Oktober '15 - fællestråd

Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Ally » 29. okt 2015, 13:09

Uhm! Der dufter liftligt i vores køkken :-D Jeg har bagt brownies med skumfiduser og Oreo's til i morgen, hvor det er min fødselsdag. Jeg ved, at kollegerne ser frem til kage og bagerbrød i morgen, så det må de jo få.

Om ikke så lang tid henter jeg pigerne i SFO'en og børnehaven og når vi kommer hjem, har jeg aftalt med dem, at vi skal ud at gå. Vi skal simpelthen ud og have frisk luft - og, for deres vedkommende, brænde lidt energi af. De bliver så dejligt trætte... :cool:
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Ally » 29. okt 2015, 13:11

@FitBrideToBE Har du brug for at lave din egen tråd, synes jeg, at du skal gøre det - men jeg advarer dig - jeg kan finde på at spamme med likes m.m. :D :kys:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 29. okt 2015, 13:13

Du er så sød Ally :D Er pjattet med dig :p Du skal være velkommen til at spamme alt det du vil !
1
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Akehurst2 » 29. okt 2015, 13:20

Ballademager skrev:
FitBrideToBE skrev:
HEY.. Tænkte for resten på nogen.. tror I man kan lave en individuel tråd her på boardet?? Jeg vil rigtig gerne have en tråd, hvor jeg kan "skrive dagbog" over min kost og træning, så gik lidt tilbage på det gamle fora, men det er bare så langsomt og irriterende at skrive på, så tror I det er okay, at man gør det her??


Hvorfor skulle du ikke kunne det? :kys: Der er da et par andre brugere, der har egne tråde også, så det tror jeg da helt bestemt godt du kan.


Selvfølgelig kan man det - jeg har også en :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 29. okt 2015, 14:17

FitBrideToBE skrev:
MyGirl skrev:
Den gik heller ikke ret godt, så det er ikke noget vi praler om !! Vi er totalt uforstående overfor vores massive bommert af et 2-tal vi fik :8: - Har aldrig fået sådan et før, men ingen af os har overskud til at klage, da det ville kræve en omeksamen + opgave.

Men den er bestået og jeg personligt er videre :) Men tak for hep og tanker :) :kram:


Min far sagde altid til mig, at "Ethvert godt eksamensbevis rummer hele skalaen" :D Og det gør mit også fra uni - alt fra 2 til 12, og det er sgi gået mig meget godt sidenhen, hvis jeg selv skal sige det.

Så ja - læg det bag dig, og vær glad for, det er overstået :kys: (Det gjorde jeg selv med min 2'er gysereksamen, selvom rigtig mange klagede.)
2
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 29. okt 2015, 14:19

Ally skrev:Uhm! Der dufter liftligt i vores køkken :-D Jeg har bagt brownies med skumfiduser og Oreo's til i morgen, hvor det er min fødselsdag. Jeg ved, at kollegerne ser frem til kage og bagerbrød i morgen, så det må de jo få.

Om ikke så lang tid henter jeg pigerne i SFO'en og børnehaven og når vi kommer hjem, har jeg aftalt med dem, at vi skal ud at gå. Vi skal simpelthen ud og have frisk luft - og, for deres vedkommende, brænde lidt energi af. De bliver så dejligt trætte... :cool:


Jeg havde også brownie med skumfiduser og Oreos med på job til min fødselsdag for 3 uger siden. (Sammen med gulerodskage, for der var mange, der skulle have - satans store arbejdsplads! :D ). Men den var et stort hit, så tror, det blev et godt valg, du tog :gogo:
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 29. okt 2015, 14:20

FitBrideToBE skrev:

HEY.. Tænkte for resten på nogen.. tror I man kan lave en individuel tråd her på boardet?? Jeg vil rigtig gerne have en tråd, hvor jeg kan "skrive dagbog" over min kost og træning, så gik lidt tilbage på det gamle fora, men det er bare så langsomt og irriterende at skrive på, så tror I det er okay, at man gør det her??


Jaaaaah, opret din egen tråd igen :banan: (Skal prøve ikke at spamme den helt så meget som den sidste :genert: )
1
FitBrideToBE
Likede indlæg: 20787

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 29. okt 2015, 15:00

MyGirl skrev:
FitBrideToBE skrev:

HEY.. Tænkte for resten på nogen.. tror I man kan lave en individuel tråd her på boardet?? Jeg vil rigtig gerne have en tråd, hvor jeg kan "skrive dagbog" over min kost og træning, så gik lidt tilbage på det gamle fora, men det er bare så langsomt og irriterende at skrive på, så tror I det er okay, at man gør det her??


