220 dage til det store ja! Nu skal de overflødige kg af!

Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

220 dage til det store ja! Nu skal de overflødige kg af!

Indlægaf Filipai » 1. feb 2017, 06:10

Så kan jeg vidst ikke trække den længere, hvis jeg rent faktisk skal nå og få gjort noget ved de kg jeg er ked af, inden vores store dag.
Vi skal "heldigvis" begge tabe os, hvilket gør det en smule lettere, da vi så forhåbentligt kan holde fristelserne væk.

Vi er lige kommet hjem fra 4 ugers ferie hvor jeg har tabt 1.5 kg, og nu skal det altså bare forsætte derned af.
Ellers er jeg utroligt ked af mine slaskede overarme, så dem vil jeg især fokusere på at få i form, så jeg kan se brand godt ud i min stopløse brudekjole :dance:
Udover det vil tråden også være om at jeg generelt skal få det bedre sådan helt generelt, efter en utroligt hård december var jeg ved at gå helt ned med flaget, og det var først 1.5 uge inde i vores ferie at jeg ikke længere havde hjertebanken og rystelser.

Så generelt en feel good tråd, hvor jeg forhåbentligt får lidt ro på sagerne, får smidt en masse kg, og generelt bliver bedre til at passe på mig selv.

De 220 dage omregner sig til ca 31 uger, og mit mål er 0.5 kg om ugen, så krydser for et samlet vægttab på 15 kg, hvilket vil give mig en bmi på 22.3

Let the games begin

01.02.2017: 78.6 kg
08.02.2017: 78.3 kg
28.02.2017: 77.6 kg
Senest rettet af Filipai 28. feb 2017, 10:33, rettet i alt 2 gange.
4
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: 220 dage til det store ja! Nu skal de overflødige kg af!

Indlægaf Filipai » 1. feb 2017, 06:13

Vejedag+måledag for os begge bliver onsdag, så en uge herhjemme kører fra onsdag til onsdag :D
Første uges mål er at undgå søde sager pånær dessert til barnedåb som vi skal til lørdag.
Min forlovede starter som fuldtidsansat idag på hans tidligere studiejob, så det bliver lidt spændende at se hvor smadret han bliver nu hvor det virkelige liv starter.

Jeg har et fitnessworld medlemskab, som har været i bero de sidste par måneder, pausen slutter reelt idag, men kan ikke finde ud af om jeg skal skyde den en måned. Vi har godt træningsudstyr herhjemme, hvis altså det blev brugt :genert:

Ved i om de fleste nytårsforsættere er stoppet? Eller er der stadig proppet i centrene?
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: 220 dage til det store ja! Nu skal de overflødige kg af!

Indlægaf Ally » 1. feb 2017, 07:15

Dig og din tråd vil jeg helt klart følge, Fili, og hvor er det spændende med det kommende bryllup - og jeg er ikke i tvivl om, at du vil stråle mere end solen i din brudekjole :kys:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: 220 dage til det store ja! Nu skal de overflødige kg af!

Indlægaf Animi » 1. feb 2017, 07:44

Jeg bliver ved med at læse det som du skal tabe 220kg :nerve: Og jeg tænkte bare wooooow! :lol:

Men jeg hepper på dig :pompom:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: 220 dage til det store ja! Nu skal de overflødige kg af!

Indlægaf Pandesteg » 1. feb 2017, 07:49

Filipai skrev:Vejedag+måledag for os begge bliver onsdag, så en uge herhjemme kører fra onsdag til onsdag :D
Første uges mål er at undgå søde sager pånær dessert til barnedåb som vi skal til lørdag.
Min forlovede starter som fuldtidsansat idag på hans tidligere studiejob, så det bliver lidt spændende at se hvor smadret han bliver nu hvor det virkelige liv starter.

Jeg har et fitnessworld medlemskab, som har været i bero de sidste par måneder, pausen slutter reelt idag, men kan ikke finde ud af om jeg skal skyde den en måned. Vi har godt træningsudstyr herhjemme, hvis altså det blev brugt :genert:

Ved i om de fleste nytårsforsættere er stoppet? Eller er der stadig proppet i centrene?


