre der oplever at man spiser og snacker mindre, de dage man træner? Jeg synes jeg mister den der overdrevne appetit og spiser mindre, når jeg har været afsted.


Oh yes, den kender jeg godt. Det må være text book definition på win-win! (Når man altså får det gjort ;) )
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf MyGirl » 21. okt 2016, 10:30

Jeg var SÅ fristet til at stille mig på vægten i morges. (Nok primært fordi, jeg ikke havde spist ret meget i går, og derfor var ret sikker på, at tallet ville være en smuuuule mindre end i går.)

Men igen vandt mine mål i denne tråd over mig, og jeg holder stadig min ambition om kun at stige på vægten en gang om ugen. :D (Bliver skør i hovedet ellers..)

Overvejer dog et enkelt wildcard til mig selv, og det er træningscentrets vægt i morgen. Jeg vil ret gerne vide, om vores vægt derhjemme vejer nogenlunde rigtigt, så overvejer en "kontrolvejning" centret i morgen :gruble: Bliver dog formentlig ikke til noget, da jeg helst ikke stiller mig på en vægt i et fuldt omklædningsrum, hvor folk vil kunne kigge med :genert:
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12727
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 917
Likede indlæg: 12461

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf Guilded_Lily » 21. okt 2016, 11:02

Jeg er faktisk misundelig på jer, der både har trænet og tabt jer denne uge - bare så I ved det!

Jeg har godt nok gået en del i klitter, hvilket kan mærkes på lår og i baller, men jeg har virkelig ædt som et svin hele ugen, så jeg ligner en gravid i sjette måned - jeg kan slet ikke trække maven ind! :8:
Der har været rundstykker hver morgen, en halv snegl, en brownie til min fødselsdag, pasta, kød i urimelige mængder på Flammen (med masser af salat, dog), is til dessert, og i går gik jeg amok i varmrøget laks, røget makrel, koldrøget laks, lakseroulader og en laksedelle, inden det hele blev sluttet af med is og frugt med vaniliecreme. I dag skal vi have vores traditionelle varme kakao og gammeldaws isvaffel i den lokale isbod, inden vi kører hjem i aften. Puh...

Jeg tør ikke stille mig på vægten i morgen, men jeg gør det sgu nok alligevel - det plejer at være en god motivationsfaktor for at faste. Og jeg trænger til det - jeg føler mig konstant fyldt op med mad. Det er skideulækkert!

Nu vil jeg smutte over i Rav Mads' Hus og se, om jeg kan finde en gave til min søster, så skal vi en sidste tur til stranden og så ned og have det kakao og is og måske shoppe lidt (to yndlingsbutikker i Henne), inden vi tager tilbage til sommerhuset og pakker sammen. Vi vil gerne undgå afrejsestress i morgen tidlig - vi skal være ude kl. 10, og der er afsindigt mange tyskere heroppe, så jeg forudser kaos oppe i byen, hvor vi skal aflevere nøglen. Ikke rart med en stor trailer på den ene bil...

Og jeg savner min kat!
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf MyGirl » 21. okt 2016, 11:38

Guilded_Lily skrev:Jeg er faktisk misundelig på jer, der både har trænet og tabt jer denne uge - bare så I ved det!

Jeg har godt nok gået en del i klitter, hvilket kan mærkes på lår og i baller, men jeg har virkelig ædt som et svin hele ugen, så jeg ligner en gravid i sjette måned - jeg kan slet ikke trække maven ind! :8:
Der har været rundstykker hver morgen, en halv snegl, en brownie til min fødselsdag, pasta, kød i urimelige mængder på Flammen (med masser af salat, dog), is til dessert, og i går gik jeg amok i varmrøget laks, røget makrel, koldrøget laks, lakseroulader og en laksedelle, inden det hele blev sluttet af med is og frugt med vaniliecreme. I dag skal vi have vores traditionelle varme kakao og gammeldaws isvaffel i den lokale isbod, inden vi kører hjem i aften. Puh...

Jeg tør ikke stille mig på vægten i morgen, men jeg gør det sgu nok alligevel - det plejer at være en god motivationsfaktor for at faste. Og jeg trænger til det - jeg føler mig konstant fyldt op med mad. Det er skideulækkert!

Nu vil jeg smutte over i Rav Mads' Hus og se, om jeg kan finde en gave til min søster, så skal vi en sidste tur til stranden og så ned og have det kakao og is og måske shoppe lidt (to yndlingsbutikker i Henne), inden vi tager tilbage til sommerhuset og pakker sammen. Vi vil gerne undgå afrejsestress i morgen tidlig - vi skal være ude kl. 10, og der er afsindigt mange tyskere heroppe, så jeg forudser kaos oppe i byen, hvor vi skal aflevere nøglen. Ikke rart med en stor trailer på den ene bil...

Og jeg savner min kat!


Der skal også være plads til ferie :kys:

Men kender godt følelsen af, at man lidt har fået nok. Sådan havde jeg det sidste uge efter tid hos mine forældre. Jeg nåede simpelthen aldrig at være sulten, og det gav sådan en lidt kvalm fornemmelse sammen med den der oppustethed. Det lægger sig jo heldigvis hurtigt igen, når man kommer tilbage til vante ramme :)

Lyder hyyyygggeligt uanset!
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12727
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 917
Likede indlæg: 12461

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf Guilded_Lily » 21. okt 2016, 12:17

MyGirl skrev:Der skal også være plads til ferie :kys:

Men kender godt følelsen af, at man lidt har fået nok. Sådan havde jeg det sidste uge efter tid hos mine forældre. Jeg nåede simpelthen aldrig at være sulten, og det gav sådan en lidt kvalm fornemmelse sammen med den der oppustethed. Det lægger sig jo heldigvis hurtigt igen, når man kommer tilbage til vante ramme :)

Lyder hyyyygggeligt uanset!


