Oktober '15 - fællestråd

Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 20. okt 2015, 17:08

MyGirl skrev:Hihi, lige den med ringene lagde jeg også mærke til efter weekenden! :lol: Mine ringe er ellers blevet så løse, at de drejer rundt, men efter weekenden sad de nærmest og klemte mine fingre. Det er ret vildt, at der er så stor forskel!

Men hvor lyder det som en dejlig dag!


Præcis. Mine ringe er også blevet meget løse (jeg kan ind imellem frygte, jeg taber min vielsesring). Det hjalp dog at få drukket en del vand, så de er næsten tilbage til normalen.

Den var SÅ dejlig :lun:
1
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Ally » 20. okt 2015, 19:07

Planen var, at jeg skulle jeg træne til aften; gad dog ikke lige træne cardio i fitnesscentret, men i stedet hoppede jeg i løbeskoene. Intervaltrænede på min måde: Gå 1 sang, løb 1 sang - dette fortsætter man med indtil man har gennemført sin rute. Jeg nåede 5,36 km. på ca. 50 minutter.

I eftermiddags var der post fra @Bøtte :D En masse WW-materiale, som hun så venligt havde sendt til mig. Jeg har tidligere, med succes, tabt mig vha. WW, så jeg vil prøve igen og håber, at det endnu engang kan blive en succes. Jeg skal lige have nærlæst materialet, men satser på at komme i gang med det inden længe.
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 20. okt 2015, 19:22

Jeg har sgi været til spontan spinning i aften :banan:

Kom en time tidligere hjem end normalt pga møde tæt på hjem, og det skulle da udnyttes!
3
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 21. okt 2015, 04:55

Første fd oven på en uges ædegilde - jeg frygter den lidt, men jeg har en masse at give mig til, så det skal nok gå. Arbejde, handle og træne - så er jeg i hvert fald heller ikke hjemme før til aftensmadstid!
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 21. okt 2015, 08:48

Guilded_Lily skrev:Første fd oven på en uges ædegilde - jeg frygter den lidt, men jeg har en masse at give mig til, så det skal nok gå. Arbejde, handle og træne - så er jeg i hvert fald heller ikke hjemme før til aftensmadstid!


Den er håååååård! Når man sådan giver los nogle dage, så føles det fuldstændig som at være slået tilbage til start! Hovedpine og gnaven i maven om igen. Den tilstand, jeg var sluppet for. Og så er der gang i hjemkundskab - og de laver millionbøf!

Jeg er suuuuuuuuulten (og monstertræt - trods skyr til morgenmad og den første halve liter vand indenbords. For helvede!)

*rant off*
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 21. okt 2015, 11:03

Guilded_Lily skrev:
Guilded_Lily skrev:Første fd oven på en uges ædegilde - jeg frygter den lidt, men jeg har en masse at give mig til, så det skal nok gå. Arbejde, handle og træne - så er jeg i hvert fald heller ikke hjemme før til aftensmadstid!


Den er håååååård! Når man sådan giver los nogle dage, så føles det fuldstændig som at være slået tilbage til start! Hovedpine og gnaven i maven om igen. Den tilstand, jeg var sluppet for. Og så er der gang i hjemkundskab - og de laver millionbøf!

Jeg er suuuuuuuuulten (og monstertræt - trods skyr til morgenmad og den første halve liter vand indenbords. For helvede!)

*rant off*


You can do it!!! :pompom: :pompom: :pompom:

Find trøst i, at du - som jeg har nævnt før - er en inspiration for newbies som mig, og find stædigheden frem! :gogo:
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 21. okt 2015, 11:33

MyGirl skrev:
You can do it!!! :pompom: :pompom: :pompom:

Find trøst i, at du - som jeg har nævnt før - er en inspiration for newbies som mig, og find stædigheden frem! :gogo:


:lol: :kys:

Det hjalp at få en Knorr-koppen til frokost. Nu har jeg ingen problemer med at klare resten af dagen. Det er altid formiddagen, der er værst her...