Jaaaaah, opret din egen tråd igen :banan: (Skal prøve ikke at spamme den helt så meget som den sidste :genert: )


Jooo.. du skal da være velkommen til at spamme tråden :D Det gør du og Ally alt hvad I orker :D
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12457

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 29. okt 2015, 17:12

Akehurst2 skrev:Skal det da være rent?

Jeg træner i mit tøj flere gange, for jeg har ikke så meget at skifte med (og shoppestopper længe endnu), og det går fint.


Jeg er i så elendig form, at jeg gennemsveder på ryggen og under babserne. Dvs. min sports-bh og tanktop er gennemblødt i pletter. T-shirten uden på kan jeg godt med lidt god vilje bruge to gange, men når først jeg kan lugte mig selv, når jeg klæder om før træning, så er den gal. Det kan jeg altså ikke :lol:
0
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Akehurst2 » 29. okt 2015, 17:20

Guilded_Lily skrev:
Akehurst2 skrev:Skal det da være rent?

Jeg træner i mit tøj flere gange, for jeg har ikke så meget at skifte med (og shoppestopper længe endnu), og det går fint.


Jeg er i så elendig form, at jeg gennemsveder på ryggen og under babserne. Dvs. min sports-bh og tanktop er gennemblødt i pletter. T-shirten uden på kan jeg godt med lidt god vilje bruge to gange, men når først jeg kan lugte mig selv, når jeg klæder om før træning, så er den gal. Det kan jeg altså ikke :lol:


Der er jeg nok bare mindre sart. Jeg hænger det til tørre, når jeg kommer hjem og holder vejret, når jeg tager det på. Efter kort tid dernede er jeg gennemblødt alligevel og alle de andre lugter også :-D
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12457

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 29. okt 2015, 17:26

Akehurst2 skrev:
Guilded_Lily skrev:
Akehurst2 skrev:Skal det da være rent?

Jeg træner i mit tøj flere gange, for jeg har ikke så meget at skifte med (og shoppestopper længe endnu), og det går fint.


Jeg er i så elendig form, at jeg gennemsveder på ryggen og under babserne. Dvs. min sports-bh og tanktop er gennemblødt i pletter. T-shirten uden på kan jeg godt med lidt god vilje bruge to gange, men når først jeg kan lugte mig selv, når jeg klæder om før træning, så er den gal. Det kan jeg altså ikke :lol:


Der er jeg nok bare mindre sart. Jeg hænger det til tørre, når jeg kommer hjem og holder vejret, når jeg tager det på. Efter kort tid dernede er jeg gennemblødt alligevel og alle de andre lugter også :-D


Fair nok :-D

Jeg træner i et ubemandet center, hvor jeg kan være heldig at have hele møget for mig selv eller dele med max 7-8 andre. Jeg har bare endnu ikke fundet et system i folks træning, så jeg bare kunne tage derned, når jeg var sikker på at være alene de dage, hvor tøjet stinker...
0
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Phlox9 » 29. okt 2015, 17:52

Jeg vil gerne være med igen i november :) Jeg har fået nyt arbejde (har søgt siden februar, så :banan: ) og starter på mandag, men jeg vil samtidig gerne holde fokus på sundhed og træning, og denne tråd er sådan en god og hyggelig måde at holde mig selv lidt til ilden på.

Så hej og jeg håber, det er ok, at jeg springer til igen :)
2
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Ally » 29. okt 2015, 18:34

Hvem har lyst til at stå for November-tråden?
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12457

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 29. okt 2015, 19:38

Log_Lady skrev:At man sveder meget er som regel ikke et tegn på, at man er i dårlig form. Tværtimod. :)


Er det rigtigt? :genert:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf MyGirl » 29. okt 2015, 19:59

Guilded_Lily skrev:
Log_Lady skrev:At man sveder meget er som regel ikke et tegn på, at man er i dårlig form. Tværtimod. :)


Er det rigtigt? :genert:


Enig med Log_Lady. ;)

Jeg sveder klart mest, når formen er god. Lige for tiden kan jeg ikke producere dråber til spinning, og det irriterer mig ad h..... til :lol2: så vær du kun glad for at det fosser ud, når du træner :gogo:
1

Tilbage til "Sund og/eller slank"