Ja, det skal der jo :)

Ja, netop følelsen af aldrig at nå at blive sulten, før man kører det næste læs ind. Jeg har slet ikke haft nogen stopklods denne uge. Det har jeg heldigvis, når jeg er tilbage i vante rammer.

Jeg fik et ravhjertevedhæng til min søster og kom til at give mig selv et par øreringe med tre hjerter i rav i fødselsdagsgave. De var så fine! :lun:

Jeg forsøger at få pakket lidt, men det er simpelthen så uoverskueligt - kæft, vi roder! :tie:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf MyGirl » 21. okt 2016, 17:23

Så forsvandt alt glæde for min spinning i morgen lige pludselig. Kæresten har inviteret en kollega med :nerve:

Bare ikke fedt at skulle møde fremmede mennesker der, når man i forvejen synes det er liiidt grænseoverskridende at være i spinningtøj i offentligheden :rulle:

Har slet ikke lyst til at tage af sted nu...
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf MyGirl » 21. okt 2016, 19:06

Ballademager skrev:
MyGirl skrev:Så forsvandt alt glæde for min spinning i morgen lige pludselig. Kæresten har inviteret en kollega med :nerve:

Bare ikke fedt at skulle møde fremmede mennesker der, når man i forvejen synes det er liiidt grænseoverskridende at være i spinningtøj i offentligheden :rulle:

Har slet ikke lyst til at tage af sted nu...


Øv, det kan jeg virkelig godt forstå :ae: Jeg er heller ikke rigtig kæk, hvis jeg skal iføres cykeltøj.

Men kollegaen tænker sikkert ikke over det. Han sveder jo også.


:kys: tak. Meget rart med nogen, der ikke synes, det er helt latterligt.

Og ja, du har ret. Og alternativt kan jeg jo være pisseligeglad med, hvad han tænker - bare altid lettest i tanken :D
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12727
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 917
Likede indlæg: 12461

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf Guilded_Lily » 22. okt 2016, 09:03

+ 1,3 kg. Nå ja, det er jo ikke alverden.

Jeg er sulten! Det er vildt, så hurtigt dårlige vaner implementeres - her tænker jeg kæmpe morgenmad med 1½-2 rundstykker dagligt med både marmelade, nutella, pålægschokolade og ost :fløjt:

Det dummeste er, at vi skyndte os så meget med pakningen i går, at vi glemte at tjekke et af skabene i køkkenet, så nu står der mel, bageting, müsli, makrel i tomat, dåsekonserves, kakao og popcorn i et sommerhus, vi ikke kommer tilbage til :rulle:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf MyGirl » 22. okt 2016, 09:44

Spinningen var superhyggelig til formiddag :) virkelig sød gut, kæresten havde med. Timen var ikke lige min stil, men det var rart at komme af sted igen! Og ugens kost har været fejlfri, så i aften står den på røde bøffer og bearnaise uden dårlig samvittighed :banan:

Guilded - enig med vanerne! Det er helt vildt så hurtigt, det hele skrider lidt. Be strong!! Der plejer jo heldigvis heller ikke skulle mange gode dage til, før man er retur i de vaner..
1
Sandkage
Indlæg: 22
Tilmeldt: 17. okt 2016, 11:23
Kort karma: 2
Likede indlæg: 21

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf Sandkage » 22. okt 2016, 11:32

MyGirl skrev:Spinningen var superhyggelig til formiddag :) virkelig sød gut, kæresten havde med. Timen var ikke lige min stil, men det var rart at komme af sted igen! Og ugens kost har været fejlfri, så i aften står den på røde bøffer og bearnaise uden dårlig samvittighed :banan:

Guilded - enig med vanerne! Det er helt vildt så hurtigt, det hele skrider lidt. Be strong!! Der plejer jo heldigvis heller ikke skulle mange gode dage til, før man er retur i de vaner..


AAh hvor var det dejligt at du kom afsted!!! Jeg var saa nysgerrig. Virkeligt godt, at du ikke meldte fra pga din kärestes ven :)
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12727
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 917
Likede indlæg: 12461

Re: Fælles tråd - oktober 2016

Indlægaf Guilded_Lily » 22. okt 2016, 11:44

MyGirl skrev:Spinningen var superhyggelig til formiddag :) virkelig sød gut, kæresten havde med. Timen var ikke lige min stil, men det var rart at komme af sted igen! Og ugens kost har været fejlfri, så i aften står den på røde bøffer og bearnaise uden dårlig samvittighed :banan:

Guilded - enig med vanerne! Det er helt vildt så hurtigt, det hele skrider lidt. Be strong!! Der plejer jo heldigvis heller ikke skulle mange gode dage til, før man er retur i de vaner..


Godt, du kom af sted alligevel :gogo:

Tjah, tanken var at springe morgenmaden over i dag og holde den længst muligt på vand, men der lå jo ligesom en halv makronkage med æble og skreg ude i køkkenet - så den er blevet onduleret. Men NU er der heller ikke andet tilbage end slik. Og det spiser jeg i forvejen ikke meget af (gider ikke vingummi).
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"