(Jeg er bare lidt træt af, jeg skal handle ret meget på hjemvejen - jeg ville hellere køre direkte i fitness, men jeg gider ikke handle med vådt hår)
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 21. okt 2015, 18:40

376 kcal indtaget
852 kcal forbrændt

NU er jeg træt! Jeg var først hjemme kl. 19.10! Skulle handle efter arbejde, måtte i to butikker for at få det hele - så skriver manden, at han har voldsomt ondt efter kiropraktorbehandling, så jeg måtte lige lave aftensmad... Hell no, jeg kørte i en tredje butik og købte pappizzaer, smækkede det hele hjem og kørte - temmelig gnaven - ned og trænede. Det var en tung omgang med 85 min. cardio i alt og 40 styrke, men jeg bed det i mig og gjorde det! Go'e mig! Al weekendens mad har sat sig på maven, det er SÅ tydeligt! (Jeg ved ikke, hvor hurtigt sådan noget snask omsættes i kroppen, men jeg måtte bruge andetsidste hul i bæltet og de små markeringer, jeg endelig havde opnået, var væk igen. Væske, måske, I don't know. Jeg følte mig bare tyk og utilpas - især når en elev spørger, om jeg er gravid :( )

Jeg har egentlig noget arbejde, jeg burde lave, men jeg vil hellere gå en tur med hunden...
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Ally » 21. okt 2015, 19:06

Guilded_Lily skrev:Jeg følte mig bare tyk og utilpas - især når en elev spørger, om jeg er gravid :( )
Ævs... Forleden morgen, da jeg havde været i bad og stod i undertøj, spurgte Ældstebarnet mig om, hvorfor jeg havde striber på ryggen - hun hentød til mine rygdeller under BH-stroppen :lol: :nerve:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12724
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 21. okt 2015, 19:26

Ally skrev:
Guilded_Lily skrev:Jeg følte mig bare tyk og utilpas - især når en elev spørger, om jeg er gravid :( )
Ævs... Forleden morgen, da jeg havde været i bad og stod i undertøj, spurgte Ældstebarnet mig om, hvorfor jeg havde striber på ryggen - hun hentød til mine rygdeller under BH-stroppen :lol: :nerve:


Usj! :tie: :lol:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Bøtte » 22. okt 2015, 08:04

Efter næsten to uger med forkølelse og mellemørebetændelse fik jeg endelig løbet igen.
Dog kun en lille tur på 3 km, men det er fint. Jeg skulle bare i gang igen.

Jeg læste et sted at hvis man spiser æg fra morgenen af, skulle det hjælpe på trangen til søde sager i løbet af dagen. Aner ikke om det passer, men jeg prøver det af :-D Og nu er tippet givet videre til jer :)
2
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Ally » 22. okt 2015, 08:15

Guilded_Lily skrev:
Ally skrev:
Guilded_Lily skrev:Jeg følte mig bare tyk og utilpas - især når en elev spørger, om jeg er gravid :( )
Ævs... Forleden morgen, da jeg havde været i bad og stod i undertøj, spurgte Ældstebarnet mig om, hvorfor jeg havde striber på ryggen - hun hentød til mine rygdeller under BH-stroppen :lol: :nerve:


Usj! :tie: :lol:
Det var også min tanke. Børn er nogle gange en tand for ærlige :lol:
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Akehurst2 » 22. okt 2015, 09:06

Bøtte skrev:Jeg læste et sted at hvis man spiser æg fra morgenen af, skulle det hjælpe på trangen til søde sager i løbet af dagen. Aner ikke om det passer, men jeg prøver det af :-D Og nu er tippet givet videre til jer :)


Jeg ved ikke om det er videnskabeligt korrekt, men jeg synes æg til morgenmad er helt genialt i forhold til mæthed, i hvert fald. Og mæthed er godt mod sukkertrang hos mig.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Sophaya » 22. okt 2015, 17:36

Jeg har haft 7 timers arbejde og så til headspace hvor jeg havde en samtale med en af mine faste brugere. Jeg er stadig småsyg og fik det virkelig skidt på vej fra arbejde til headspace i bussen. Jeg blev helt svedig, klam og det sortnede næsten for mine øjne. Købte en snickers og fik noget frisk luft inden min samtale, og det gik faktisk rigtig fint. Så havde jeg bestilt sushi og tangsalat som jeg lige hentede på vej hjem og har spist i sengen. Til frokost på arbejde fik jeg oksekødsdeller og kålsalat, super sundt og lækkert. Jeg har næsten gået de 10.000 skridt i dag. Alt i alt, rigtig god dag kaloriemæssigt.
4
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 22. okt 2015, 19:05

Har om få timer gennemført mine planlagte 3 fastedage denne uge :banan: (den ene med lidt flere kalorier end 'rigtige' fastedage)

Og den tredje træningsdag kommer til spinning lørdag, så hvis jeg bare kontrollerer kosten i weekenden, bliver det for en gangs skyld en rigtig god uge! Tror dog weekenden gør, at jeg ikke skal have de store forhåbninger om i morgens måling, men næste uge er der håb!
2

Tilbage til "Sund og/eller slank"