Slankehold - erfaringer?

Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Slankehold - erfaringer?

Indlægaf MyGirl » 23. sep 2015, 10:29

Aquadorable skrev:Lille update: Jeg fik en rigtig god snak med underviseren, der helt tydeligt ved, hvad hun taler om, og endda selv har været igennem et stort vægttab. Så jeg føler mig ret tryg ved at skulle begynde på holdet om et par uger.

Tak for alle jeres input!


Vækker lige den her tråd igen for en stund. Nåede ikke at svare på den, da den var aktuel, men jeg har faktisk gået på en slankehold for maaaange år siden, og var super glad for det.

Håber - som flere andre - du vil opdatere lidt herinde (eller i de andre tråde), når du kommer i gang. Havde jeg tiden, kunne jeg sagtens finde på at gøre det igen bare for motivationen og sammenholdet i det!

Held og lykke, og håber, du bliver super glad for det.
1
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Slankehold - erfaringer?

Indlægaf Aquadorable » 23. sep 2015, 10:38

MyGirl skrev:
Aquadorable skrev:Lille update: Jeg fik en rigtig god snak med underviseren, der helt tydeligt ved, hvad hun taler om, og endda selv har været igennem et stort vægttab. Så jeg føler mig ret tryg ved at skulle begynde på holdet om et par uger.

Tak for alle jeres input!


Vækker lige den her tråd igen for en stund. Nåede ikke at svare på den, da den var aktuel, men jeg har faktisk gået på en slankehold for maaaange år siden, og var super glad for det.

Håber - som flere andre - du vil opdatere lidt herinde (eller i de andre tråde), når du kommer i gang. Havde jeg tiden, kunne jeg sagtens finde på at gøre det igen bare for motivationen og sammenholdet i det!

Held og lykke, og håber, du bliver super glad for det.


Tusind tak for dit input!
Jeg skal begynde næste onsdag og skal nok holde jer opdaterede :D
0
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Slankehold - erfaringer?

Indlægaf Rapfisk » 12. okt 2015, 21:20

Hvordan går det mon med dig?
0
Livslinjen: 70 201 201
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Slankehold - erfaringer?

Indlægaf Aquadorable » 13. okt 2015, 10:21

Rapfisk skrev:Hvordan går det mon med dig?


Hej Rap!

Det går rigtig godt - jeg får trænet/motioneret 5-6 gange om ugen og har tabt 3-4 kilo, siden jeg begyndte på slankeholdet. Det er fedt at mødes med de andre hver uge, og jeg kan mærke, at det er en stor motivationsfaktor at skulle 'stå til regnskab' om onsdagen. Så alt i alt går det rigtig fint :gogo:
4
K - 12.06.18 :love:

Tilbage til "Sund og/eller slank"