Fællestråd - juni 2017

Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 431
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 2936

Re: Fællestråd - juni 2017

Indlægaf FrøkenM » 30. jun 2017, 16:49

Ally skrev:
FrøkenM skrev:I morgen VIL jeg ned og træne så i aften inden jeg går i seng gør jeg træningstøjet klar og så skal jeg bare ud af døren når jeg vågner. Jeg er i virkelig skidt humør i de her dage. Klokken er 15.20 og det eneste jeg har formået i dag er at komme i bad. Ellers har jeg stenet Friends. Og jeg ved træning gør mig i bedre humør og jeg trænger til at komme afsted.

Nu vil jeg gå ned i Rema og få handlet ind til aftensmad så jeg ikke falder i junk-fælden og måske købe jordbær med hjem hvis de ellers er noget værd.

Det kan altså anbefales det der med at lægge træningstøjet frem aftenen før :gogo: Og shitty dage har vi alle; dem må man godt have - det skal du ikke have dårlig samvittighed over :kys:

Det er i hvert fald en taktik der har virket før :)

Og tak :kys:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
superboa
Kort karma: 58
Likede indlæg: 514

Indlægaf superboa » 30. jun 2017, 22:15

Juni har været en god måned rent motionsmæssigt :) Jeg har fået testet nogle forskellige hold i centeret, og er blevet ret vild med Cross Dance, som jeg fremover vil prioritere i kalenderen. Yoga skal også have en chance mere - tror godt vi kunne blive fine venner :)
Desuden er der røget 1,2 kg . i løbet af måneden - det ryger med i succes-kassen :D
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 9014

Indlægaf ManicNinja » 1. jul 2017, 12:32

Øj, jeg er træt efter morgenvagt og kun fire timers urolig søvn. Nu er jeg snart hjemme. Og træt eller ej er jeg fast besluttet på at hoppe i træningstøjet og op på kondicyklen. Bagefter står den på kettlebelltræning.

Spændt på, hvad vægten siger i morgen: Min bror og mor har været på et dejligt besøg hos mig de sidste par dage. Og selv om en god del af maden var sund, blev der også frådset med stort morgenbord i går. Nej, hvor var det skønt!

Det går ret godt med både træning og mad: Jeg er blevet god til at være opmærksom på portionsstørrelser og til at skelne mellem "ikke sulten længere" og "stopmæt" ... Så jeg holder kursen og trives med det.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Sund og/eller slank"