Hep hep!

Jeg synes det er stilnet en smule af i fitness - men der er stadig en del flere i mine centre og på holdene, end der plejer at være- :)
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: 220 dage til det store ja! Nu skal de overflødige kg af!

Indlægaf Neenah » 1. feb 2017, 07:57

Hvad gør du så med kjolen hvis du taber dig 15 kg? :gruble:
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: 220 dage til det store ja! Nu skal de overflødige kg af!

Indlægaf Luffegås » 1. feb 2017, 07:59

Pøjpøj :D
Holdene i mit lokale FW er ligeså fyldte som de dog altid er, men ellers synes jeg der er til at komme til, men jeg er også arbejdsløs, så kan komme inden alle har fri fra uddannelse..
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: 220 dage til det store ja! Nu skal de overflødige kg af!

Indlægaf Filipai » 1. feb 2017, 08:45

Neenah skrev:Hvad gør du så med kjolen hvis du taber dig 15 kg? :gruble:


15 kg passer meget godt med de 2 størrelser den kan syes ind. Udover det er den med bindebånd i ryggen så den kan justeres. Så det skal nok gå :D
2
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: 220 dage til det store ja! Nu skal de overflødige kg af!

Indlægaf Filipai » 1. feb 2017, 08:46

Pandesteg skrev:
Filipai skrev:Vejedag+måledag for os begge bliver onsdag, så en uge herhjemme kører fra onsdag til onsdag :D
Første uges mål er at undgå søde sager pånær dessert til barnedåb som vi skal til lørdag.
Min forlovede starter som fuldtidsansat idag på hans tidligere studiejob, så det bliver lidt spændende at se hvor smadret han bliver nu hvor det virkelige liv starter.

Jeg har et fitnessworld medlemskab, som har været i bero de sidste par måneder, pausen slutter reelt idag, men kan ikke finde ud af om jeg skal skyde den en måned. Vi har godt træningsudstyr herhjemme, hvis altså det blev brugt :genert:

Ved i om de fleste nytårsforsættere er stoppet? Eller er der stadig proppet i centrene?


Hep hep!

Jeg synes det er stilnet en smule af i fitness - men der er stadig en del flere i mine centre og på holdene, end der plejer at være- :)


Så kunne det godt være jeg bare skulle tage mig sammen og få kommet afsted. Men føj hvor jeg ikke gider. Er stadig i min feriebobbel. I det mindste er min appetit væsentligt mindre efter ferie, men lysten til at komme i et proppet fitnesscenter orker jeg slet ikke.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: 220 dage til det store ja! Nu skal de overflødige kg af!

Indlægaf Filipai » 1. feb 2017, 08:46

Luffegås skrev:Pøjpøj :D
Holdene i mit lokale FW er ligeså fyldte som de dog altid er, men ellers synes jeg der er til at komme til, men jeg er også arbejdsløs, så kan komme inden alle har fri fra uddannelse..


Jeg har heller ikke noget for lige pt. Jeg skal igang med mit speciale snart, så jeg kan reelt bare administrere min tid som jeg vil.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: 220 dage til det store ja! Nu skal de overflødige kg af!

Indlægaf Rapfisk » 1. feb 2017, 09:04

Filipai skrev:Vejedag+måledag for os begge bliver onsdag, så en uge herhjemme kører fra onsdag til onsdag :D
Første uges mål er at undgå søde sager pånær dessert til barnedåb som vi skal til lørdag.
Min forlovede starter som fuldtidsansat idag på hans tidligere studiejob, så det bliver lidt spændende at se hvor smadret han bliver nu hvor det virkelige liv starter.

Jeg har et fitnessworld medlemskab, som har været i bero de sidste par måneder, pausen slutter reelt idag, men kan ikke finde ud af om jeg skal skyde den en måned. Vi har godt træningsudstyr herhjemme, hvis altså det blev brugt :genert:

Ved i om de fleste nytårsforsættere er stoppet? Eller er der stadig proppet i centrene?

Jeg oplever i hvert fald, at "nytårsforsætterne" er væk. Det er fx til at få plads på hold.
1
Livslinjen: 70 201 201
drpingvin
Indlæg: 53
Tilmeldt: 2. maj 2016, 02:46
Kort karma: 5
Likede indlæg: 59

Re: 220 dage til det store ja! Nu skal de overflødige kg af!

Indlægaf drpingvin » 1. feb 2017, 09:11

Hepper på dig fra sidelinjen!
Kan I ikke gøre det til en konkurrence hjemme hos jer? Den der har tabt flest procent af kropsvægten den første uge skal give den anden en halv times massage eller sådan noget! :D
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: 220 dage til det store ja! Nu skal de overflødige kg af!

Indlægaf Pandesteg » 1. feb 2017, 09:14

Filipai skrev:
Pandesteg skrev:
Filipai skrev:Vejedag+måledag for os begge bliver onsdag, så en uge herhjemme kører fra onsdag til onsdag :D
Første uges mål er at undgå søde sager pånær dessert til barnedåb som vi skal til lørdag.
Min forlovede starter som fuldtidsansat idag på hans tidligere studiejob, så det bliver lidt spændende at se hvor smadret han bliver nu hvor det virkelige liv starter.

Jeg har et fitnessworld medlemskab, som har været i bero de sidste par måneder, pausen slutter reelt idag, men kan ikke finde ud af om jeg skal skyde den en måned. Vi har godt træningsudstyr herhjemme, hvis altså det blev brugt :genert:

Ved i om de fleste nytårsforsættere er stoppet? Eller er der stadig proppet i centrene?


Hep hep!

Jeg synes det er stilnet en smule af i fitness - men der er stadig en del flere i mine centre og på holdene, end der plejer at være- :)


Så kunne det godt være jeg bare skulle tage mig sammen og få kommet afsted. Men føj hvor jeg ikke gider. Er stadig i min feriebobbel. I det mindste er min appetit væsentligt mindre efter ferie, men lysten til at komme i et proppet fitnesscenter orker jeg slet ikke.


Op på hesten og afsted til træning med dig. Især når du har tiden til det. Der må være færre mennesker om morgen/formiddag end, når jeg er der kl. 16-17 om eftermiddagen trods alt. Man får altså bare en væsentligt flottere og mere tonet krop, når man kombinerer vægttab og træning. Bryllupsbilleder lasts forever!
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: 220 dage til det store ja! Nu skal de overflødige kg af!

Indlægaf Filipai » 1. feb 2017, 09:20

Pandesteg skrev:Op på hesten og afsted til træning med dig. Især når du har tiden til det. Der må være færre mennesker om morgen/formiddag end, når jeg er der kl. 16-17 om eftermiddagen trods alt. Man får altså bare en væsentligt flottere og mere tonet krop, når man kombinerer vægttab og træning. Bryllupsbilleder lasts forever!


Har tilmeldt mig 2 hold i morgen, er på venteliste til et fredag, og meldt mig til et af mine tidligere favorithold søndag morgen. Og så har jeg tilmeldt mig konkurrencen hvor man skal træne 12 gange i løbet af denne måned. Nu gør jeg det sgu!
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: 220 dage til det store ja! Nu skal de overflødige kg af!

Indlægaf Filipai » 1. feb 2017, 09:22

drpingvin skrev:Hepper på dig fra sidelinjen!
Kan I ikke gøre det til en konkurrence hjemme hos jer? Den der har tabt flest procent af kropsvægten den første uge skal give den anden en halv times massage eller sådan noget! :D


Det ville være jævnt unfair, jeg har væsentligt mere at tabe end min tilkommende har. Han skal nok mere bare smide dunken og få trænet en masse. Men kunne godt være vi skulle få indført at man får en straf hvis der intet er tabt :devil:
1

Tilbage til "Sund og/eller slank"